תוצאות 1 עד 6 מ 6

אשכול: צג z250

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    14

    צג z250

    שלום מדובר בקוואסקי z250, לאחרונה צצה לי בעיה בצג, הוא כאילו מתאפס כל נסיעה, זאת אומרת הכל עובד בצג פשוט כיבוי והדלקה של האופנוע מחזירים את השעה לשעה 01:00(מלווה במין רענון מוזר של המסך), וגם הכפתור הימני כל לחיצה עליו מרעננת את הצג ומאפסת את השעה, רציתי לדעת אם מישהו נתקל? (יש לציין שכפתור שמאלי עובד רגיל ומעביר לי בין המדי נסיעה)
    וגם אל לא מי לדעתכם ידע להתעסק בזה? כי אני לא מאמין שכל מוסך מבין בדברים האלה עד הסוף.
    אשמח לעצות בנושא.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    בעיות מגעים או מצבר, יכול להיות שהמינוס איפה שהוא לא מחוזק או יכול להיות שבעיית המגעים היא פנימית בתוך המסך

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    163
    תתחיל בזה שתעבור על כל הקונקטורים ותראה שהכל מחובר היטב, אם אכן כך- יתכן ויתווצר קורוזיה על גבי אחד הפינים בקונקטור, נסה לזהות אותם. הקונקטורים צריכים להיות בחזית אז זה לא הרבה עבודה יחסית.

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    14
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    בעיות מגעים או מצבר, יכול להיות שהמינוס איפה שהוא לא מחוזק או יכול להיות שבעיית המגעים היא פנימית בתוך המסך
    ציטוט נכתב במקור על ידי aviranze צפיה בהודעה
    תתחיל בזה שתעבור על כל הקונקטורים ותראה שהכל מחובר היטב, אם אכן כך- יתכן ויתווצר קורוזיה על גבי אחד הפינים בקונקטור, נסה לזהות אותם. הקונקטורים צריכים להיות בחזית אז זה לא הרבה עבודה יחסית.
    צצה עוד בעיה לא יודע אם בהכרח קשורה, האופנוע מזייף פתאום בהנעה בבוקר, משהו כמו שלוש נסיונות עד שמניע ונשאר מונע, לאחר ההנעה(שוב בעיקר בנסיעה ראשונה בבוקר שאר היום לא מורגשת שום בעיה גם לאחר שבע שעות מנוחה בזמן העבודה) הטורים מיוצבים על 1 ולא על 1 וחצי כמו שהיה עד היום ככה במשך כל הנסיעה, לא יודע אם זה קשור.

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    163
    לדעתי תשלול רגע את הדברים הפשוטים יותר, וודא מגעים + שאין קורוזיה בחיבורים. אחרי זה נדע איך להתקדם. יש באופנוע הזה מחשב מנוע ? מחשב לצג ?

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    לפני שעוברים על כל צמת החשמל באופנוע, כדאי לבדוק מצבר...
    בדוק האם יש קורוזיה על ההדקים - נקה את ההדקים של המצבר ואת החוטים שמתחברים אליהם עם נייר שיוף עדין או מברשת פלדה.
    בדוק - מה המתח על ההדקים לפני ההתנעה? אם המתח מתחת ל-12.6 תנסה להטעין ובדוק האם הסמפטומים עדיין שם.
    הטענת ואחרי כמה ימים או שבוע שוב קבלת את אותה תוצאה - או שהמצב עייף, או שהוא לא נטען - אז גש למדוד טעינה. לרוב, טעינה תקינה צריכה להיות בטווח של 14-15V כשהמצבר טעון במלאו.
    אם הטעינה תקינה, מדוד זליגת זרם - ותראה האם יש רכיב ש"שותה" את המצבר (לרוב זאת תהיה אזעקה).
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

אשכולות דומים

  1. Z250 2017 מתקשה להתניע - למה?
    על ידי marki בפורום פורום טכני
    תגובות: 25
    הודעה אחרונה: 03-03-2019, 23:42
  2. מעוניין לרכוש Z250
    על ידי Deckard בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 06-05-2018, 15:57
  3. משקף רוח של z250 מתאים לz250sl?
    על ידי ראובן בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 11-06-2017, 15:02
  4. קונה Z250/Duke200/CBR250R
    על ידי MrBuba בפורום פורום קנייה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 26-03-2017, 23:39
  5. קניתי Z250 ויש לי כמה שאלות
    על ידי ForgetIT בפורום כללי
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 24-12-2016, 12:58

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO