תוצאות 1 עד 10 מ 10

אשכול: לפני קניית תלת גלגלי - MP3 vs Tricity 300

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2018
    הודעות
    11

    Cool לפני קניית תלת גלגלי - MP3 vs Tricity 300

    היי, החלטתי שחוזר לרכב אחרי 6 שנים הפסקה וסבל מתמשך בפקקים הנוראיים
    והחלטתי לרכוש כלי תלת גלגלי (בשביל השקט הנפשי של המשפחה).

    כרגע ההתלבטות היא מול 2 כלים
    יאמהה טריסיטי 300
    או פיאגו mp3 300 (למרות שאני רואה שהמחיר של ה400 גבוה רק ב5000₪ אולי שווה?)
    השימושים העיקריים נסיעה לתחנת רכבת 20 ק״מ כיוון (סה״כ 40 ביום, אולי לפעמים 60)
    הכלי הוא לא תחליף לרכב כרגע (אלא אם כן הוא יהיה חלומי ואז אוכל למכור את הפחית)

    היאמהה מושך אותי יותר מבחינת נראות למען האמת, הגלגלים שלו גם נראים יותר גדולים אך שואל את המקצוענים
    לפיגאו יש יותר ותק ומוניטין.
    בעבר רכבתי על xmax250 2012 ודיי נהנתי אך לא מאמין שהטריסיטי יהיה כזה מהיר בגלל המשקל

    אני מתלבט בקניית כלי חדש או משומש של שנה שנתיים גג על הכביש
    חשוב לי אמינות, בטיחות, ביטוח, ירידת ערך ועלויות טיפולים
    את עלויות הטיפולים של היאמהה מצאתי אך לא של הפיאגו
    אז אשמח לעזרתכם בעלי הניסיון Tricity 300 או MP3 300? (או בכלל 400)
    תודה רבה על העזרה!
    נערך לאחרונה על ידי ritzhak94; 18-01-2022 בשעה 13:35. סיבה: באג בפורום

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    העלויות של הפיאג'יו כנראה נמוכות מהטריסיטי.
    בקטנועים יש ירידת ערך גבוהה יחסית, מנחש שהטריסיטי עדיין חדש מידי והמחיר שלו נשמר.
    הטריסטי זה אותו מנוע (והוא לא של ימאהה) כמו ב xmax300 ואין לו שום קשר לגרסת ה 250 - מדובר ביחידת הנעה דיי זריזה.
    ושוב לגבי העלויות - כל חלק שמגיע בשקית של ימאהה יהיה יקר בצורה מחרידה קח את זה בחשבון.

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2018
    הודעות
    11
    כן רכבתי היום על הפיאג׳יו, ה400 עולם אחר מה300 אבל עדיין אחכה לרכיבה על הטריסטי
    הבנתי מהסוכן אבל שהמרחב טיפולים בפיאג׳יו כפול אז אם כן זה דיי שווה אפילו
    השאלה לאורך זמן איך הוא

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    מדובר בהחלפת שמן מנוע (ומסנן) בלבד, עלויות זניחות.
    לא הייתי לוקח את זה כשיקול.

  5. #5
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    בד"כ מרווחי הטיפולים שהיצרן קובע נסגרים אחרי קרב הורדת ידיים בין מחלקת השיווק ומחלקת ההנדסה. אצל כל יצרן זה מאזן מעט שונה, אבל בגדול, בעשורים האחרונים, אנשי מחלקת השיווק על סטרואידים.

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2018
    הודעות
    11
    איך הם מבחינת אמינות? הגלגל הנוסף זה מקור לתקלות נוספות?

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2020
    הודעות
    21

    גלגל שלישי

    ציטוט נכתב במקור על ידי ritzhak94 צפיה בהודעה
    איך הם מבחינת אמינות? הגלגל הנוסף זה מקור לתקלות נוספות?

    תקלות זה ענין של מזל, אמינות, אופן נסיעה ובלאי טבעי. כמו כל חלק נוסף שעובד בקטנוע יש סיכוי לתקלות כגון צמיג שנשחק, פנצ'ר לתקן, בלם דיסק, מתלה וכד'. זה די ברור, עוד גלגל משמעותו עוד עלויות ישירות ועקיפות

    ורק לידיעה, גלגל נוסף לא בהכרח תורם לבטיחות אבל המיתוס קיים

  8. #8
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    גלגל נוסף בהכרח תורם לבטיחות כשמדובר בהחלקות. ומי שחושב שמהחלקה ב20 קמש אי אפשר להפצע קשה ולסיים עם ניתוחים, שבסופם יש לך בגוף כמות טיטניום ששוויו מספיק כדי לקנות קטנוע נוסף*, טועה.
    ask me how i know.

    *(האמת היא שסגסוגת הטיטניום שמתמשים בה באורתופדיה היא לא כזאת יקרה, אבל בשביל המיתוס וזה...).
    נערך לאחרונה על ידי ayalzo; 04-02-2022 בשעה 09:30.

  9. #9
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    היי יצחק, ברוך הבא לפורום,

    מדובר בשני כלים שונים אך עם זאת דומים. פרסמנו לפני כשנה מבחן השוואתי טריסיטי מול ה-MP3 350, שווה לקרוא (בעיקר אם אתה מתכנן על דגם ה-400).
    לצרכים שלך גם ה-300 יספיק. הכל עניין של העדפה. שלושתם תלת-נוטים מעולים. תתרשם גם מהטריסיטי ותחליט.

    http://fullgaz.co.il/%d7%9e%d7%91%d7...c%d7%95%d7%a9/

    בהצלחה



  10. #10
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2018
    הודעות
    11
    השבוע רכבתי על הטריסטי והאמת שממש נהנתי ואפילו יותר מהפיאגו
    ראיתי שהעלויות טיפולים בסוף יוצאות אותו הדבר.
    הטריסיטי כלי מדהים, יותר נוח, יותר גבוהה, יותר מרשים (בעיניי)
    לא הרגשתי את ההבדל בין היאמהה 300 לפיאגו 400 (מצד שני לא עברתי את ה100)

    מתלבט אולי לקנות משומש את ה350 שהמחיר שלו כבר התרסק אבל עוד שוקל את זה
    מד הלחץ לרכישה עדיין לא גבוהה בגלל הגשם וזה שהפקקים עדיין לא חזרו

    uriar, ראיתי את המבחן כבר כמה פעמים והוא מעולה!

    ועוד שאלה, למה הגלגל הנוסף לא באמת תורם לבטיחות?

אשכולות דומים

  1. קניית קטנוע דו גלגלי 125 טריסיטי
    על ידי toys123 בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 26-12-2020, 09:10
  2. לפני קניית אופנוע מיד 2
    על ידי Eos בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 25-09-2018, 18:51
  3. קניית סט גלגלי שיניים ושרשרת באינטרנט
    על ידי Orrabi בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 09-01-2018, 21:16
  4. yamaha tricity 155 מהירות שיוט
    על ידי FoxLight בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 10-06-2017, 23:44
  5. תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 27-05-2017, 21:59

תגיות עבור אשכול הזה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO