קטנוע זאת לא חתונה קתולית. תמיד אפשר למכור ולקנות אחד אחר.
250 ינייד אותך תוך יכולת לשמור על קצב התנועה בכל כבישי גוש-דן, בכל שעה (בניגוד ל-125 או לאופניים חשמליות). זאת הסיבה ש-250 זה מספיק וכל השאר לא. אז אם אתה מחפש כלי תחבורה פרקטי, תישאר ב-250.
אם אתה רוצה להרגיש שהקטנוע עושה את זה בקלילות, לא מתרגש מהרכבה ואתה מחפש "בטיחות ותחושת ביטחון" - קנה קטנוע גדול יותר.
לדוגמה:
הפיאג'ו בוורלי 350 יהיה בחירה מצויינת ויתן לך את תחושת ה"איכות" שאתה מחפש, במחיר שקצת יותר גבוה מהתקציב שלך. כבונוס - יתרונות בטיחותיים בזכות גלגלים גדולים מהמקובל בקטנועים, ועיצוב איטלקי מהמם.
המקסים 400 של סאניאנג הוא בצד ה-"באדג'ט" - הרבה קטנוע במעט כסף.
ויש כמובן את ה-X-MAX 400 של ימאהה. ואת הדאונטאון 350 של קימקו.
כמובן שיש מחיר לתוספת הסמ"ק - הן בקניה של הקטנוע, והן בעלות הביטוח (תוספת של כ-1500 שקלים בשנה).