עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 35

אשכול: Honda nt 1100 במבחן

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    בגיר של הונדה אני לא מכיר עניין של למידה,
    ולא שמעתי על קוויקשיפטר לומד. אבל במכוניות כן, ולכן מעניין אותי להבין מאיפה הקביעה שזאת אגדה אורבנית. (לא בקנטרנות, אלא בקטע של לרדת לשורש האמירה ואולי להשכיל קצת).
    עריכה:
    לפי הmanual של גיר al4 שיש בצרפתיות, הוא אכן יודע לזהות סגנון נהיגה ולפי זה לתזמן העברות הילוכים, תגובת מצערת וכו...
    כאמור, באופנועים זה עוד לא שם.
    הוא יודע לזהות לחיצה על הגז זה לא למידה זה בולשיט, אין שום למידה, תתעניין קצת במערכות ניהול מנוע ותראה שאין שם זכר לדבר כזה.
    בכלל הAL 4 יוצר עוד בתקופת הקרבורטורים והCDI איפה בדיוק היה שם EPROM לבצע לימוד כזה?

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    במיוחד בשבילכם חפרתי בmanuel של AL4 ומצאתי איפה הטעות, בגדול זה חוסר הבנה של האנגלית, Auto Adaptive זה לא למידה והתאמה לנהג אלה התאמה למצב הנתון, עליה, פתיחת גז, טמפרטורה וכדומה, אין שמירה של נתונים השמירה היחידה זה של בורר המצבים כלומר אתם אומרים לתיבה מה אתם מצפים ממנה

    AUTO-ADAPTIVENESS
    The ECU has an autoadaptive program which allows it to chose the law which will be the best suited to the following conditions from the ten laws listed above:
    • driver's style of driving → 3 laws = "economic", Medium", "Sport ",
    • road profile and vehicle load → 3 laws = "slight incline" (or "braking 1"),
    "sharp incline" (or "braking 2"), "decline",
    • temperature,
    • selected program.

    https://kit-group.ru/sections/AL4%20Transmission.pdf

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    במיוחד בשבילכם חפרתי בmanuel של AL4 ומצאתי איפה הטעות, בגדול זה חוסר הבנה של האנגלית, Auto Adaptive זה לא למידה והתאמה לנהג אלה התאמה למצב הנתון, עליה, פתיחת גז, טמפרטורה וכדומה, אין שמירה של נתונים השמירה היחידה זה של בורר המצבים כלומר אתם אומרים לתיבה מה אתם מצפים ממנה

    AUTO-ADAPTIVENESS
    The ECU has an autoadaptive program which allows it to chose the law which will be the best suited to the following conditions from the ten laws listed above:
    • driver's style of driving ג†’ 3 laws = "economic", Medium", "Sport ",
    • road profile and vehicle load ג†’ 3 laws = "slight incline" (or "braking 1"),
    "sharp incline" (or "braking 2"), "decline",
    • temperature,
    • selected program.

    https://kit-group.ru/sections/AL4%20Transmission.pdf
    לא קראתי. אם הוא מודד עליה הטיה ואחיזה ועוד כל מיני סל"ד הספק וכו' זה יכל להיות די טוב...-לא?
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    לא קראתי. אם הוא מודד עליה הטיה ואחיזה ועוד כל מיני סל"ד הספק וכו' זה יכל להיות די טוב...-לא?
    אבל לא לימוד, הגיר יגיב לתנאי הדרך ככה שהוא ירגיש אותו הדבר אצל כל נהג שינהג ברכב והשינויים שנעשים הם בזמן הנהיגה באותו הרגע ולא נשמרים

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    לא נכנס לוויכוח המלומד כאן, יכול לספר לכם איך זה עובד למעשה ולמען הגילוי הנאות זו הפעם הראשונה שלי על אופנוע אוטומטי.

    כשמנעים את האופנוע בפעם הראשונה לוח השעונים נדלק ויש לאשר ב-OK הודעת שקר כלשהי על הלוח (ניתן דרך המסך עצמו
    גם עם כפפה או דרך לחצן על בורר המצבים) מיד לאחר מכן בבורר מתחת למתג ההתנעה יש לקבוע את מצב הרכיבה, D רכיבה
    רגילה או S מצב ספורט. ישנן פרמטרים נוספים שניתן לקבוע במצבי המשיכה והתערבות מערכות אבל על מנת להתחיל תנועה צריך
    לשלב לאחד מהמצבים האלה. בכל פעם שמכבים את האופנוע מחדש.

    מרגע שהופיע על לוח השעונים המצב ניתן להתחיל רכיבה, האופנוע עומד במקום ועל מנת להתקדם צריך לתת קצת גז, מי שרגיל
    לקחת סיבובים הדוקים בשילוב קלאצ' חצי קלאצ' ומשחקי ביניים יצטרך פרק הסתגלות קצר, כאן זה רק שיווי משקל שימוש נכון בכידון
    היגוי והיגוי הפוך כל זה בשילוב מינון נכון של גז. (לא מסובך בכלל ומזכיר קטנוע) ביציאה לכביש ההילוכים מתחלפים מהר והתחושה
    שהאופנוע מחליף מוקדם הילוך אבל זה עובד בגלל המנוע הגמיש והמומנט הטוב (ככל הנראה האופנוע יודע מה הוא צריך או ככה
    שכנעתי את עצמי). מצב ספורט מושך הילוכים רחוק יותר ככל שתיתן יותר גז לא הצלחתי להגיע לקו האדום המערכת שומרת על עצמה.

    ישנם שתי ידיות, או בעצם ידית קצרה במקום של הקלאצ' וכפתור האזור הבוהן הידית מעלה הילוך הכפתור מוריד הילוך.

    למען האמת כמעט ולא שיחקתי אם זה כי היה לי ברור שלא לגיר הזה אני מכוון וניסיתי לקלוט יותר את התחושות מהמנוע והשלדה
    שאולי יעידו על התנהגות האופנוע הזה עם גיר רגיל.

    יש תחושה של "מכה" בעת העלאת הילוך ותחושה של בלימה קטנה בעת הורדת הילוך ככל שהמהירות יורדת והאופנוע מבין לבד
    את הצורך, התחושה המוזרה שהרגשתי בשיטה הזאת היא בעת תקיפת סיבוב חד לי בית החולים הדסה הגעתי די מהר הורדת גז
    לפני הסיבוב הורידה הילוך שנישמר לאורך הרדיוס כיוון שהייתי עם גז קבוע ומהירות גבוהה יחסית לסיבוב בשיא הסיבוב רציתי לבצע
    עוד הטיה של האופנוע לתוך הסיבוב ושחררתי קצת את מצערת הגז האופנוע "הבין" כנראה שאני מתכוון להיכנס למצב שיוט, והעלה
    הילוך כשאני בשיא ההטיה ולפני משיכת גז ליציאה חזקה והזדקרות, זה קצת הפתיע אותי אבל משיכה חזקה יותר מהמתוכנן במצערת
    ביצע תיקון טוב יחסית אבל עם פחות מכוח יציאה שרציתי. אני מניח שמי שירצה לרכוב ספורטיבי עם הגיר הזה יצטרך ללמוד אותו
    לעומק.

    אני חיפשתי מדי פעם את רגלית ההילוכים במיוחד לפני הסיבובים החדים והכיכרות אבל זה סוג של הרגל שמתגברים עליו.

    היה מעניין ואני מניח שיהיו כאלה שיתחברו לגיר הזה במיוחד אלה שמשדרגים מקטנועים ולדעתי הונדה כיוון לאלה שרוצים לעבור
    מה-XADV לאופנוע בלי שהאישה תרגיש.

    מי שמחפש רכיבה אמיתית הרד קור שימשיך לחפש במקומות אחרים.

    הונדה NT.jpg
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    לא רכבתי עם DCT אבל רכבתי על האפריליה מאנה ששם מדובר בגיר רציף (וריאטור) נשמע מדבריך שגיר רציף יותר מתאים לאופנוע מהילוכים שמועברים אוטומטית כי עם המאנה פשוט לא היה שום בעיה, הילוך אחד ארוך.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    אני לא חושב שהוא לא מתאים, זה בדיוק כמו רכב עם גיר אוטומט, לי אישית זה פחות מתאים אבל אני בקלות יכול להבין למי זה קוסם. בכלל אחת מהתובנות שלי לאחרונה היא שמערכות הנתונים באופנועים באותו הסיגמט כמעט זהות, אותם צמיגים אותם מתלים אותו כוח מנוע פחות או יותר בעצם רוב ההבדלים מיתשתשים משנה לשנה כי אי אפשר לרמות את הפיזיקה, בסופו שלי יום גם האופנועים יהיו בדיוק אותו הדבר כמו שקרה עם המכוניות העממיות.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  8. #8
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    הבעייה היחידה של לוקי עם הטרייסר זה איכות הגימור ( לא יודע לגבי אמינות כרגע).

    ברוב השימוש של לוקי הטרייר מצויין ועם 'פע של מקום ( כל משפחת מונסטר קטני ממדים למעט מונסטר ומונסטרסון הראשון ).

    אבל ההונדה בהחלט עשוי להיות הכלי הבא.
    תעדכנו את מאיר מביג בוייז.

    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    מטשטשים רשמתי הערה לעצמי ואביא מחר פתק מההורים
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  10. #10
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ואל תשכח שב-ט הראשונה יש דגש חזק.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    איכס, אוטומטי.
    עוד מעט תספרו כאן על החוויה שברכיבה על אופנוע אוטונומי.
    לא מעניין.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    איכס, אוטומטי.
    עוד מעט תספרו כאן על החוויה שברכיבה על אופנוע אוטונומי.
    לא מעניין.
    זכיתי ברוב שנות חיי הבוגרים, לראות ולרכוב על הכלים המיוחדים כל אחד לזמנו, הכלי הכי עתיק שרכבתי על היה אינדיאן משנות הארבעים
    בי אס איי, בימרים משנות החמישים, היו בבעלותי ווספה ספרינט 1969 150, ICM 50CC טילון 1971, BMW R100RS 1977,
    סוזוקי GSX400 1984 ג'אווה 1987, VMAX 1200 2001 וראיתי איך פני האופנוענות והאופנועים משתנים מעשור לעשור.

    ראיתי את ההתקדמות הטכנולוגית את חלקה אימצתי בחום מחלקה אני מתרחק, העתיד מבטיח לנו אופנוע חשמלי, ללא גיר בכלל, יש היום המון
    טכנולוגיה על האופנועים, הפילוח לקטגוריות ותתי קטגוריות ותתי תתי קטגוריות חוגג, ומחלקות השיווק ממהרות למצוא שמות מפוצצים לאותו דבר.

    אם נזכור שהאופנועים שנלחמו במלחמת העולם השנייה עשו הכל חצו יבשות נלחמות בכל תנאי בוץ, שלג, מדבר, חול ים, היום לכל משימה יש אופנוע.

    מרוץ הפריז-דאקר המקורי בשנות השבעים והשמונים הוכיח כי תמיד זה הרוכב ולא רק האופנוע והמחסומים הם בראש.

    קחו היום אופנוע מהמדף אלה שמתחרים באותה קטגוריה לכולם בלמי ברמבו מתלי שואה וטכנולוגית מסך זהה, הספקים דומים, הנעת שרשרת, צמיגים
    זהים, קוטר גלגל דומה, עד כמה מבחינה טכנולוגית הם יכולים להיות שונים פרט ללוגו? הכל בראש של הרוכב.

    בשנות השמונים המרדף היה אחרי מחסום ה-100 כ"ס המחסום הזה נשבר מזמן והמרדף היום הוא אחרי טכנולוגיה, הגנות, בקרות וצפצופים, מנסים למכור
    אופנוע "יותר בטוח".

    אז כן יש שוק לאופנוע אוטומטי מתאים לפלח קטן שמחפש את ה-X פאקטור, יהיו כאלה שילכו שבי אחרי העיצוב, או כוחות סוס דמיוניים, יהיו כאלה אחרי
    נאמנות למותג. אבל היום אם אני לוקח את הרוכב הממוצע שם אותו על אופנוע בלי לגלות לו את שם המותג ע"י רכיבה בלבד קשה לי להאמין שהוא ידע
    לזהות את התוצרת.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    אבל היום אם אני לוקח את הרוכב הממוצע שם אותו על אופנוע בלי לגלות לו את שם המותג ע"י רכיבה בלבד קשה לי להאמין שהוא ידע
    לזהות את התוצרת.
    לצערי, יש סיכוי טוב שאתה צודק...
    מזל שעדיין יש יוצאי דופן. גוצי או דוקאטי יותר קל לזהות
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    לצערי, יש סיכוי טוב שאתה צודק...
    מזל שעדיין יש יוצאי דופן. גוצי או דוקאטי יותר קל לזהות
    מה שאומר שהוא יותר מתכוון ליפנים ולא לתוצרת האירופית שעוד נותנת added value לאופנועים שלהם.

    אין אפילו צל של ספק שיש הבדלים מורגשים בין מוטוגוצי TT, BMW GS וKTM אדוונצ׳ר, לכולם יש ברמבו וצמיגים זהים אבל השוני מאד ברור.

    שושנים רוכב על אופנוע יפני מאד סטנדרטי כנראה יותר מידי שנים.

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    מה שאומר שהוא יותר מתכוון ליפנים ולא לתוצרת האירופית שעוד נותנת added value לאופנועים שלהם.

    אין אפילו צל של ספק שיש הבדלים מורגשים בין מוטוגוצי TT, BMW GS וKTM אדוונצ׳ר, לכולם יש ברמבו וצמיגים זהים אבל השוני מאד ברור.

    שושנים רוכב על אופנוע יפני מאד סטנדרטי כנראה יותר מידי שנים.
    אבל רצוף ובלי הרפתקאות מיותרות ריקול, ומחלות ילדות.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

אשכולות דומים

  1. הונדה NT 1100 ב2022
    על ידי Dresdner בפורום כללי
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 25-08-2021, 14:45
  2. דוקאטי מולטיסטראדה 1100 - שנת 2008
    על ידי KKatkov בפורום פורום מכירה
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 17-12-2019, 14:38
  3. מולטיסטראדה 1100 - מכירה.
    על ידי KKatkov בפורום פורום מכירה
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 26-12-2018, 16:44
  4. דוקאטי חושפת: סקרמבלר 1100 ב-3 גרסאות
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 06-11-2017, 20:27
  5. gsxr 1100 שנת 93 מנוע גמור
    על ידי זקזק בפורום פורום מכירה
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 05-12-2015, 16:08

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO