קצת חפרתי אז למי שאין כוח לקרוא את השאלות עצמם שאלתי בסוף
שלום לאחר אשכול על בעיה בצג(שהסתדרה מעצמה אלוהים יודע איך אולי היה יום קר קפא לו שם משהו)
האופנוע התחיל לעשות לי בעיות לאחרונה.
טורים בניוטרל לא החלטים(זאת אומרת או שהם מקובעים או על אחד או על אחד וחצי וגם לפעמים אבל פחות על שתיים)
בנוסף מזייף קצת בהתנעה, ולפעמים בתחילת נסיעה שאני נותן לו דלק הוא נכבה, יש לציין שבזמן נסיעה שום דבר לא מורגש.
עכשיו כנראה על כל מקרה אסע למוסך אבל רציתי לדעת מה מצפה לי.
יש לציין שגיליתי לפני שלושה שבועות(נגיד שבוע וחצי לפני שהתחילה הבעיה שהיה ממש קצת נוזל קירור במיכל(אבל לדעתי הרדיאטור עצמו כן היה מלא), כמובן שבאותו הרגע מילאתי, אבל לא פוסל את האופציה שהוא כן הספיק להתחמם לי.
בנוסף יש לציין שכבר תקופה לא שמעתי את הוונטה פועלת(וההגיון שלי אמר "קר בחוץ" הכל טוב) אבל גיליתי בפלסטיק שמאחורי הרדיאטור(הפלסטיק שעליו הוונטה יושבת יש מין חור שרוף כזה קטן(ממש קרוב אליו עובר הצינור של האגזוז אז אם האופנוע התחמם יכול להיות שהוא נשרף מזה)
עכשיו יש לי כמה שאלות
1. מה הסיפטומים למנוע שהתחמם? יכול להיות שמתאים פה חלק?
2. יש דרך לבדוק שטרמוסטט וונטה תקינים(בלי לקחת סיכון שהתחמם האופנוע אם הם לא)?
3. איזה חלק במנוע אמור לייצב את הטורים ועל כמה(אם אני זוכר נכון אמור להיות אחד וחצי אבל לא בטוח)
4. המלצה למוסך באזור פת אין בעיה לסוע לערים שכנות כמובן, אני ממש מפחד ממוסכים שמחליפים לך חצי אופנוע ולא מסדרים כלום ולא ממש מכיר פה משהו טוב