עמוד 2 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 52

אשכול: טרייסר GT 09, מול ורסיס 1000, רכיבת מבחן כפולה.

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    רוב הסוכנויות הגדולות בארץ מחזיקות מלאי ישן של דגמי 21.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    עכשיו אני בהתלבטות רצינית: האם ללכת על האופציה השפויה (והלא בלתי מהנה) של הטרייסר או ללכת אחרי הלב למוטוגוצ'י? אם זה לא היה כרוך בהפסד כספי רציני, הייתי קונה את הגוצ'י ואם לא מצליח לחיות אתו מוכר אחרי שנה וקונה משהו אחר. הבעיה שזה סיכון (כספי) רציני שאני לא רוצה לקחת.
    החיים קצרים. לך על הגוצי, מקסימום תמכור אח"כ ותאבד עוד כסף
    על הנייר, והבהנחה שהבעיה שהייתה לדרזדנר אינה קיימת עוד - זה אופנוע טיולים סופר מגניב.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #18
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אם יש בעיות ברכיים, בעיות גב או בכלל הגוף לא משהוא ואתה עדיין רוצה לחצות את המדינה לאורכה ביום אחד לגוצי אין מתחרים.
    בינתיים אין בעיות מסוג זה (טפו טפו) וגם אין שאיפה לחצות את המדינה ביום אחד. האופנוע ישמש בעיקר לרכיבות לעבודה (כ-6 ק"מ לכיוון), סידורים בתוך העיר, רכיבה מידי פעם לקריות ועכו ומידי פעם לאזור ת"א. כשיש זמן ומזג האוויר יפה לטיולים של כמה שעות. האם גם אז היית ממליץ על הגוצ'י (כאחד עם ניסיון בשניהם)? נראה לי שגם הגוצ'י וגם הטרייסר יוכלו לעמוד במשימה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    [


    אכן הטרייסר נהדר כל עוד הווינקרים לא נושרים ולתחושתי הוורסיס מבחינת איכות הרכבה עדיף על הטרייסר כל השאר כאמור הטרייסר נהדר.

    לגבי המכירות - מ2 אופנועים חדשים שרכשתי למדתי שהדיל הכי טוב הוא בתל אביב גם בהונדה וגם בימאהה.
    יתכן שהם יותר תחרותיים או יותר קרובים להנהלה ואז ניתן להוציא דיל עדיף.

    אם ימאהה זו הכתובת ממליץ בחום לגשת לשגיא בסניף TLV של ימאהה הוא איש שירות נהדר וילווה אותך גם אחרי 10,000 קילומטר ( מאמין שגם צפונה).

    אם אתה רוכש אביזרים מקוריים תבקש שירשמו זמן אספקה כי לי לקח שנה לסיים להרכיב את כל התוספות.

    ולבסוף אני צריך להחליף מילה עם הכרובי כי נראה לי שאני מפספס משהו עם הגוצי שנובע מהיותי אדם בעל פראדיגמות בכל תחום בחיים.

    תתחדש בכל אשר תבחר

    LOKI
    תודה, לוקי. כשאחליט על מה אני הולך אתן לאיש המכירות הצעה נגדית. אם לא ילך ננסה בת"א. מכל מקום, הרעיון של טרייד הוא להתעסק מה שפחות עם ההחלפה. נסיעה לת"א מתחיל קצת לפספס את העניין.


    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    מוטוגוצי עדכנו את הv85tt ב2021 אבל לפני חצי שנה, כשבדקתי באבניר, היו להם רק דגמים ישנים ולאנשי המכירות לא היה מושג אם ומתי הם יקבלו את הדגם המעודכן (לקח פרטים והבטיח לברר ולחזור אלי אבל לא שמעתי ממנו עד היום).
    באתר של אבניר, התמונות עדיין מראות את הדגם הישן.
    אכן, מדובר על "יד שניה 0 ק"מ" – כלומר האופנוע לפחות בן שנה, כפי הנראה המודל ה"ישן". יש לך מושג מה העדכונים וכמה הם עקרוניים?

    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    לא הייתי מתקרב לדגם הישן מה גם שהחדש עם טיובלס
    אני מניח שזה חלק מהתשובה. השאלה מה זה "דגם ישן". איש המכירות הבטיח לי שזה הרבה אחרי שבעיית ה-o-ring ונזילת השמן טופלה.

  4. #19
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
    אכן, מדובר על "יד שניה 0 ק"מ" – כלומר האופנוע לפחות בן שנה, כפי הנראה המודל ה"ישן". יש לך מושג מה העדכונים וכמה הם עקרוניים?
    עדכונים של המנוע ליורו 5 (ירידה קלה בהספק ועליה קלה במומנט), מעבר לטיובלס, כמו שדרזנר מציין (בדגם הישן שפיצים עם פנימית) ועוד קצת שינויים באלקטרוניקה.
    סביר שהם עשו גם תיקון של ליקויים, אבל זו רק סברה.

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    היו עוד בעיות לדגם הישן כמו נזילות מהמנוע ושריפת קלאץ׳ לא בכולם אבל עדיין בשנתיים הראשונות הם למדו מה לא בסדר ואז תיקנו הכל במפעל, הדגם עם הטיובלס הוא כבר דגם בשל.

    אם אתה מוציא מהמשחק את יתרון הנוחות אז הטרייסר עדיף, נותן זריקת מרץ לחיים אם כי חסר לו את היחודיות והמיוחדות של הגוצי, מבחינת ביצועים עם שניהם גירדתי רגליות ושניהם נהנים לעשות את זה עם תחושת ביטחון.

  6. #21
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    עכשיו בדיוק קראתי שב2021 היה ריקול להחלפת שסתומים בV85tt אם אתה קונה תבדוק שהאופנוע הגיעה מהמפעל עם השסתומים המעודכנים, לא הייתי קונה אופנוע חדש שבמוסך פתחו ראש מנוע כדי להחליף שסתומים

  7. #22
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    תודה לכל מי שענה. עזרתם לי מאוד. נראה מה יהיה בהמשך.... יש מצב שהוורסיס שלי יופיע כאן

  8. #23
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    93
    הסיבה העיקרית שבגללה לא קניתי את ה V85 היא זה שבעופר אבניר לא רוצים להביא את הדגם 2022 ומנסים לדחוף את הדגם הקודם (ואפילו לא בהנחה משמעותית), הייתי מוכן לסגור הזמנה ועל זה זה נפל,הם גם בכלל לא אומרים מתי הוא כן יגיע.

  9. #24
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    ציטוט נכתב במקור על ידי Eran_k צפיה בהודעה
    הסיבה העיקרית שבגללה לא קניתי את ה V85 היא זה שבעופר אבניר לא רוצים להביא את הדגם 2022 ומנסים לדחוף את הדגם הקודם (ואפילו לא בהנחה משמעותית), הייתי מוכן לסגור הזמנה ועל זה זה נפל,הם גם בכלל לא אומרים מתי הוא כן יגיע.
    אני מהמר שאחרי שאבניר יפטרו מהמלאי למעט הזמנות הם לא יביאו מלאי חדש.

    להבנתי שלם מעל ל80k עבור גוצי יד ראשונה מיבואן כאשר יש לו מתחרים חדשים דוגמת הטנרה 700 או לחילופין טרייסר ( נכון נישה קצת שונה) שנתפסים ככלים אמינים יותר ואני מניח שחזקים יותר שם את הגוצי מול תחרות קשה.






    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  10. #25
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    אני מהמר שאחרי שאבניר יפטרו מהמלאי למעט הזמנות הם לא יביאו מלאי חדש.

    להבנתי שלם מעל ל80k עבור גוצי יד ראשונה מיבואן כאשר יש לו מתחרים חדשים דוגמת הטנרה 700 או לחילופין טרייסר ( נכון נישה קצת שונה) שנתפסים ככלים אמינים יותר ואני מניח שחזקים יותר שם את הגוצי מול תחרות קשה.






    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
    המתחרים של הV85 זה הטריומף סקמבלר XC הבמוו ננטי אורבן ואולי שכחתי עוד אחד או שניים הם אולי חזקים ממנו אבל הם מרגישים באותה קטגוריה, רטרו עם מנוע עם טעם של פעם.
    הקטע של הגוצי שהוא גם פרקטי, האורבן לא נוח ולטריומף יש אגזוז שעובר מילימטר מהירך

  11. #26
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    נכון כלים ששיכים.לנישה.

    ועדיין בישראל מחיר ואמינות ( לא תמיד מוצדק ולפעמים פשוט סטיגמה) עדיין מהווים פרמטרים חשובים.

    אני מניח שאם גוצי חדש היה זול יותר כן הייתי חושב עליו יותר ברצינות ( לפחות לפני.הסיפור שלך היה איתו).



    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  12. #27
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    אני מהמר שאחרי שאבניר יפטרו מהמלאי למעט הזמנות הם לא יביאו מלאי חדש.

    להבנתי שלם מעל ל80k עבור גוצי יד ראשונה מיבואן כאשר יש לו מתחרים חדשים דוגמת הטנרה 700 או לחילופין טרייסר ( נכון נישה קצת שונה) שנתפסים ככלים אמינים יותר ואני מניח שחזקים יותר שם את הגוצי מול תחרות קשה.






    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
    למזלינו, ייתכן שאבניר חושבים אחרת ממך.
    אחרת כל שוק האופנועים היה מורכב מטרייסר, NC, ויסטרום וורסיס.

    מקווה שכשיפטרו מהמלאי, יביאו עוד.
    לא כולם קונים אופנוע בשיקולים כלכליים קרים. יש את אלה שיכולים להרשות לעצמם לקנות אופנוע שמוצא חן בעינהם, בלי לשבת עם דף ועט ולערוך השוואה של עלויות טיפולים וירידת ערך.

    אני מצידי אגיד, שאם הייתי בשוק לאופנוע חדש כלשהו - לגוצי היו סיכויים טובים לזכות במכרז.
    אגב - במבט חטוף באינטרנט, לא ראיתי שום שינוי מכאני בין דגמי 2021 ו-2022.
    נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 07-05-2022 בשעה 09:24.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  13. #28
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    מה שמפריע לי היא הגישה (אני לא רוצה להשתמש במילים חזקות יותר) בסוכנות של עופר אבניר. ראשית, ניסו למכור לי אופנוע משנת 2020 (או אפילו 2019 – לא יודע) כאילו הוא מ-2021. גם התמחור היה בהתאם: המחיר שנדרש (76,000) הוא בדיוק מה שמופיע במחירון לגבי מודל 2021 יד I 0 ק"מ, כשלמעשה המחיר היה צריך להיות 68,882 (למודל 2020 יד I 0 ק"מ). הדבר השני שמפריע הוא שלמרות שמדובר בעסקה של משומש + כסף תמורת חדש, מה שהם הציעו לי הוא מקסימום 24,000 (אם הכול תקין בבדיקה) כשמחיר המחירון של האופנוע שלי (ללא תוספות) הוא 38,000, כלומר, 14,000 (כ-40%) פחות מהמחירון. אני לא יודע אם זה כשר או לא, אבל זה בטוח מסריח.

  14. #29
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
    מה שמפריע לי היא הגישה (אני לא רוצה להשתמש במילים חזקות יותר) בסוכנות של עופר אבניר. ראשית, ניסו למכור לי אופנוע משנת 2020 (או אפילו 2019 – לא יודע) כאילו הוא מ-2021. גם התמחור היה בהתאם: המחיר שנדרש (76,000) הוא בדיוק מה שמופיע במחירון לגבי מודל 2021 יד I 0 ק"מ, כשלמעשה המחיר היה צריך להיות 68,882 (למודל 2020 יד I 0 ק"מ). הדבר השני שמפריע הוא שלמרות שמדובר בעסקה של משומש + כסף תמורת חדש, מה שהם הציעו לי הוא מקסימום 24,000 (אם הכול תקין בבדיקה) כשמחיר המחירון של האופנוע שלי (ללא תוספות) הוא 38,000, כלומר, 14,000 (כ-40%) פחות מהמחירון. אני לא יודע אם זה כשר או לא, אבל זה בטוח מסריח.
    אכן גישה מסריחה של אבניר.
    רק אל זה אפשר לפסול את הגוצי... וחבל, כי האופנוע עצמו מגניב. בטרייד שוחטים וזה ידוע, הנוחות שלך עולה כסף - אבל גם לי נשמע שהם שוחטים יותר מדי.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  15. #30
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887

    טרייסר GT 09, מול ורסיס 1000, רכיבת מבחן כפולה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    למזלינו, ייתכן שאבניר חושבים אחרת ממך.
    אחרת כל שוק האופנועים היה מורכב מטרייסר, NC, ויסטרום וורסיס.

    מקווה שכשיפטרו מהמלאי, יביאו עוד.
    לא כולם קונים אופנוע בשיקולים כלכליים קרים. יש את אלה שיכולים להרשות לעצמם לקנות אופנוע שמוצא חן בעינהם, בלי לשבת עם דף ועט ולערוך השוואה של עלויות טיפולים וירידת ערך.

    אני מצידי אגיד, שאם הייתי בשוק לאופנוע חדש כלשהו - לגוצי היו סיכויים טובים לזכות במכרז.
    אגב - במבט חטוף באינטרנט, לא ראיתי שום שינוי מכאני בין דגמי 2021 ו-2022.
    ההבדל הוא בורסיות השונות של הרבה חלקים ששונו מאז ההשקה ב2019, בקיצור ה2022 יותר בשל.

    הריקול האחרון של השסתומים מבחינתי מאד קריטי.

אשכולות דומים

  1. רכיבת מבחן טנרה 700
    על ידי קידוזו בפורום כללי
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 03-11-2019, 17:45
  2. רכיבה ראשונה: קוואסאקי ורסיס 1000 דור 3
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 22-10-2019, 12:45
  3. סיכום רכיבת מבחן קצרה על R1250GS
    על ידי Fistuk בפורום כללי
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 22-08-2019, 17:56
  4. קאוואסאקי ורסיס 1000 במבחן דרכים
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 26-04-2017, 22:54

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO