תוצאות 1 עד 8 מ 8

אשכול: גלגלי שיניים - תוצאות נלוות לשינוי יחסי העברה

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046

    גלגלי שיניים - תוצאות נלוות לשינוי יחסי העברה

    בוקר טוב,

    אני רוצה פתיחה חזקה יותר, יותר מומנט ותחושה של כח גם בסל"ד נמוך ובינוני בהילוכים ראשון ושני. אם אחליף את הגלגלש הקדמי לאחד עם 15 שיניים זה ישפר את המומנט ב6.3% על חשבון המהירות.

    לגבי המהירות ממילא השלדה/מתלים של הטרייסר 9 לא מתמודדים יפה מעל 200 (לפי מקורות זרים) כך שהשינוי לא אמור להשפיע.

    בקרות - אנשים שהחליפו כתבו שאין השפעה.

    מד מהירות - האם מד המהירות והאודומטר יזייפו ללמעלה ב6% כך שכשאסע 100 הצג יציג 106 קמ"ש ועל כל 10,000 ק"מ שהאופנוע יגמע האודומטר ירשום 600 קמ מיותרים (10,600)?

    דלק וצמיגים אני מניח שתהיה צריכה מוגברת.

    חסרונות יתרונות נוספים?

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    המהירות מגיע מחיישן הABS בגלל ככה שלא יהיה שינוי במד הקילומטרים או המהירות.
    פעם שיחקתי הרבה עם גלגלי שיניים מהנסיון שלי זה טוב רק אם יש בעיה מורגשת בסט אפ המקורי כמו למשל בוי סטרום 1000 הישן בכביש מפותל היה לפעמים צורך להכניס לראשון למרות שהאופנוע היה עדיין בתנועה וזה בגלל שההילוך השני היה גבוה מידי ולא היה מצליח להוציא את האופנוע מסיבוב בעליה על הגז.
    בכל מקרה עלות החלפה של גלג״ש קידמי היא זולה, לא הייתי מחליף את כל הסט ובמקרה שלא אהבת תחזור למקורי

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    השפעה על דלק וצמיגים זניחה, אתה לא מקבל יותר מומנט אתה מוזיז את המומנט כלפי ההילוכים הנמוכים

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    נשמע מעולה. תודה.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    נשמע מעולה. תודה.
    אם אתה צריך יותר תחליף אופנוע, באופנועי כביש בד"כ התכנון של ההילוכים מספיק טוב וכל משחק גורע במקום אחר.
    לדוגמא כמו שדרזדנר אמר יותר מומנט אבל באותה נשימה ההילוך הופך קצר יותר כלומר טווח המהירות שכל הילוך מכסה קטן... לא בטוח שזה כזה נפלא...

    באופנועי שטח זה משהו אחר לחלוטין כי שם יש ממש טכניקה... (;
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Jonathan צפיה בהודעה
    אם אתה צריך יותר תחליף אופנוע, באופנועי כביש בד"כ התכנון של ההילוכים מספיק טוב וכל משחק גורע במקום אחר.
    לדוגמא כמו שדרזדנר אמר יותר מומנט אבל באותה נשימה ההילוך הופך קצר יותר כלומר טווח המהירות שכל הילוך מכסה קטן... לא בטוח שזה כזה נפלא...

    באופנועי שטח זה משהו אחר לחלוטין כי שם יש ממש טכניקה... (;
    בלי החלפה של הקידמי על הוי סטרום 1000 הוא היה נמכר תוך חצי שנה, ההילוך השני שם לא מאפשר רכיבה בכביש מפותל אין דרייב להילוך השני לצאת מפניה ולהוריד לראשון היה מזעזע את כל האופנוע.

    לא הייתי פוסל החלפה כזאת, יש יצרנים שכיוונו את הגיר יותר לכביש המהיר למרות שבשנים האחרונות רוב האופנועים שרכבתי עליהם הגיר היה מחולק כמו שצריך

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    בטרייסר 9 ימאהה האריכו את שני ההילוכים הראשונים ב-6% ביחס לטרייסר 900.
    לדעתי ההילוכים הנ"ל מעט ארוכים מידי. המחיר יבוא על חשבון ההילוך השישי אבל עד שלא אנסה לא אדע.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    בטרייסר 9 ימאהה האריכו את שני ההילוכים הראשונים ב-6% ביחס לטרייסר 900.
    לדעתי ההילוכים הנ"ל מעט ארוכים מידי. המחיר יבוא על חשבון ההילוך השישי אבל עד שלא אנסה לא אדע.
    תנסה - לך תדע אולי זה הפתרון שלך, העלות הוא גלגש קדמי ואולי (אולי) לקצר שרשרת בלינק אחד.
    שים לב שהורדה של שן מהגלגש הקידמי שקולה בערך להוספה של שניים באחורי.
    שים לב לקלירנס מהזרוע האחורית לשרשרת.
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


אשכולות דומים

  1. יחס גלגלי שיניים
    על ידי אין לדעת בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 17-11-2021, 13:24
  2. גלגלי שיניים ל KX250F 2016
    על ידי shauliav בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 30-09-2018, 09:18
  3. יחסי העברה וווריאטור XMAX 250
    על ידי UnKnOwN בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 22-05-2016, 16:48
  4. בחירת גלגלי שיניים
    על ידי iNadav בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 23-11-2015, 23:11
  5. התאמת גלגלי שיניים ל-ktm 690
    על ידי ktm690smc בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 28-09-2015, 18:39

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO