ציטוט נכתב במקור על ידי OrelKo צפיה בהודעה
כן אבל בואו נגדיר מספיק

מספיק זה גם אופניים חשמליים זה גם מספיק למרכז וגוש דן

ומספיק זה גם 125 יכול להיות

ומספיק זה יכול להיות אפילו תחבורה ציבורית ימח שמה.

בואו ניקח בחשבון את בריאות הקטנוע, בעצם במילים אחרות לא לסחוט אותו.

יחד עם המשקל שלי וזה שאני כן הולך לנסוע באופן כמעט יומ-יומי בכביש איילון, לפעמים גם עם מורכב.

האם 250 יספק לי את הנוחות? הבטיחות? תחושת הביטחון? כל זה תוך כדי שאני לא "טוחן" את הקטנוע?

זה ממש דילמה קשה אין ספק

אבל אם אני לא מתכנן עכשיו למכור אחרי שנתיים אלא מתכנן ללכת איתו לטווח רחוק . האם 250 מספיק?
קטנוע זאת לא חתונה קתולית. תמיד אפשר למכור ולקנות אחד אחר.
250 ינייד אותך תוך יכולת לשמור על קצב התנועה בכל כבישי גוש-דן, בכל שעה (בניגוד ל-125 או לאופניים חשמליות). זאת הסיבה ש-250 זה מספיק וכל השאר לא. אז אם אתה מחפש כלי תחבורה פרקטי, תישאר ב-250.
אם אתה רוצה להרגיש שהקטנוע עושה את זה בקלילות, לא מתרגש מהרכבה ואתה מחפש "בטיחות ותחושת ביטחון" - קנה קטנוע גדול יותר.
לדוגמה:
הפיאג'ו בוורלי 350 יהיה בחירה מצויינת ויתן לך את תחושת ה"איכות" שאתה מחפש, במחיר שקצת יותר גבוה מהתקציב שלך. כבונוס - יתרונות בטיחותיים בזכות גלגלים גדולים מהמקובל בקטנועים, ועיצוב איטלקי מהמם.
המקסים 400 של סאניאנג הוא בצד ה-"באדג'ט" - הרבה קטנוע במעט כסף.
ויש כמובן את ה-X-MAX 400 של ימאהה. ואת הדאונטאון 350 של קימקו.

כמובן שיש מחיר לתוספת הסמ"ק - הן בקניה של הקטנוע, והן בעלות הביטוח (תוספת של כ-1500 שקלים בשנה).