נתחיל בזה שרצועה לא יקרה, היא עולה 200 יורו ובהתחשב שהפולים לא דורשים החלפה זה יעלה ללקוח כמעט אותו הדבר כמו סט שרשרת וגלגלי שיניים.

פירוק זרוע אחורית זה לא דבר דבר מסובך שלוקח הרבה זמן למרות שזה יעלה את מחיר הטיפול אבל בכל מקרה החלפת רצועה מתבצעת במעל ל100000 קילומטר זמן שבו גם ככה כמו באופנוע עם שרשרת צריך לפרק את הזרוע האחורית כדי לגרז מיסבים, בכל מקרה זה לא דרוש פירוק בכל אופנוע, בביואל למשל לא היה צורך.

לגבי ההבדלים אישית לא ניסיתי וזה מרשמים שאנשים שעשו המרה לשרשרת בביואל, כולם אמרו שהכח מגיע יותר במכה בשיחרור קלאץ אבל אף אחד לא הרגיש שהאופנוע יותר חזק בכללי, אני מניח שבאופנועים כמו למשל RGV 250 שהכל מסתמך על כח סוס וסל״ד גבוה תרגיש ירידה חדה אבל ככל שהמומנט גודל תרגיש הרבה פחות.

המינוסים המורגשים של רצועה זה יכולת שטח ומזג אוויר יבש וחם שפוגע בגומי שעוטף את הקוולאר מה שיכול להביא לקיצור חיי הרצועה ל60000 קילומטר ואולי פחות מזה