חבל שלא ניסית להוציא ממצב ספורט. מהמר שמצב ה"סטנדרט" היה נותן לך תגובות צפויות וקלות לשליטה בלי להיות "חלבי". את מה שנשאר, אם נשאר, אפשר להחליק עם הקלאץ' - בשביל זה הוא שם.
אני רוצה לקבל אופנוע שנותן לי בום...כזה שירגש אותי מצב הספורט טוב מהבחינה הזאת יכולתי לחיות עם רוב החסרונות שלו אבל לצרכים שלי הוא לא מתאים.
כנראה עניין של טעם, אני מאוד אוהב את הגירים של ימאהה עם הנוקשות שלהם - בעוד שגירים של קאוואסאקי לרוב מרגישים לי רכים מדי וחסר לי ה"קליק" ההחלטי. יחסית לדוקאטי שלי, הם כולם חמאה.
שוב היופי באופנוע תיור זה שאתה שוכח שהוא שם כשאתה במוד של תיור, נופים, רקפות, ירוק בעיניים ואז כשיש כביש מתפתל אתה עובר לספורט, ובחזרה בכביש 6 אתה משייט מעל גובה המכ"מ ומתפלל לאלוהי הבוכנה שהרישיון שלך ישאר אצלך.
תעשה, אבל אני בספק שזה מה שיעשה לך כיף.
תבדוק מולטיסטרדה 950 ואם התקציב מאפשר - אז את המולטי 1260.