אם זה גם הדלק וגם המהירות - הייתי מהמר על אחד הקונקטורים שיוצאים מהדשבורד לצמת החשמל.
קטנוע פיאג'יו אקסאיבו לוח שעונים חשמלי - הסקאלה לאחרונה מזייפת משמעותית, זה התחיל לפני מספר חודשים שלעיתים רחוקות הסקאלה נופלת וחוזרת לעצמה לאחר מספר שניות (נופלת לחלוטין מציגה 0 גם במהירות נסיעה בכביש מהיר). כעת המצב הוא שמחוג המהירות מציג דברים לא קשורים - עולה יורד וכו'.
אני מאמין שמדובר בקונקטור חשמלי (שאגב גם מחוג הדלק מזייף - עובד רק לעיתים בד"כ מראה ריק)
מי יכול לכוון אותי באיזה קונקטור מדובר? אולי מגעים? מאיפה מתחילים?
שללתי אפשרות שפיוז שרוף כי אז לא היה עובד בכלל וזה לא המצב. יכול להיות שבלי קשר המצוף מזייף ולא מבעיה חשמלית כי לפעמים הוא פתאום חוזר לעצמו.
אשמח לשמוע לדעתכם.
תודה
אם זה גם הדלק וגם המהירות - הייתי מהמר על אחד הקונקטורים שיוצאים מהדשבורד לצמת החשמל.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
בקטנוע שלך יש חיבורים מאחורי הפנס. ימים גשומים המים חודרים את הפלסטיקה ועושים קצר
לדעתי זה הבעיה.
לפתוח לנקות לבדוק שאין קצר או קורוזיה.
ספריי סיליקון לחשמל.
לדעתי יפתור את הבעיה.
או ללכת למוסך אם לא בא לך להתעסק.
נדיר שהחיישן מתקלקל בקטנוע הזה.
בהצלחה.
Sent from my iPhone using Tapatalk
הייתי מתחיל מהמינוסים. אתה צריך סכימת חשמל ואותה יש בספר הרכב.
אחי צדקת- זיהיתי קורוזיה בקובייה הארוכה. איך מטפלים בסוגיית הקורוזיה? זאת אומרת אם יש קורוזיה- ספריי סיליקון לחשמל פותר או מונע?
דאגתי שגומיות האטימה לקונקטור חוסמות טוב כדי שלא יחזור.
לאיזה חיישן התכוונת? מצוף הדלק? ובאופן כללי לידיעה כללית, איך מגיעים אליו?