שים לב מה רשמת:
רוכבים לוקחים ברצינות את התחביב....
כאן אצל הרוב המוחלט זה לא תחביב.
זה רוע הכרחי כי אחרת אי אפשר להתנייד. זה גם לא יהיה על אופנוע, אלא על קטנוע. ומה לעשות, קטנוע 125 וחוצה יבשות 1250 נכנסים באותו גרף של "דו גלגלי".
שים לב מה רשמת:
רוכבים לוקחים ברצינות את התחביב....
כאן אצל הרוב המוחלט זה לא תחביב.
זה רוע הכרחי כי אחרת אי אפשר להתנייד. זה גם לא יהיה על אופנוע, אלא על קטנוע. ומה לעשות, קטנוע 125 וחוצה יבשות 1250 נכנסים באותו גרף של "דו גלגלי".
מעניין גם נתוני העצירה של רוכבים על אופנועים עם ABS אל מול כאלו בלי (החל מסביביות דקה 09:00).
לידיעת כל הדינוזאורים כאן שחושבים שנהג מיומן לא צריך ABS, ושזה פיצ'ר שרק הופך נהגים לפחות טובים.
נהג מיומן יודע להסתדר גם בלי ABS.
החוכמה היא לא לבנות על קיצור מרחקי הבלימה, אלא לתכנן קדימה ולהימנע מצורך בבלימת חירום. זה בדיוק מה שעושה את ההבדל בין רוכב טוב ובטוח לרוכב בינוני.
דינוזאור? אין לי בעיה עם זה. הלוואי והיו יותר דינוזאורים על הכביש, אולי אז אנשים היו נוהגים (ורוכבים) בצורה שקולה ומתוכננת יותר.
תהנה מהקדמה וסע בדרכים טובות, מאחל לך (בלי ציניות) לעולם לא להגיע למצבים שבהם מה שיכריע האם התאונה תקרה או לא, יהיה קיומו של ABS באופנוע שלך.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual