לכן רשמתי פוטנציאל תקלות.
היה לי ויראגו 500 ששימש אותי במשך כמה שנים טובות ועבר תחת עכוזי הלבנבן מעל ל100000 קילומטר ללא שום תקלות מכיוון גל ההינע ( הוחלף פעמיים או שלוש שמן בביצה )ולא נרשמה אף תקלה מכיוון זה ( למעשה לא נרשמה אף תקלה בכלי למעט דיאפרגמה בקרבורטור שמשכה אוויר והוחלפה).
הGTR היה אצלי שנתיים היו כל התקלות האפשריות חוץ מהגל הינע.
אצל מיקי שרכב גם הוא על הGTR היו נקישות כל שהן מהגל הינע אני חושב שהוא סידר את זה וזה עלה לו לא מעט כסף ( אני בגיל שתופסים לאט ושוכחים מהר אז מתנצל שאני לא זוכר בדיוק מה היה).
בכל מקרה בחוויה שלי הגל הינע זה דבר חיובי ולא מן הנמנע שאני אוותר על צילינדר לטובת סופר טנרה.



ציטוט ההודעה בתגובה