טריומף חושפת טייגר 850 - כשהבסיס הוא הטייגר 900 החדש, אך ה-850 עם אוריינטציית כביש, בדומה לב.מ.וו F750GS; אופנועי טריומף בישראל - בחודשים הקרובים; הפרטים והתמונות - בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%98%d7%a8%d7...5%d7%a8%d7%98/
![]()
טריומף חושפת טייגר 850 - כשהבסיס הוא הטייגר 900 החדש, אך ה-850 עם אוריינטציית כביש, בדומה לב.מ.וו F750GS; אופנועי טריומף בישראל - בחודשים הקרובים; הפרטים והתמונות - בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%98%d7%a8%d7...5%d7%a8%d7%98/
![]()
נערך לאחרונה על ידי אביעד אברהמי; 18-11-2020 בשעה 13:45.
המנוע הזה בנוי בפנים בצורה מוכרת, משהו דומה ל- 2/4 בשורה? או שמכונאים בארץ הולכים לקרוע אותו ואז לספר שהוא לא אמין?
לכל יצרן יש את ההנדסה שלו, וייקח זמן עד שמכונאים בארץ ישלטו בטריומף.
סביר להניח שהיבואן ישלח מכונאים ממוסכים מורשים להשתלמויות מקיפות, אז ידע יהיה, לפחות במוסכים המרכזיים של טריומף.