עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 20 מ 20

אשכול: סטטיסטיקות גלובאליות על השאלה: אז מי אשם?

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    116
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    רוכב כמו שצריך זה אומר לא דופק ברקס באמצע עיקול או מאיץ באמצע עיקול, לא מנסה לזרוק זנב או לעשות וולי, אם אתה לא עושה את הנ״ל ההרגשה שלך היא בראש ולא במציאות כי האלקטרוניקה לא תתערב ברכיבה חלקה גם אם היא ספורטיבית.
    אתן לך דוגמא - קניתי אופנוע Adventure חדש. ירדתי מהאספלט במצב offroad. מסתבר שבניגוד לעבר בקרת האחיזה ובקרת ההחלקה מופעלות גם במוד שטח באופן שאמור להיות מותאם לרכיבה בשטח. בשטח יש הרבה מצבים שאתה רוצה שהגלגל האחורי יחליק בתאוצה וגם בבלימה - במידה שהרוכב שולט בה. הרכיבה עם בקרות הייתה חוויה מעצבנת. לגבי ההרגשה בכביש, ובכן זה מתבטא אצלי בכך שאני לא מרגיש פידבק ישיר למצערת/בלמים. הרבה פחות מורגש מבשטח אבל מורגש (עבורי). יכול להיות שזה סובייקטיבי. זה עדיין מפריע. מקווה שאתרגל.

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    ,

    והן בניסיון כי רכיבת היום יום שלו
    מאתגרת פי אלף מרכיבה יומית באילון על כל הסכנות ומשטרת התנועה.
    .
    אתה מתייחס לרכיבה מאתגרת כאל רכיבה בטיול נטו, מתעלם מאופי הרכיבה המהווה רוב מוחלט של הרכיבה בארץ. אתה חביבי, המיעוטשל המיעוט של הרוכבים.
    מי החליט שמיומנות רכיבה היא היכולת לקחת סיבוב במהירות גבוהה? לך אולי כן, לז'אן פייר או לדרזנר גם.
    אבל ז'אן פייר ימות אחרי חמש דקות על הכביש בארץ, או פשוט יעצור בשוליים (כי אמרנו שהוא שקול ואחראי),כנראה בבכי, ויתקשר למישהו שיבוא לקחת אותו.

    ואני אומר לך, שרכיבה בגוש דן, היא הרכיבה הכי מאתגרת שיש (לא הייתי במזרח, ולא רכבתי באיטליה,אז בערבון מוגבל).
    תוסיף לזה תנאי מז"א, וקיבלת כור חישול שטובי הרוכבים בעולם יתקשו לעמוד בו.

    שליטה באופנוע היא רק חלק מהמשחק.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    אחחחחחח, הכניסות לתל אביב בשעות העומס אחרי שהורידו את השוליים... עם נהגים שנטרפה דעתם אחרי עמידה בפקק שעות... כן, זה בהחלט אתגר מתיש ומסוכן במיוחד.

  4. #4
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    שטח זה משהו אחר לגמרי.
    כל האתגר הוא שליטה באופנוע.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    אכן שטח זה סיפור אחר ולא התכוונתי לשטח.
    מסכים שאופנוע שיורד לשטח צריך כפתור אחד יחיד שבאותו רגע יבטל את הכל.
    שטח שווה ערך למי שעושה סטנטס בכביש

אשכולות דומים

  1. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 09-03-2020, 13:34
  2. לפתוח בולם קידמי או לא זאת השאלה ?!
    על ידי ilanr1 בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 15-08-2019, 10:37
  3. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 27-03-2018, 02:53
  4. תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 24-04-2016, 17:38
  5. Xt500 - התאמה לa1
    על ידי Hilell בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 25-10-2015, 21:34

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO