יגיעו גם אופנועים עם שלושה גלגלים? שואל בשביל חבר עם יאמאהה.
![]()
הארלי דיווידסון משיקה 8 דגמים חדשים ומחודשים לשנת 2022 - עם מנוע המילווקי אייט בנפח 117 אינצ'ים מעוקבים; הפרטים, הווידאו והתמונות - בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%94%d7%90%d7...d-%d7%9c-2022/
![]()
יגיעו גם אופנועים עם שלושה גלגלים? שואל בשביל חבר עם יאמאהה.
![]()
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
הדיבור "הארלי דווידסון" והדיבור "חדש", איכשהו, אף פעם לא נדבקו לי ביחד. מצטער. אני יודע שזה אני שמוגבל
אוהבים אותך ח.א
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
בזבוז של ברזל.
אתה לא מוגבל בכלל, אתה דווקא דיי צודק
הכלים האלו איטיים, לא מתאים להם חידושים טכנולוגיים, נוטפי שמן, מגושמים, לא יודעים לבצע פניות וכו' וכו',
וזה מה שמושך טייפ מסוים של אנשים (כולל אותי)
באמריקה הקטע זה לקנות הארלי ישנה (ובמחיר ממש ממש זול) ולשפץ אותה לשלמות
מה לעשות שבארץ זה לא ככה ובמחיר של הארלי ישנה כבר לא שווה לקנות משומש ובמחיר של הארלי חדשה אפשר כבר להביא רכב חדש וטוב/2 אופנועים מכובדים/להשקיע בכמה מניות טובות/לחסוך כבר לעוד דירה,
שהארלי ימשיכו עם מחירים של פנסיונרים ורק פנסיונרים ייקנו מהם וזה גם מה שמוסיף לתדמית של "ישן" ושבחיים זה לא יתחבר לך ל-"חדש"
נשמע שאתה חיי במערה שמידי פעם אתה מקבל סיגנל מאנטנה סלולארית.
הארלי מעולים בלעטוף טכנולוגיה מתקדמת במראה רטרו בדיוק ההפך מימאהה שעוטפת טכנולוגיה מיושנת בעיצוב חדשני.
סתם דוגמא, ימאהה שנת 2020 עדיין עם חוטים בכל מקום על הכידון בזמן שהארלי כבר 10 שנים עם can bus.
גם בביטול איתות אוטומטי הארלי היו שם לפני כולם ובקצת אופנועים שיש להם היום ביטול איתות אוטומטי זה לא מתקרב לדיוק של הארלי.
ואיך לא מערכת הkeyless שעוד בבמוו לא ידעו מה זה הארלי מכרה אופנועים עם זה
לגבי מהירות גם כאן אתה טועה, מנוע 1800 עם ים מומנט שבתאוצות ביניים מהיר יותר מהרבה אופנועים ספורטיביים.
אז כן העיצוב מכתיב כמה חסרונות כמו זווית השכבה וזווית היגוי אבל זה הג'אנר.
אגב יש להם גם אופנוע אדוונצ׳ר עם כל האלקטרוניקה והוא מקבל ביקורות טובות, על העיצוב שלו אפשר להתווכח.
משנות השמונים ועד היום לא נצפה הארלי נוטף שמן
לא לזה התכוון המשורר,
רוב מי שרוכב על הארלי לא מחפש את הטכנולוגיה
רוב מי שרוכב על הארלי רוצה את הקדמוניות והפרימיטיביות שבלרכב על חתיכת ברזל שאי-אפשר לפנות איתה והיא איטית ומגוחכת
תן לנו רק מד טורים, מד מהירות ונורת ניוטרל ונסתדר משם, לא רוצים שום איתות אוטומטי ושום מערכת Keyless
שיתעסקו בלהוזיל את המחירים הסתמיים שלהם ושמי שיירצה Keyless, בקרת איתות וכל זה שישלם יותר/ייקנה אופנוע מז'אנר אחר
ודווקא אהבתי מאוד את העיצוב של האופנועים החדשים
מי שרוכב על הארלי מעניין אותו דבר אחד בלבד-
פוזה!
יש מקומות (מסוימים, בארהב) בהם זאת סצינה שאתה גדל לתוכה, ואין לך כל כך בחירה חופשית (נגיד, כמו ללכת לקרבי). בשאר העולם, מה שכתבתי למעלה.
מצד שני המנוע הזה של ימאהה הוא המצאה יחסית חדשה, משהו כמו בן 10?
הארלי גם משתמשים בהנעת קוולאר משנות ה-90 (80?). למה אופנועי כביש באים עדיין עם שרשראות שצריך להתכלבץ איתן, נשגב מבינתי.
+ יש להם מכווני שסתומים אוטומטיים (valve tappets, לא בדיוק יודע מה זה אבל אורגינם עובד).
ביואל הראו מה אפשר בתכלס לעשות מהארלי ששמים על low carb + תוכנית אימונים. תוהה אם הפטנטים הם בבעלות הארלי, אולי פשוט עדיין מביך אותם להשתמש בהם בעצמם אחרי שהכולרות סגרו את ביואל.
אם הארלי מביאים keyless ובולם הפוך מקדימה זה אומר שהטעם של הלקוחות השתנה והם מנסים לספק את מה שהלקוחות רוצים, המיתוג של הארלי כאופנוע של bad ass שרק רוצה לרכב לשקיעה על מנוע וברזלים נשאר אבל במציאות המחיר היקר של אופנועי הארלי גורם לזה שרוב הלקוחות שלהם זה הייטקיסטים ועצמאיים עם עסק מצליח בקיצור חננות, אז מיתוג לחוד ומציאות לחוד.