מכל האירופאים תמיד התחברתי לאופנועים של אפרליה מבחינת המראה והביצועים, רוב האופנועים שלהם הם עם דגש על קלות תפעול ונגישות גם למי שלא רוכב מנוסה, מה שחסר בטוארג זה המראה האיטלקי, הDNA של אפריליה, היו צריכים לתת קצת ברטרו לזכר הטוארג הראשון
רכיבה ראשונה על הטוארג 660 - האדוונצ'ר-ראלי החדש של אפרילה, המבוסס על מנוע הטווין המקבילי החדש של החברה, ומביא לקטגוריה מכלולים איכותיים והרבה טכנולוגיה; המבחן, הווידאו והגלריה - בפנים.
https://fullgaz.co.il/%d7%a8%d7%9b%d...%a8%d7%92-660/
מכל האירופאים תמיד התחברתי לאופנועים של אפרליה מבחינת המראה והביצועים, רוב האופנועים שלהם הם עם דגש על קלות תפעול ונגישות גם למי שלא רוכב מנוסה, מה שחסר בטוארג זה המראה האיטלקי, הDNA של אפריליה, היו צריכים לתת קצת ברטרו לזכר הטוארג הראשון
נכנסו בצנטרום של השוק עם כלי שפוגע בול בפוני. עדיין, לטעמי לאדוונצ'ר האופטימלי יהיה פחות נפח מנוע ומשקל, כיסא מתכוון בגובה ונוח, מאונט אלגנטי לתיקים ומגן רוח נורמלי. כלי שאפשר יהיה לשייט ב- 130 קמ"ש בכבישים מהירים ולחצות איתו את המדבר. בשביל זה לא צריך 75 כ"ס על 200 ק"ג. להרים לבד אופנוע של 200 ק"ג באמצע עליה מדורדרת או בוץ זה שיט שמעט רוכבים יסתדרו איתו.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021