עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 33

אשכול: התלבטות בחיפוש כלי לשימוש מנהלתי מועט

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    84

    התלבטות בחיפוש כלי לשימוש מנהלתי מועט

    קצת התפזרתי בהתלבטויות אז פה בטח תעזרו לי לעשות סדר.

    הצורך נסיעה בינעירונית של פעם-פעמיים בשבוע , 100 ק"מ (50 לכיוון) חצי במקביל לפקקים וחצי פתוח.
    הכלי האחרון היה ויסטרום 650 , שנמכר אחרי שנמאס לראות אותו עומד בחניה וכמעט לא זז.

    הוחלט על תקציב הרבה יותר נמוך לחולץ פקקים שלא משמש לכלום מעבר למה שרשמתי.
    סדר גודל תקציב כ-15 אלף.
    המועמדים ששקלתי:
    1. מקסים 600
    2. בברלי 350
    3. CFMOTO 650 (מתיחה קלה של התקציב)
    4. סילברווינג 600 מזדקן
    5. בורגמן 650 מזדקן

    אין כ"כ חשיבות לצריכת דלק בק"מ שאני עושה.
    כן חשוב לי האמינות, וכן בטיחות (לפחות ABS)
    אני גבוה כך שיש חשיבות לכלי מרווח.
    חשוב לי האיכסון , אז או תא איכסון משמעותי , או שאני ארכיב ארגז.

    המלצות על אחת האופציות שהעליתי , או אחרות שפספסתי?

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי mrbig750 צפיה בהודעה
    קצת התפזרתי בהתלבטויות אז פה בטח תעזרו לי לעשות סדר.

    הצורך נסיעה בינעירונית של פעם-פעמיים בשבוע , 100 ק"מ (50 לכיוון) חצי במקביל לפקקים וחצי פתוח.
    הכלי האחרון היה ויסטרום 650 , שנמכר אחרי שנמאס לראות אותו עומד בחניה וכמעט לא זז.

    הוחלט על תקציב הרבה יותר נמוך לחולץ פקקים שלא משמש לכלום מעבר למה שרשמתי.
    סדר גודל תקציב כ-15 אלף.
    המועמדים ששקלתי:
    1. מקסים 600
    2. בברלי 350
    3. CFMOTO 650 (מתיחה קלה של התקציב)
    4. סילברווינג 600 מזדקן
    5. בורגמן 650 מזדקן

    אין כ"כ חשיבות לצריכת דלק בק"מ שאני עושה.
    כן חשוב לי האמינות, וכן בטיחות (לפחות ABS)
    אני גבוה כך שיש חשיבות לכלי מרווח.
    חשוב לי האיכסון , אז או תא איכסון משמעותי , או שאני ארכיב ארגז.

    המלצות על אחת האופציות שהעליתי , או אחרות שפספסתי?
    פספסת מלא, אבל זה לא באמת משנה. בסוף, כולם כמעט אותו דבר.
    למטרה שציינת, לדעתי תוריד את המזדקנים.
    ה-CFMOTO כנראה חורג מהתקציב. אם לא - נשמע שהוא יעשה לך עבודה טובה (ויספק אפס כיף).
    נשארת עם המקסים והבוורלי. אופציה נוספות - ורסיס 300 (אפשר למצוא +/- בתקציב אם מחפשים) בתוספת ארגז גדול.

    במקומך, אני הייתי בכלל מסתפק ב-250 - קטנוע או אופנוע עם ארגז. בהתחשב בזה שאתה "על תקציב", חבל על עוד 120 שקלים לביטוח בחודש עם נסועה כזו.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    84
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    פספסת מלא, אבל זה לא באמת משנה. בסוף, כולם כמעט אותו דבר.
    למטרה שציינת, לדעתי תוריד את המזדקנים.
    ה-CFMOTO כנראה חורג מהתקציב. אם לא - נשמע שהוא יעשה לך עבודה טובה (ויספק אפס כיף).
    נשארת עם המקסים והבוורלי. אופציה נוספות - ורסיס 300 (אפשר למצוא +/- בתקציב אם מחפשים) בתוספת ארגז גדול.

    במקומך, אני הייתי בכלל מסתפק ב-250 - קטנוע או אופנוע עם ארגז. בהתחשב בזה שאתה "על תקציב", חבל על עוד 120 שקלים לביטוח בחודש עם נסועה כזו.
    לגבי ה-250 , אני חושש שבחלק של הבינעירוני הוא יהיה חלש מדי בצורה לא בטיחותית ואין לי בעיה לשלם את האקסטרה ביטוח שנדרש במדרגה הגבוהה יותר.
    באופן כללי , אני יכול לעלות בתקציב , אני רק חושב שלשימושים שלי , אין באמת צורך.

    וורסיס 300 יצליח לנסוע במהירויות של 120 בלי להגיע ל-9000 סל"ד ?
    מבין האופציות האחרות שהעליתי (או אחרות), מי צפויה להיות האמינה יותר והזולה לאחזקה?

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    למה לא רכבת על הוורסיס?
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    84
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    למה לא רכבת על הוורסיס?
    650 או 300 ?
    על ה-650 עשיתי בעבר נסיעת נבחן , לא היה מדהים. במחיר של ה-CFMOTO אני מוכן לזה אבל לא מעבר.
    על ה-300 לא יצא לי.

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי mrbig750 צפיה בהודעה
    650 או 300 ?
    על ה-650 עשיתי בעבר נסיעת נבחן , לא היה מדהים. במחיר של ה-CFMOTO אני מוכן לזה אבל לא מעבר.
    על ה-300 לא יצא לי.
    מההודעה הראשונה הבנתי שהיה לך וורסיס 650. לכן שאלתי.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    84
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    מההודעה הראשונה הבנתי שהיה לך וורסיס 650. לכן שאלתי.
    ויסטרום.
    רכבתי , אבל לא הרבה , משמש אותי רק לעבודה וחזרה , ועם כל הבידודים, הסגרים והעבודה מהבית זה יוצא ממש לא הרבה.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי mrbig750 צפיה בהודעה
    650 או 300 ?
    על ה-650 עשיתי בעבר נסיעת נבחן , לא היה מדהים. במחיר של ה-CFMOTO אני מוכן לזה אבל לא מעבר.
    על ה-300 לא יצא לי.
    300, את ה-650 אני לא סובל.
    ה-300 דווקא חמוד. הוא יהיה בסביבות 9K סל"ד ב-120, לפחות עד שתחליף את הגג"ש הקדמי - אבל זה לא אומר שהוא הולך להתפרק מהר. מה גם שיש לו משם עוד כמה אלפים טובים עד המנתק (מנוע של נינג'ה 300 - השמחה רק מתחילה ב-8K).

    לגבי ה-250 , אני חושש שבחלק של הבינעירוני הוא יהיה חלש מדי בצורה לא בטיחותית ואין לי בעיה לשלם את האקסטרה ביטוח שנדרש במדרגה הגבוהה יותר
    שיוט 110 אם אפשרות לעלות ל-130 זה לא מה שהייתי מגדיר כ"לא בטיחותי", אלא אם הנסיעה שלך היא על כביש 6.

    מבין האופציות האחרות שהעליתי (או אחרות), מי צפויה להיות האמינה יותר והזולה לאחזקה?
    הייתי מהמר על הבוורלי 350 (כי הוא חדש יחסית, איכותי ומרווח הטיפולים שלו גדול - גם אם תוסיף החלפת שמן כל 5, הוא עדיין יהיה זול לאחזקה) ועל ה-CFMOTO (כל עוד הוא לא יפתיע אותך עם תקלה משמעותית - אופנוע פשוט עם חלקים זולים צריך להיות זול באחזקה).

    או שתעלה קצת את התקציב - ותקנה משהו כזה:
    https://www.yad2.co.il/s/c/072pxvr8
    אני בטוח שתהנה ברכיבה שלך הרבה יותר מאשר על ה-CFMOTO, ובקילומטראז'ים שלך לא הייתי דואג יותר מדי מהאמינות לכמה שנים קדימה...
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    84
    לגבי ההוסקוורנה , לא מצליח לדמיין אותו עם ארגז.
    זה לא אופנוע מקביל לקטמ דיוק 390? הם נמכרים במספרים הרבה יותר גדולים ויש מבחר , פשוט לא חשבתי שזה מומלץ ואני גם לא בטוח לגבי מידות האופנוע , לא נראה לי שיתאים בגובה.

    הנסיעה היא בעיקר בכביש 4 , שהקטע בין ראשון לאשדוד הוא קטע מהיר , דיי דומה למה שקורה בכביש 6.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי mrbig750 צפיה בהודעה
    לגבי ההוסקוורנה , לא מצליח לדמיין אותו עם ארגז.
    זה לא אופנוע מקביל לקטמ דיוק 390? הם נמכרים במספרים הרבה יותר גדולים ויש מבחר , פשוט לא חשבתי שזה מומלץ ואני גם לא בטוח לגבי מידות האופנוע , לא נראה לי שיתאים בגובה.

    הנסיעה היא בעיקר בכביש 4 , שהקטע בין ראשון לאשדוד הוא קטע מהיר , דיי דומה למה שקורה בכביש 6.
    לדעתי ההסקווארנה גבוה יותר מהדיוק. צריך למדוד
    ארגז - בטח שהייתי שם. ארגז אלומיניום שחור ומרובע!
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,083
    זירו! מחיר תחת, למשומש. ביטוח תחת הממוצע, כלי תחת...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    84
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    זירו! מחיר תחת, למשומש. ביטוח תחת הממוצע, כלי תחת...
    ה-FX למיניהם לא יתאימו מבחינת טווח, והגדולים יותר לא כ"כ זולים.
    החיסכון שלהם הוא בדלק שאצלי זה פחות משמעותי.

  13. #13
    דוקאטי פאניגלה.
    חורג קצת מהתקציב, אבל אופנוע מושלם לצליחת פקקים

  14. #14
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    לא מדויק.
    בתמונה הזאת הם פשוט הסתירו את כל האופנוע. כך שזה לא משנה איזה אופנוע יש שם. קח r1, שים לו כלוב הגנה,מלא אותו בתיקים וזיוודים מכל המקומות (כולל תיקי צד קדמיים), ואז גם עליו זה לא יראה נורא אם תשים ארגז אחורי.

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    לא מדויק.
    בתמונה הזאת הם פשוט הסתירו את כל האופנוע. כך שזה לא משנה איזה אופנוע יש שם. קח r1, שים לו כלוב הגנה,מלא אותו בתיקים וזיוודים מכל המקומות (כולל תיקי צד קדמיים), ואז גם עליו זה לא יראה נורא אם תשים ארגז אחורי.
    זה עניין של היחס שלך לאופנוע בעיקר.
    מהו האופנוע בשבילך - פריט מוזיאוני שאתה מוציא לטיול אחת לכמה זמן, או כלי תחבורה שצריך להיות יעיל?
    אם זה השני, אז משקף + זיווד זאת תוספת מתבקשת, ולדעתי האישית - גם נראת טוב על הרוב המכריע של הכלים.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

אשכולות דומים

  1. איחסון אופנוע שטח - לשימוש קבוע
    על ידי האסקי בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 24-10-2019, 15:59
  2. קסדות חצי ייאסרו לשימוש
    על ידי oradul בפורום כללי
    תגובות: 57
    הודעה אחרונה: 30-11-2018, 04:57
  3. עזרה בחיפוש/בחירת אופנוע
    על ידי ItaySh בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 09-01-2018, 15:21
  4. המלצות לשימוש בגשם
    על ידי Fazuzu בפורום הפורום החשמלי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 18-10-2017, 20:10
  5. עזרה בחיפוש מוצרי סודול
    על ידי snirw בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 23-07-2015, 10:33

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO