מעניין מה הסיבה שימאהה לא שחקו עם המנוע, ובשינויי קאמשאפטים/ראש ומיפוי לא הביאו אותו לכיוון ה-90 כ"ס בתקרת סל"ד גבוהה יותר, מה שהיה מקנה לו אופי פחות לינארי ויותר ספורטיבי?
זה יקר מדי? או שהם החליטו שזה לא נחוץ?
יש מצב שהם צודקים, והאופנוע הזה יהיה להיט מכירות - בזכות המחיר.
אני זוכר יותר מדי טוב כמה כיף היה למשוך מנוע 600 סמ"ק 4-בשורה של פעם במעלה הסל"ד, וחבל שימאהה אפילו לא ניסו לדמות את האופי הזה ב-R7. אני די בטוח שטכנית זה אפשרי, ולא דורש תכנון מחודש של כל המנוע.