אהלן,
ברשותי GASGAS 300 שנת 2014, הוא ללא רישוי בכלל.
קצת מפחד לאחרונה מרכיבה עליו בשטח ללא ביטוח וכו',
יש דרך לקבל רישוי בתהליך בירוקרטי כלשהו?
האופנוע אנדורו, עם פנס ומאמין שבקלות אוכל להוסיף מערכת איתותים.
אהלן,
ברשותי GASGAS 300 שנת 2014, הוא ללא רישוי בכלל.
קצת מפחד לאחרונה מרכיבה עליו בשטח ללא ביטוח וכו',
יש דרך לקבל רישוי בתהליך בירוקרטי כלשהו?
האופנוע אנדורו, עם פנס ומאמין שבקלות אוכל להוסיף מערכת איתותים.
אם אתה יכול להגיע לבעלים האחרון שהיה לו רישוי, יש לך סיכוי.
אם לא.... אולי צריכים להטריד אותך דברים יותר בעייתיים כמו, איך האופנוע הזה הגיע אליך.
לכן יעזור אם תפרט מה זה בדיוק אומר ללא רישוי, ואיך קנית אותו.
נערך לאחרונה על ידי ayalzo; 13-02-2022 בשעה 14:55.
זה שאין לו לוחית ורשיונות עדיין לא אומר שהוא גנוב
אופנועי שטח "מאבדים" לעיתים את הרישוי שלהם לאורך השנים, לא לכולם אכפת כל עוד רוכבים בשטח, במיוחד באיזורים שהמשטרה לא מאוד נוכחת.
לאור השנתון והמחיר של האופנוע, לא בטוח אם הייתי טורח להתארגן מחדש על הרישוי שלו, אבל תתחיל מלבדוק עם דוד שלך.
אם תצליח להתחקות אחרי הבעלים והוא יהיה סבבה (ויש לו אינטרס להיות סבבה - האופנוע רשום על שמו ויש לו אינטרס שהוא לא יהיה) - אז תוכל לבקש ממנו להוציא רשיון רכב, לשלם אותו, לסדר את האופנוע שיעבור טסט, לעשות לו טסט (עם יפוי כוח ות"ז של הבעלים) - ואז לעשות העברת בעלות.
תהליך ארוך יקר מתסכל ומסורבל.
יש קיצורי דרך כמובן, אבל זה משהו אחר.
לא בטוח שהאופנוע הזה שווה את זה, יש מצב שעדיף למכור כמו שהוא ולקנות אחד שהרישוי שלו בסדר מראש.
בשנים הראשונות של גאס גאס בישראל, בייבוא של סמל"ת, כלים רבים נרשמו בישראל כאפורים, כלומר עם רישוי ספורט מוטורי. אתה יכול לבדוק ברשות לנהיגה ספורטיבית אם האופנוע שלך אכן כזה - לפי מספר שלדה.
אם הוא נרשם כאפור, אין שום דרך להפוך אותו לאופנוע עם רישוי כביש צהוב.