עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 16

אשכול: ג'וימקס נכבה בסרק

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2021
    הודעות
    16

    ג'וימקס נכבה בסרק

    אהלן
    ג'וימקס 250 שנה 2010
    50,000 קמ
    מניע בנגיעה, אבל אחכ הטורים נמוכים ולפעמים נכבה לפעמים לא.
    כשנותן גז לפעמים זה מכבה, לפעמים לא ממש מגיב.
    בעליות אם אני לא מפמפם הקטנוע לא נותן גז.
    דלק מגיע למנוע, ניקיתי מזרק והחלפתי מצבר, עדיין נכבה ברמזורים.
    פלאג תקין.
    נורית מצבר נדלקת לפני שנכבה.
    לפני השלג הכל היה בסדר.. השאלה אם משו נדפק בגלל הקור..

  2. #2
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2021
    הודעות
    16
    מצבר לפני הנעה 12V אחרי הנעה 14V..

  3. #3
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    בתור התחלה,
    מדידת מצבר היא על המצבר עצמו. לא מה שלוח השעונים מראה. בלוח השעונים אתה רואה את זה אחרי מפל מתח של שאר הצרכנים על אותו הקו.
    כי 12v זה מצבר לא תקין.
    תמדוד על קטבי המצבר.

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2021
    הודעות
    16
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    בתור התחלה,
    מדידת מצבר היא על המצבר עצמו. לא מה שלוח השעונים מראה. בלוח השעונים אתה רואה את זה אחרי מפל מתח של שאר הצרכנים על אותו הקו.
    כי 12v זה מצבר לא תקין.
    תמדוד על קטבי המצבר.
    אין לי בלוח שעונים.. השתמשתי ברב מודד על הקטבים.

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2021
    הודעות
    16
    החלפתי מזרק
    נורית מנוע הפסיקה להידלק אבל עדיין אין גז מספק.. ונכבה חופשי.
    חיישן מיקום מצערת TPS תקין.
    יש דרך לדעת אם המשאבה חלשה ולא נותנת מספיק חזק?

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    בנסיעה המנוע סוחב?

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2021
    הודעות
    16
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    בנסיעה המנוע סוחב?
    לפעמים כן לפעמים לא. כשהמנוע מגיב למצערת אז כן פשוט בד"כ זה לא ממש מגיב.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    בסרק יש על המשאבה הכי הרבה עומס והכי מעט עם מצערת פתוחה.

  9. #9
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    בסרק יש על המשאבה הכי הרבה עומס והכי מעט עם מצערת פתוחה.
    תגדיר עומס, כי
    בסרק לכאורה יש הכי הרבה התנגדות, אבל בשביל זה יש עודפים ו/או בייפאס וכו...
    המשאבה נדרשת לספיקה הגבוהה ביותר כאשר המצערת פתוחה לרווחה בעומס (לא עם גלגל באוויר, או ניוטראל באופנוע, אלא בנסיעה), ושם בד"כ רואים לראשונה סימפטומים של משאבות עייפות.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    במערכת הזרקת דלק סטנדרטית משאבה נותנת ספיקה קבועה בלי תלות או בקרה משום רכיב במערכת, מלבד שסתום ה by pass שעובד באופן מכני וגם הוא בלתי תלוי.
    בסרק משאבה תעבוד הכי קשה מהסיבה שהיא דוחפת אל ה by pass ולא אל המזרק בגלל שהמזרק נפתח לפרקי זמן קצרים והעודפים זורמים אל מעגל המעקף ויוצרים לחץ.
    במצערת פתוחה המזרק נשאר פתוח לפרקי זמן ארוכים, ואין התנגדות מצד השסתום כי הדלק זורם בצורה חופשית אל המנוע - עומס מינימלי על המשאבה.
    נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 08-02-2022 בשעה 09:27.

  11. #11
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    בשביל זה יש בייפאס.
    עובדתית, כשמשאבות מתחילות לזייף מרגישים את זה ראשית כשנדרשת ספיקה גבוהה. המערכת בנויה לכך שתמיד תהיה יתירות והלחץ נשאר קבוע.

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    הייתי מציע לצבור עוד ניסיון.

  13. #13
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אם זה אלי, יתכן ולא הבנתי אותך. אבל אני לא פוסל תקלת משאבה בסלד נמוך, אני פשוט אומר לך שבסרק המשאבה לא מתאמצת יותר. הלחץ במערכת נשמר קבוע, ובמצב תקין, תמיד תהיה יתירות של ספיקה/לחץ. גם כשהמנוע דורש יותר דלק.

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    הלחץ במערכת נשאר קבוע אבל מה ששולט על הלחץ הוא שסתום הפריקה.
    ומה שמודד כמה המשאבה מתאמצת זה צריכת הזרם שלה - אלה דברים שונים שאתה מפרש בצורה לא נכונה.
    במצב של מצערת סגורה טבעי שתראה צריכת זרם יותר גבוהה מאשר במצב של מצערת פתוחה מהסיבה שרשומה למעלה.
    מאותה סיבה משאבה חלשה עשויה להתגלות דווקא בסרק בעוד שעם מצערת פתוחה עשויה לתפקד.

  15. #15
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אוקי,
    אני ארשום את העמדה שלי עוד כמה פעמים ואז אתה את שלך, (מי שצועק מספיק פעמים ומספיק חזק וזה ..)
    ועוד איזה עשרים הודעות נסכים שלא להסכים.
    דיל?

אשכולות דומים

  1. לוחץ על הקלאץ והאופנוע נכבה
    על ידי almog1998002 בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 01-12-2021, 20:21
  2. אופנוע נכבה
    על ידי assaf7419 בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 17-11-2021, 12:37
  3. מנוע נכבה בבוקר
    על ידי Hen_d בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 06-06-2020, 23:44
  4. גוי מאקס 250: מנוע נכבה בנסיעה
    על ידי daniel.v בפורום פורום טכני
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 14-10-2019, 17:17
  5. Cbr 250 נכבה כשלא נוגעים בו
    על ידי Dddsh בפורום פורום טכני
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 01-12-2016, 18:57

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO