עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 22 מ 22

אשכול: צריכת שמן מוגברת ועוד כמה שאלות - BENELLI BN251

  1. #16
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2019
    הודעות
    46
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    כמה ק"מ נסעת ובאיזה מתאר?
    אם בשלושה ימים נסעת 30 קילומטר זה לא אינדיקטיבי.
    לא באותם תנאים זה בטוח.
    כעת אני פשוט שומר לראות שהשמן לא בורח לי ביום יום.
    מחר אעשה מיסבי היגוי ושבוע הבא אצא לרכיבה קצת קשה יותר במתאר מאוד דומה עם ליטר שמן על הגב חחח

  2. #17
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2019
    הודעות
    46
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    צריכת שמן כמו דלק בודקים מול מספר הקילומטרים זה יתן אינדיקציה טובה יותר.

    דווקא בהרכבה על מנוע קטן דרוש יותר פתיחת מצערת כדי להיות בתחום שבו המומנט מספיק כדי לדחוף את הכלי, אם אתה מתחת לתחום הזה המנוע מתאמץ וצורך שמן, נסה פעם הבאה לתת יותר גז ולא לעלות הילוך כלכך מהר ותבדוק אם יש שיפור.

    בכל מקרה אם זה היה רק בטיול וככה ביום יום הצריכה בסדר אז אין הרבה מה לעשות שהמנוע מתאמץ לסחוב אנשים על ציודם יש יותר צריכה
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    כמה זמן אחרי שחזרת בדקת את החלונית?
    בדוק שוב אחרי שהאופנוע עמד (אני מניח שאתה בד"כ בודק על אופנוע קר, אם כן בדוק שוב באותם תנאים), ותגיד אם אין לך בטעות עודף שמן.
    250-300 סמק זה המון ל200 קילומטר. גם למנוע שהתאמץ.
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    לא חושב שיש מה לאפס או לכוון.
    שכבה של שמן בתחתית תיבת האוויר זה בגלל blow by - בדרך כלל בגלל רינגים, וריח שמן שרוף בהנעה קרה הוא סימן לאטמים של מובילי שסתומים.
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    200 גרם ל-200 ק"מ זאת צריכה פסיכית, ליטר ל-1000 ק"מ.
    ראיתי אופנועי ליטר שהמשיכו לנסוע עם צריכה כזאת, אבל בהתחשב בזה שמדובר בסינגל 250 עם קצת יותר מקילו שמן בעוקה - אם זאת באמת הצריכה, אז המנוע שלך גמור - אני בספק שיש מה להציל בו. סביר מאוד שכבר פעמים רבות נסעת עם מחסור קריטי בשמן.
    יותר סביר שמה שקורה זה אחד מהדברים הבאים...
    - לא מדדת טוב במילויים שעשית. אם זה המצב, כנראה שבפועל הצריכה נמוכה יותר ואתה כרגע עם עודף שמן שנזרק לאט לאט לאירבוקס.
    ברוב המכריע של הכלים - המדידה נעשת על מנוע חם, כ-5 דקות אחרי נסיעה, כשהאופנוע עומד ישר לחלוטין (בשום פנים ואופן לא על הרגלית).
    - לא בדקת שמן זמן רב לפני המילוי, וה-200 גרם נעלמו על פני יותר קילומטרים. זה לא נעים, זה מעיד על בעיה - אבל ייתכן שבמקרה הזה אכן הנזק יסתכם בבוכנה, רינגים וגומיות שסתומים.
    - קרתה תקלה במהלך הטיול, בזמן שהאופנוע היה תחת עומס - למשל, רינג שמן נתפס או נשבר. אם זה המצב, העובדה שהמשכת לרכב כנראה כבר גרמה נזק משמעותי (שריטות בצילינדר וכו'). משום שאלה לא תקלות ש"מסתדרות לבד", סביר להניח שמהרגע הזה תראה שהאופנוע מוציא עשן כחול בהתנעה ותחת עומס. כאינדיקציה ראשונית אפשר להוציא את הפלאג ולראות האם יש עליו משקעי שמן כבדים.

    אז מה עושים? כרגיל, יש 2 גישות.
    - לבדוק את צריכת השמן על פני 200-300 ק"מ נוספים כדי להבין האם קיימת בעיה ומה המימדים שלה. תדאג לבדוק באותם תנאים ולעשות את הבדיקה כמו שצריך.
    - להניח שהבעיה כבר שם, והמשך השימוש רק יחמיר את הסיטואציה. במקרה הזה - פותחים מנוע, בוחנים את הרינגים, הבוכנה, הצילינדר והמנוע התחתון (טלטלים וקרנק). מה שבלוי - מחליפים.
    לגבי מדידת קומפרסיה - לא בטוח שתקבל ככה אינדיקציה טובה, מכמה סיבות:
    - שמן שנשרף בתא הבערה משאיר משקעים ומקטין את נפחו, ובכך מעלה את הקומפרסיה.
    - ייתכן מצב שבו יש כשל ברינג השמן, אך הרינגים העליונים שאחראים על שמירת הקומפרסיה בצילינדר עדיין מתפקדים.

    בהצלחה!
    ציטוט נכתב במקור על ידי Ami צפיה בהודעה
    תבדוק בספר הרכב איך לבדוק. הצריכה לא סבירה
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    כמה ק"מ נסעת ובאיזה מתאר?
    אם בשלושה ימים נסעת 30 קילומטר זה לא אינדיקטיבי.
    טוב חברים תודה רבה על העזרה יש לנו מסקנות מבדיקה
    קצת רקע
    לפני כ3000 קמ האופנוע שרד הצפה. היה כל הלילה מתחת למים ברחוב. חשבתי שזה הסתכם בהחלפת נוזלים, אגזוז, מיסבי היגוי וכמה תיקוני חשמל.

    הכנסנו אויר לתוך החיבור של הפלג וגילינו שיוצא אויר מהאגזוז וגם מפתח מילוי השמן.
    מבחינת עלות מול תועלת אני מזמין צילינדר וראש חדשים (כולל כל מה שבפנים כמובן) שזה יותר זול מלברור חלקים.

    אעדכן אחרי שנסיים לעבוד חח

  3. #18
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223

    אני מניח שהבדיקה נעשתה ע"י מישהו שמבין, ובנמ"ע?

  4. #19
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2019
    הודעות
    46
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה

    אני מניח שהבדיקה נעשתה ע"י מישהו שמבין, ובנמ"ע?
    וודאי,
    במוסך מעולה במרכז
    עלה קרוב ל2,000 שח סהכ כולל שילוח FEDEX ולפני מיסים (מקווה מאוד שלא יהיו כאלה חח).
    יש לי מייל לסוכן במפעל שמייצר את החלקים המקוריים

  5. #20
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2019
    הודעות
    46
    טוב אז אתמול במשך כל היום אני יחד עם מכונאי מקצועי התקננו את הראש והצילינדר החדשים.
    בבוכנה הישנה נתפס רינג וחרט את דופן הצילינדר.
    אתמול התחלתי הרצה

  6. #21
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי heyiamnate צפיה בהודעה
    טוב אז אתמול במשך כל היום אני יחד עם מכונאי מקצועי התקננו את הראש והצילינדר החדשים.
    בבוכנה הישנה נתפס רינג וחרט את דופן הצילינדר.
    אתמול התחלתי הרצה
    הופה! רינג תפוס.
    מסביר דברים.
    הבנת למה זה קרה? חימום יתר, פיח?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  7. #22
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2019
    הודעות
    46
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    הופה! רינג תפוס.
    מסביר דברים.
    הבנת למה זה קרה? חימום יתר, פיח?
    נראה שגם מחזירי שמן של שסתומים היו דיי גמורים הרינג קיבל קיפול יפה ופשוט חרט בצילינדר
    לפי המשקעים נראה גם שהבעלים הקודם לא טיפל בשמן איכותי ולא בזמן בכלל. כמות אדירה של משקעים על הבוכנה ומעברי שמן סתומים.

    אז מאמין שזה שילוב של הכל ביחד


    בכל אופן כל המנוע העליון חדש ועכשיו בהרצה לפי הוראות יצרן 😊

אשכולות דומים

  1. שיחת סיכום שירות צבאי ועוד כמה שאלות.
    על ידי RaceForHappines בפורום אוף טופיק
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 11-11-2019, 06:22
  2. תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 21-07-2017, 19:18
  3. אופנוע כאמצעי תחבורה יחיד, ועוד שאלות
    על ידי YonathanZ בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 18-03-2016, 06:23
  4. Sym super pure 50 2006 לא מניע, ועוד כמה שאלות.
    על ידי חנןJeepolog בפורום פורום טכני
    תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 20-09-2015, 21:55
  5. המלצות לקטנוע 250 ועוד כמה שאלות
    על ידי CoreZero בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 18-09-2015, 11:07

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO