היי לכולם,
רוכב על BN251 משנת 2018 ועם 30,000 קמ
לאחרונה מרגיש שבטיולים האופנוע שותה שמן.
ביום שישי יצאתי מנתניה לגלבוע עם מורכבת, נסענו בקצב התנועה בערך ובעליות האופנוע בהחלט התאמץ מאוד. משתדל שלא לנסוע ב100% מצערת אבל ברוח חזקה ועליות זה נדרש לפעמים.
בקיצור, נסענו בשישי,
חזרנו בשבת וחלונית השמן הייתה ריקה. מילאתי להערכתי 250-300 מל (מתוך 1.25 קיבולת).
האופנוע לא מעשן ולכן אני נוטה לשלול רינגים למרות שאין לדעת
בימים קצת קרים בהנעה קרה יש קצת אדים, לפעמים הרבה, אבל זה נראה שכתוצאה מקונדנסציה ונראה תקין שהרי מכל רכב יוצאים אדים.
בנסיעות רגועות לא ממש מדדתי את הצריכה כי אני גם ככה מחליף שמן כל 3א' קמ.
האופנוע מטופל בזמן (וגם לפני הזמן) ולאחר כיוון שסתומים, אטם מכסה, סלילים, שמן, פילטר שמן, פילטר אויר, פילטר דלק ופלאג.
בהנעות קרות הסל"ד "נושם" אחרי הצ'וק ועד שהאופנוע מתחמם טיפה הוא נע בין כ-1500 לבין 2000 סל"ד מה שנשמע לא הכי נכון. עולה ל2,000 ונופל ל1,500 וגם מבקר בכל הטווח הזה באמצע.
האם יכול להיות שמדובר בIntake bypass שצריך לנקות \ לכוון?
אולי לאפס מחשב ולהכניס ללמידה מחדש?
אולי בגלל שמדובר בסינגל קטן שקר לו אז זה תקין?
ניסיתי לפנות למוסך אבל חוץ מלגרד את הראש לא ממש ידעו לעזור.
אשמח לשמוע מה אתם חושבים