קפיצות הורסות את הפעמון שהורס את הסנדלים וחוזר חלילה.
ניקוי מחזיק עד ששוב נאגר לכלוך בפעמון כתוצאה מהכרסום.
הייתי דורש שיחליפו סנדלים ופעמון בחדשים.
אהלן ,
יש לי פרוזה 350 שקניתי עם 10,000 ק"מ
מהתחלה שקניתי היו קפיצות כאלה במהירות איטית - כאילו הקלאץ מחליק או לא מתחבר טוב .
הלכתי למוסך, פתחו ווריאטור, עשו ניקוי וזה השתפר משמעותית.
מאז עברתי 3000 ק"מ ושוב הקפיצות האלו קורות כאשר אני במהירות איטית ונותן גז (זחילה בין מכוניות).
מבדיקה עם עוד 2 חברים שיש להם פרוזה 250 ו 300 גם להם יש את אותה התקלה
גם הם הגיעו למוסך מורשה , "סידרו" להם את זה במסגרת האחריות אבל עדיין התקלה חוזרת.
האם יש פה פאק בייצור?
או שירות לקוי של היבואן בארץ ?
אשמח לשמוע עוד אנשים שיש להם פרוזה מהצורה החדשה עם תקלה דומה .
תודה !
**כמובן שזה לא הקטנוע הראשון שלי וגם לא השני **
קפיצות הורסות את הפעמון שהורס את הסנדלים וחוזר חלילה.
ניקוי מחזיק עד ששוב נאגר לכלוך בפעמון כתוצאה מהכרסום.
הייתי דורש שיחליפו סנדלים ופעמון בחדשים.
זה יקרה שוב, זה לא שיש לו אחריות או משהו אז חבל על הכסף.
מה מרווחי הטיפולים בקטנוע הזה, עד כמה זה סובל דיחוי? מקסימום תבקש שינקו את הפעמון בכמה שקלים (זה לא אמור להיות יקר)
אני מניח ומקווה שישתפר בהמשך אבל 3000 קמ עד לרגע שמתחילים ה"בעיות" נשמע שאפשר לחיות עם זה (או מהסיבה שאישית התרגלתי)
מרווח הטיפולים הוא 12,000 אלף
אפשר להתרגל, נראה לי מוזר .
קטנוע חדש .
האקס אבו שלי בחיים לא הרגיש ככה בשום שלב
גם אחרי 50 אלף קמ
נשמע כמו תקלה בתכנון של הונדה
אני לא מכיר אישית את הבעיה בפורזה (רכבתי על שניים, שניהם 300 ולא נתקלתי), אבל תקלה שחוזרת כל 3000 ק"מ זה בהחלט לא משהו צריך להתרגל לחיות איתו.
כן היתה לי בעיה דומה בxmax, שם שיוף פאזה בסנדלי סחיבה פתרה את הבעיה. אגב הבעיה נפתרה סופית כשהוחלף מוסך. כאמור לא משליך בהכרח על מה שיש אצל פותש, אבל זאת תקלה שצריך לפתור אחת ולתמיד.
שיוף סנדלים זה כמו לנקות נזילת שמן במקום לתקן אותה.
הפתרון הוא בדיקה והחלפה לפי הצורך של הגלגלות (באיקסמקס 250 יש כל מיני תופעות) + מצמד חדש קומפלט.