במיוחד בשבילכם חפרתי בmanuel של AL4 ומצאתי איפה הטעות, בגדול זה חוסר הבנה של האנגלית, Auto Adaptive זה לא למידה והתאמה לנהג אלה התאמה למצב הנתון, עליה, פתיחת גז, טמפרטורה וכדומה, אין שמירה של נתונים השמירה היחידה זה של בורר המצבים כלומר אתם אומרים לתיבה מה אתם מצפים ממנה
AUTO-ADAPTIVENESS
The ECU has an autoadaptive program which allows it to chose the law which will be the best suited to the following conditions from the ten laws listed above:
• driver's style of driving → 3 laws = "economic", Medium", "Sport ",
• road profile and vehicle load → 3 laws = "slight incline" (or "braking 1"),
"sharp incline" (or "braking 2"), "decline",
• temperature,
• selected program.
https://kit-group.ru/sections/AL4%20Transmission.pdf
לא נכנס לוויכוח המלומד כאן, יכול לספר לכם איך זה עובד למעשה ולמען הגילוי הנאות זו הפעם הראשונה שלי על אופנוע אוטומטי.
כשמנעים את האופנוע בפעם הראשונה לוח השעונים נדלק ויש לאשר ב-OK הודעת שקר כלשהי על הלוח (ניתן דרך המסך עצמו
גם עם כפפה או דרך לחצן על בורר המצבים) מיד לאחר מכן בבורר מתחת למתג ההתנעה יש לקבוע את מצב הרכיבה, D רכיבה
רגילה או S מצב ספורט. ישנן פרמטרים נוספים שניתן לקבוע במצבי המשיכה והתערבות מערכות אבל על מנת להתחיל תנועה צריך
לשלב לאחד מהמצבים האלה. בכל פעם שמכבים את האופנוע מחדש.
מרגע שהופיע על לוח השעונים המצב ניתן להתחיל רכיבה, האופנוע עומד במקום ועל מנת להתקדם צריך לתת קצת גז, מי שרגיל
לקחת סיבובים הדוקים בשילוב קלאצ' חצי קלאצ' ומשחקי ביניים יצטרך פרק הסתגלות קצר, כאן זה רק שיווי משקל שימוש נכון בכידון
היגוי והיגוי הפוך כל זה בשילוב מינון נכון של גז. (לא מסובך בכלל ומזכיר קטנוע) ביציאה לכביש ההילוכים מתחלפים מהר והתחושה
שהאופנוע מחליף מוקדם הילוך אבל זה עובד בגלל המנוע הגמיש והמומנט הטוב (ככל הנראה האופנוע יודע מה הוא צריך או ככה
שכנעתי את עצמי). מצב ספורט מושך הילוכים רחוק יותר ככל שתיתן יותר גז לא הצלחתי להגיע לקו האדום המערכת שומרת על עצמה.
ישנם שתי ידיות, או בעצם ידית קצרה במקום של הקלאצ' וכפתור האזור הבוהן הידית מעלה הילוך הכפתור מוריד הילוך.
למען האמת כמעט ולא שיחקתי אם זה כי היה לי ברור שלא לגיר הזה אני מכוון וניסיתי לקלוט יותר את התחושות מהמנוע והשלדה
שאולי יעידו על התנהגות האופנוע הזה עם גיר רגיל.
יש תחושה של "מכה" בעת העלאת הילוך ותחושה של בלימה קטנה בעת הורדת הילוך ככל שהמהירות יורדת והאופנוע מבין לבד
את הצורך, התחושה המוזרה שהרגשתי בשיטה הזאת היא בעת תקיפת סיבוב חד לי בית החולים הדסה הגעתי די מהר הורדת גז
לפני הסיבוב הורידה הילוך שנישמר לאורך הרדיוס כיוון שהייתי עם גז קבוע ומהירות גבוהה יחסית לסיבוב בשיא הסיבוב רציתי לבצע
עוד הטיה של האופנוע לתוך הסיבוב ושחררתי קצת את מצערת הגז האופנוע "הבין" כנראה שאני מתכוון להיכנס למצב שיוט, והעלה
הילוך כשאני בשיא ההטיה ולפני משיכת גז ליציאה חזקה והזדקרות, זה קצת הפתיע אותי אבל משיכה חזקה יותר מהמתוכנן במצערת
ביצע תיקון טוב יחסית אבל עם פחות מכוח יציאה שרציתי. אני מניח שמי שירצה לרכוב ספורטיבי עם הגיר הזה יצטרך ללמוד אותו
לעומק.
אני חיפשתי מדי פעם את רגלית ההילוכים במיוחד לפני הסיבובים החדים והכיכרות אבל זה סוג של הרגל שמתגברים עליו.
היה מעניין ואני מניח שיהיו כאלה שיתחברו לגיר הזה במיוחד אלה שמשדרגים מקטנועים ולדעתי הונדה כיוון לאלה שרוצים לעבור
מה-XADV לאופנוע בלי שהאישה תרגיש.
מי שמחפש רכיבה אמיתית הרד קור שימשיך לחפש במקומות אחרים.
הונדה NT.jpg
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
לא רכבתי עם DCT אבל רכבתי על האפריליה מאנה ששם מדובר בגיר רציף (וריאטור) נשמע מדבריך שגיר רציף יותר מתאים לאופנוע מהילוכים שמועברים אוטומטית כי עם המאנה פשוט לא היה שום בעיה, הילוך אחד ארוך.
אני לא חושב שהוא לא מתאים, זה בדיוק כמו רכב עם גיר אוטומט, לי אישית זה פחות מתאים אבל אני בקלות יכול להבין למי זה קוסם. בכלל אחת מהתובנות שלי לאחרונה היא שמערכות הנתונים באופנועים באותו הסיגמט כמעט זהות, אותם צמיגים אותם מתלים אותו כוח מנוע פחות או יותר בעצם רוב ההבדלים מיתשתשים משנה לשנה כי אי אפשר לרמות את הפיזיקה, בסופו שלי יום גם האופנועים יהיו בדיוק אותו הדבר כמו שקרה עם המכוניות העממיות.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
הבעייה היחידה של לוקי עם הטרייסר זה איכות הגימור ( לא יודע לגבי אמינות כרגע).
ברוב השימוש של לוקי הטרייר מצויין ועם 'פע של מקום ( כל משפחת מונסטר קטני ממדים למעט מונסטר ומונסטרסון הראשון ).
אבל ההונדה בהחלט עשוי להיות הכלי הבא.
תעדכנו את מאיר מביג בוייז.
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
מטשטשים רשמתי הערה לעצמי ואביא מחר פתק מההורים
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
איכס, אוטומטי.
עוד מעט תספרו כאן על החוויה שברכיבה על אופנוע אוטונומי.
לא מעניין.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
זכיתי ברוב שנות חיי הבוגרים, לראות ולרכוב על הכלים המיוחדים כל אחד לזמנו, הכלי הכי עתיק שרכבתי על היה אינדיאן משנות הארבעים
בי אס איי, בימרים משנות החמישים, היו בבעלותי ווספה ספרינט 1969 150, ICM 50CC טילון 1971, BMW R100RS 1977,
סוזוקי GSX400 1984 ג'אווה 1987, VMAX 1200 2001 וראיתי איך פני האופנוענות והאופנועים משתנים מעשור לעשור.
ראיתי את ההתקדמות הטכנולוגית את חלקה אימצתי בחום מחלקה אני מתרחק, העתיד מבטיח לנו אופנוע חשמלי, ללא גיר בכלל, יש היום המון
טכנולוגיה על האופנועים, הפילוח לקטגוריות ותתי קטגוריות ותתי תתי קטגוריות חוגג, ומחלקות השיווק ממהרות למצוא שמות מפוצצים לאותו דבר.
אם נזכור שהאופנועים שנלחמו במלחמת העולם השנייה עשו הכל חצו יבשות נלחמות בכל תנאי בוץ, שלג, מדבר, חול ים, היום לכל משימה יש אופנוע.
מרוץ הפריז-דאקר המקורי בשנות השבעים והשמונים הוכיח כי תמיד זה הרוכב ולא רק האופנוע והמחסומים הם בראש.
קחו היום אופנוע מהמדף אלה שמתחרים באותה קטגוריה לכולם בלמי ברמבו מתלי שואה וטכנולוגית מסך זהה, הספקים דומים, הנעת שרשרת, צמיגים
זהים, קוטר גלגל דומה, עד כמה מבחינה טכנולוגית הם יכולים להיות שונים פרט ללוגו? הכל בראש של הרוכב.
בשנות השמונים המרדף היה אחרי מחסום ה-100 כ"ס המחסום הזה נשבר מזמן והמרדף היום הוא אחרי טכנולוגיה, הגנות, בקרות וצפצופים, מנסים למכור
אופנוע "יותר בטוח".
אז כן יש שוק לאופנוע אוטומטי מתאים לפלח קטן שמחפש את ה-X פאקטור, יהיו כאלה שילכו שבי אחרי העיצוב, או כוחות סוס דמיוניים, יהיו כאלה אחרי
נאמנות למותג. אבל היום אם אני לוקח את הרוכב הממוצע שם אותו על אופנוע בלי לגלות לו את שם המותג ע"י רכיבה בלבד קשה לי להאמין שהוא ידע
לזהות את התוצרת.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
לצערי, יש סיכוי טוב שאתה צודק...אבל היום אם אני לוקח את הרוכב הממוצע שם אותו על אופנוע בלי לגלות לו את שם המותג ע"י רכיבה בלבד קשה לי להאמין שהוא ידע
לזהות את התוצרת.
מזל שעדיין יש יוצאי דופן. גוצי או דוקאטי יותר קל לזהות![]()
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
מה שאומר שהוא יותר מתכוון ליפנים ולא לתוצרת האירופית שעוד נותנת added value לאופנועים שלהם.
אין אפילו צל של ספק שיש הבדלים מורגשים בין מוטוגוצי TT, BMW GS וKTM אדוונצ׳ר, לכולם יש ברמבו וצמיגים זהים אבל השוני מאד ברור.
שושנים רוכב על אופנוע יפני מאד סטנדרטי כנראה יותר מידי שנים.