261 ק"ג זה קל יותר?
הטייגר 1200 ראלי - האדוונצ'ר המחודש של טריומף על צמד גרסאותיו - מגיע קל יותר, חזק יותר וטכנולוגי יותר, והוא מעלה את הרף בתחום האדוונצ'רים הגדולים הקרביים לשטח; רשמים מההשקה העולמית בפורטוגל.
http://fullgaz.co.il/%d7%94%d7%a9%d7...92%d7%a8-1200/
![]()
261 ק"ג זה קל יותר?
לדעתי המשקל לא נכון, אני הבנתי שמדובר ב- 230 ק"ג
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
עדיין עם 230 ק״ג להכנס לשטח זה לא תענוג גדול.
260 ק״ג. אני אישית לא הייתי מנסה.
ב 30 קילו האלה מתחבאת הנקודה שבה האופנוע הופך למשאית.
בשטח (מה שאני מגדיר שטח) נופלים. גם טובי הרוכבים.
וכשנופלים.
מכסחים חלקי פלסטיק יקרים. שוברים ידיות רגליות קייסים משקפים ,פנסים, מנועים בולמים
מה לא.
יש אפילו שם לז’אנר. טיולי מקטים .
יש אנשים שזה יתאים להם. (הממון בכיסם)
מה גם להרים אופנוע של 100 ק״ג. זה הרבה יותר נחמד מלהרים 260 ק״ג. (היה לי פעם גולדווינג,וקיבלתי קלטת וידאו עם האופנוע שבו מציגים בחורה דקיקת גיזרה מרימה נכון את המשאית מהכביש)
אני אישית תמיד אבחר בצרצר שבנוי במיוחד לספוג נפילות מכות שיגורים.
את אופנוע הכביש ש שוקל 200+ ק״ג. אני אשאיר על האספלט. ומקסימום שבילים לבנים.
Sent from my iPhone using Tapatalk
מישהו מתבלבל בין שטח שטח לבין אופנוע שמסוגל לחצות מדינות גם בדרכים לא סלולות, אף אחד לא צריך לטפס איתו את האוורסט מהצד החשוך, אבל כן לעבור איתו את אדמות אוסטרליה בדרכי העפר והחול.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!