מצטרף להמלצה על הק.ט.מ לדרישות שלך. ההונדה, כאמור, הוא בעיקר אופנוע כביש - והכתום צפוי להיות מתאים ומהנה יותר בשבילים.
שיקול משמעותי אחר זה שהוא הרבה יותר זול לקניה, ובהפרש הזה אפשר לממן מיגונים, זיווד וקורסי רכיבה.
מבחינת אמינות, ה-390 אדוונצ'ר חדש יחסית ואני חושב שרוב הכלים עוד לא הספיקו לצבור קילומטראז' גבוה.
הוא חולק הרבה מכלולים עם הדיוק 390. אם ננסה לאחד את המידע שקיים על הדיוק, אז הדגמים הראשונים (2013-2015) סבלו מבעיות אמינות משמעותיות, ובדגמים החדשים יותר המצב השתפר.
אפשר להגיד שבהינתן תחזוקה קפדנית וסגנון רכיבה מתחשב, האופנועים האלה מחזיקים לא רע, אם כי הם רחוקים מאוד מרקורד האמינות ואריכות הימים של סדרת ה-500 של הונדה.