עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 35

אשכול: Honda nt 1100 במבחן

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,083

    Honda nt 1100 במבחן

    הרצף ממשיך והיום על הסכין ההונדה אפריקה טווין שהתחפשה לאופנוע תיור, תחפושת מוצלחת אם תרשו לי לקלקל קצת את הסוף, תישארו יהיה מעניין.

    נתחיל עם זה שקיבלתי אופנוע אוטומטי, פעם ראשונה שלי ללא ידית קלאצ', משונה, נחמד אבל לא בשבילי... אסביר מיד.

    לקח לי כמה שניות של הדרכה, הסבר פשוט על מהערכות ויצאתי לדרך, כשעננה אפורה ככה מעל הראש, מרגע שיצאתי לכביש התחיל המרוץ הפרטי שלי
    אל מול הגשם.

    מושב האופנוע נוקשה, ישיבה מצוינת ואיכות חומרים מרשימה, בניגוד לטריססר GT אין קירקושים כל דבר יצוק במקומו, לרגע שכחתי מהכל, המנוע מגרגר
    בחיספוס שהציק לי מאד בהתחלה (כנראה בגלל מנוע קר) והפך לאט לאט לנסבל ואפילו מהנה.

    קיבלתי אופנוע בלי דלק, עצרתי לתדלק והזדמנות ראשונה לראות את האופנוע ואיכותו מכסה דלק קפיצי יוקרתי, לוח שעונים הכי טוב שראיתי עד עכשיו,
    יציאה לכיוון הכבישים של נס הרים, החלפת הילוכים אוטומטית מלווה בנקישה מעצבנת אבל נסבלת האופנוע מנחש לבד מה אתה מנסה לעשות וניתן גם
    להעביר הילוכים גם ידנית. אני מנסה להתרשם מתנוחת הישיבה ויציבות הכלי, מרשים במהירויות הבינוניות מחוץ לעיר קצת פחות בתוכה בפקק, אני במצב
    ספורט בהמלצת דני, ששומר על משיכת ההילוכים ליותר זמן. האופנוע קליל נמוך מהורסיס אבל גבוה מהטריסר מתנהג מצוין. בתוך כמה דקות התיידדנו מאד
    והייתי מהיר יחסית לאופנוע חדש ולא מוכר בכבישים שלי. תנוחת ישיבה מציינת מקום גם מאחור אין הרגשה של אופנוע צפוף, קולע לדרישות של לוקי ל-NC
    משופר עם יותר כוח.

    איפה הבעיה הסיבובים חדים בעת כניסה לסיבוב עם גז קבוע ממש ברגע שמאטים טיפה לפני פתיחת הגז ליציאה מהסיבוב עם כוח האופנוע מעלה הילוך
    אתה רוצה לצאת בשלישי הוא מעלה לרביעי, לא משהו שאי אפשר להתגבר עליו אבל ברכיבה ששואפת למקסימום זה מצריך התארגנות אחרת ופרק
    למידה. ההרגשה שלי שאני אצטרך לחכות פחות זמן לחברים מאחור עם האופנוע הזה מאשר אני מחכה עם הורסיס.

    המסקנה הכללית שלי כפי שלחש לי האופנוע, "אני אקח אותך לכל מקום שתרצה, איך שתרצה ומתי שתרצה, רק אל תפריע לי לנמנם... "

    זה לא ה-CBR900 טייגר שיהיה נותן לך פיצוץ לפנים כשמשכת לו בזנב, זה משהו אחר לגמרי, לקחו בהונדה חלקים מהמדף ערבבו קצת בפלסטיקה,
    והחליטו ליצור אופנוע חדש במחיר ישן שנראה קצת כמו קטנוע...יפה מכוער? אתם תחליטו.

    המילה האחרונה שלי לגביו תהיה רק אחרי שאמדוד את האופנוע עם גיר רגיל. אגבל בסך הכל הפתעה לטובה בניגוד לאפריקה, אותו לא רציתי להחזיר אותו לסכנות
    אבל אז התחיל לטפטף.






    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,083
    שימו לב לכמות המקום על צד האופנוע שתוכלו לנצל לפרסום הדבקת מודעות דרושים וכד'. רעיונות נוספים יתקבלו בברכה.


    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,083
    תזכורת לימים אחרים:


    Year: 1983
    Engine: Air cooled, four stroke, transverse four cylinders, DOHC, 4 valve per cylinder.
    Capacity: 1062
    Bore x Stroke: 70 x 69 mm
    Compression Ratio: 9.7:1
    Induction: 4x 33mm Keihin carbs.
    Ignition / Starting: Electronic / electric
    Max Power: 110 hp 81 kW @ 8500 rpm
    Max Torque: 98 Nm @ 7500 rpm
    Transmission / Drive: 5 Speed / chain
    Front Suspension: Adjustable telescopic hydraulic fork.
    Rear Suspension: Swinging arm fork with adjustable Telehydraulic shocks absorbers.
    Front Brakes: 2x 296mm discs 2 piston calipers
    Rear Brakes: Single 296mm disc 2 piston caliper
    Front Tyre: 100/90 V18
    Rear Tyre: 130/90 V17
    Dry Weight: 243 kg
    Fuel Capacity: 26 Litres
    Consumption average: 40.4 mp/g
    Standing 1/4 Mile: 11.1 sec / 122.4 mp/h


    Top Speed: 138.5 mp/h
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,083
    שחור מרזה?

    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    לא יודע למה אבל פשוט לא עושה חשק לרכב עליו נראה

    white and nerdy

    תוכל לשיר את זה שאתה רוכב עליו
    https://youtu.be/FrYTD2iMQkw

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    אולי המחשב אמור ללמוד אותך ולהתנהג בהתאם. הרבה מבעלי ה DCT מהללים את היכולת של הגיר להתאים את עצמו לאופי הרכיבה כולל בשטח.
    אדוונצ'ר ואולי כל דגם של אופנוע בשחור תמיד נראה מרשים יותר. מעדיף מכוניות ואופנועים לבנים בגלל הנראות (יש סטטיסטיקת תאונות) והתום. רצוי בלי לוגו ובלי מדבקות אבל זה כמובן אסור בימינו.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    אולי המחשב אמור ללמוד אותך ולהתנהג בהתאם. הרבה מבעלי ה DCT מהללים את היכולת של הגיר להתאים את עצמו לאופי הרכיבה כולל בשטח.
    אדוונצ'ר ואולי כל דגם של אופנוע בשחור תמיד נראה מרשים יותר. מעדיף מכוניות ואופנועים לבנים בגלל הנראות (יש סטטיסטיקת תאונות) והתום. רצוי בלי לוגו ובלי מדבקות אבל זה כמובן אסור בימינו.
    אין (עדיין) machine learning במערכות ניהול מנוע זה מיתוס עוד משנות ה90
    המערכת משתנה כתלות בחיישנים לפי מפות סדורות.
    בגלל זה יש את מצבי הרכיבה כי אם באמת היה לימוד לא היה צורך בהם

  8. #8
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    דווקא יש. אבל לא כמו שאתה מתכוון.
    בתקשורת של מחשבי מנוע/גיר וכו... יש תקופת לימוד בה המנוע מתאים את מפת ההזרקה והגיר לערכים רצוים, אחרי החלפה של רכיבים.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    דווקא יש. אבל לא כמו שאתה מתכוון.
    בתקשורת של מחשבי מנוע/גיר וכו... יש תקופת לימוד בה המנוע מתאים את מפת ההזרקה והגיר לערכים רצוים, אחרי החלפה של רכיבים.
    נכון אבל זה לא זה, זה יותר לקייל את הרכיב החדש במוסך ואחר נגמר אין עוד לימוד

  10. #10
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    לא.
    יש תקופת לימוד שנמשכת כמה וכמה נסיעות.

    לגבי האגדה האורבנית, אני זוכר בתור נהג צעיר שדיברו על גירים של חברות אירופאיות (רנו אולי?) שכן יודעות לזהות דפוסי נהיגה. בעיקר תגובת מצערת, או תזמון הילוכים. אם אתה יכול לשלוח כאן קישורים שמראים שזה אחרת, אני יותר מאשמח, כי הידע שלי בתחום הוא משמועות.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    לא.
    יש תקופת לימוד שנמשכת כמה וכמה נסיעות.

    לגבי האגדה האורבנית, אני זוכר בתור נהג צעיר שדיברו על גירים של חברות אירופאיות (רנו אולי?) שכן יודעות לזהות דפוסי נהיגה. בעיקר תגובת מצערת, או תזמון הילוכים. אם אתה יכול לשלוח כאן קישורים שמראים שזה אחרת, אני יותר מאשמח, כי הידע שלי בתחום הוא משמועות.
    שוב, זה קיול של חלק, כי כנראה אי אפשר לעשות copy exact אז צריך לקייל ובסוף התוצאה צריכה להיות זהה למה שהיה עם החלק הישן, כלומר הנהג לא ישנה את התנהגות התיבה, כל אחד יכול לנהוג ברכב ותקבל אותה תוצאה

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    אם היה לימוד המערכת הייתה אוספת נתונים בזמן הרכיבה, למשל רכיבה איטית בלי זווית השכבה הייתה יוצרת מפת ״עיר״ רכיבה מהירה בלימות חזקות וזווית השכבה חדה הייתה יוצר מפת ״מסלול״ וכל זה בלייב כל הזמן ומשתנה כל הזמן שבעצם ע״י עשרות פרמטרים מחשב הניהול יודע איפה אתה רוכב ומתאים את עצמו בלופ אינסופי.

    נכון להיום יש לנו מצבי רכיבה ובזה זה נגמר, התיבה לא תתאים את עצמה לנהג.

    אני מניח שהקושחה בNT לא זהה לאפריקה כי אלו אופנועים שונים לכן סביר להניח שהתיבות זהות אבל מתנהגות שונה

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    לי נאמר אחרי רכיבת מבחן שב 690 הקוויקסיפשטר "לומד" את הרוכב בתור הסבר לפספוסים. אני לא פוסל ונשמע לי די פשוט מצד הלמידה (כמה נסיונות, הפעלת כוח, סל"ד, מס' נסיונות וכו'...). מהצד של ההתאמה למסקנות המערכת נראה לי יותר מורכב.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887

    Honda nt 1100 במבחן

    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    לי נאמר אחרי רכיבת מבחן שב 690 הקוויקסיפשטר "לומד" את הרוכב בתור הסבר לפספוסים. אני לא פוסל ונשמע לי די פשוט מצד הלמידה (כמה נסיונות, הפעלת כוח, סל"ד, מס' נסיונות וכו'...). מהצד של ההתאמה למסקנות המערכת נראה לי יותר מורכב.
    ולי אמר מורה הנהיגה לבלום עם האחורי כי עם הקידמי אני יתהפך, אני לא מצפה הרבה מאיש מכירות ישראלי.

    אני חותם לך שאם תרכב על ה690 חודש ואז תתן לחבר שלך הוא יתפקד אותו הדבר.

    לקוויק שיפטר יש פרוצדורת קיול אם מחליפים אותו אבל זה לא פר בן אדם, מחליפים, מקיילים וזה עובד אותו הדבר כמו שהיה לפני

  15. #15
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    בגיר של הונדה אני לא מכיר עניין של למידה,
    ולא שמעתי על קוויקשיפטר לומד. אבל במכוניות כן, ולכן מעניין אותי להבין מאיפה הקביעה שזאת אגדה אורבנית. (לא בקנטרנות, אלא בקטע של לרדת לשורש האמירה ואולי להשכיל קצת).
    עריכה:
    לפי הmanual של גיר al4 שיש בצרפתיות, הוא אכן יודע לזהות סגנון נהיגה ולפי זה לתזמן העברות הילוכים, תגובת מצערת וכו...
    כאמור, באופנועים זה עוד לא שם.
    נערך לאחרונה על ידי ayalzo; 25-02-2022 בשעה 20:56.

אשכולות דומים

  1. הונדה NT 1100 ב2022
    על ידי Dresdner בפורום כללי
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 25-08-2021, 14:45
  2. דוקאטי מולטיסטראדה 1100 - שנת 2008
    על ידי KKatkov בפורום פורום מכירה
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 17-12-2019, 14:38
  3. מולטיסטראדה 1100 - מכירה.
    על ידי KKatkov בפורום פורום מכירה
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 26-12-2018, 16:44
  4. דוקאטי חושפת: סקרמבלר 1100 ב-3 גרסאות
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 06-11-2017, 20:27
  5. gsxr 1100 שנת 93 מנוע גמור
    על ידי זקזק בפורום פורום מכירה
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 05-12-2015, 16:08

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO