אם אני זוכר נכון עם אגרות הטסט וכל תשלומי הבולשיט מסביב זה יוצא פלוס מינוס אותו הדבר.
היי כולם
יש לי רישיון רכב B מעל 5 שנים והמטרה שלי היא להוציא רישיון A1.
אני מתלבט אם ללכת ישר על A1 או להתחיל עם A2 שהדרישה היחידה בשבילו היא מבחן שליטה. אני מבין שגם לA2 אצטרך לעשות שיעורים אבל תוהה אם זה שווה כלכלית כי בצורה הזו ניתן לכאורה להוריד את מספר השיעורים המחייבים לA1 ל-8 במקום 15.
מעדיף להשקיע את הכסף במיגון איכותי
תודה
אם אני זוכר נכון עם אגרות הטסט וכל תשלומי הבולשיט מסביב זה יוצא פלוס מינוס אותו הדבר.
Vespa GTS SuperSport 300 HPE Blu Energia 2020"עודדו את הילדים שלכם לקנות אופנוע, לא ישאר להם כסף לסמים!"
Moto Guzzi V85 TT Evocative Rosso Uluru 2022
Saucony Triumph 2024
אל תדאג,
כך או כך אתה תשלם הרבה
תעשה A1.
A2 בזבוז זמן גדול, וגם מהבחינה הכלכלית כנראה יצא לך יותר כסף כי הטסטים זה החלק הכי יקר, ולא בטוח שתעבור ראשון לA2.
מעבר לזה, לא ברור לי אם תהיה לך באמת הנחה משמעותית. בסוף זה "עסקת חבילה".
אם זו המטרה אז לך ישר על A1. לעשות רשיון A2, בלי להשתמש בו אח״כ, לא יתן לך כלום ויעלה לך יותר כסף.
אישית, עשיתי רשיון A2 במטרה לקנות אופנוע 125 סמ״ק אבל בגלל שרשיון A2 לא מכין אותך לרכיבה על אופנוע אלא רק על קטנוע, מיד אחרי הA2 הלכתי לעשות רשיון A1.
8 שיעורים לא הספיקו ולא חסכתי שיעורים אפילו שעברתי את כל הרשיונות האלה בטסט ראשון.
סגור, תודה לכם!