עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 34

אשכול: גאס גאס מציגה אנדורו וסופרמוטו 700 סמ"ק

  1. #16
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    באמת סבבה לך אבל אחרים כן אוכלים חרא והאמת שזה לא רק קטמ אלה רוב האירופאים, אופנועים משובחים אבל הם עדיין לא מצאו את הנוסחה לאריכות ימים.
    טפו טפו מאז הימאהה ואחרי 15 שנה של רק תוצרת אירופה הפסקתי לבקר במוסך, לריב על כיבוד אחריות ולקרוא לגרר
    כולם מסכימים שהיפנים אמינים יותר. זה לא הופך מותג אופנועים שפחות אמין לאסון מוטורי. בסה"כ מדובר בסרגל ולא וחייבים לצבוע מותג בשחור או לבן. כנראה שההפרשים בסקאלה של האמינות זניחים לעומת ההפרשים בסקאלה של הפאן פקטור כי הרבה מהרוכבים חוזרים ומשדרגים כתומים וזה מעיד יותר מכל דבר אחר. קניתי תיקנתי מכרתי קניתי ואקנה עוד. למי שרוכב רגוע ומחפש כלי תחבורה ליומיומות אין צורך בכתום ולא באף אופנוע שנותן יותר מ 50 כ"ס. בינינו, זה רוב האנשים שמלגלגים על הכתום.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    כולם מסכימים שהיפנים אמינים יותר. זה לא הופך מותג אופנועים שפחות אמין לאסון מוטורי. בסה"כ מדובר בסרגל ולא וחייבים לצבוע מותג בשחור או לבן. כנראה שההפרשים בסקאלה של האמינות זניחים לעומת ההפרשים בסקאלה של הפאן פקטור כי הרבה מהרוכבים חוזרים ומשדרגים כתומים וזה מעיד יותר מכל דבר אחר. קניתי תיקנתי מכרתי קניתי ואקנה עוד. למי שרוכב רגוע ומחפש כלי תחבורה ליומיומות אין צורך בכתום ולא באף אופנוע שנותן יותר מ 50 כ"ס. בינינו, זה רוב האנשים שמלגלגים על הכתום.
    כמו שאמרתי אוכלים חרא וממשיכים לקנות, כל אחד והסטיה שלו.
    לי לא התאים להיתקע 1000 ק״מ מהבית לכן לא מתאים לי קטמ ודומיו.

    אגב בפעם הראשונה שנתקעתי עם הקטמ אי שם בסלובניה צינור קירור התפוצץ ולאופנוע היה רק 10000 ק״מ, ב20000 ק״מ הייתי רק 10 ק״מ ליד הבית אבל הנזק היה גדול.

  3. #18
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    אז אמרת. אתה מתאר אירוע בפרזנט פרוגרסיב מכליל כשאין לך שום נתון לגבי המתחרים.
    החוויה שעברת מבאסת אבל יכול להיות שמדובר בליקוי הרכבה של הדילר, כשל בייצור ואלף אחת סיבות שלא מעידות על הנחת היסוד שלך. חבר עם טנרה (שיא האמינות, כן?) מחליף סט בלמים שהותקן במורשה אחרי 3,000 ק"מ. תתפלא, הוא לא חושב שכל דגמי ימאהה או כל הטנרה סובלים מבעיה. אין לאף אחד נתונים ואני לא מכיר אישית אף אחד עם סיפורי זוועה. הדבר הכי נורא שראיתי היה ה 790 של ברט וגם הוא מודה שהוא התעלל באופנוע. הדבר החמור במקרה שלו היה התנהלות החברה ולא הכשל וגם שם אנחנו יודעים שלא מדובר בסיפור יוצא דופן.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  4. #19
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,339
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    לא התכוונתי למותג ספציפי של קטמ אלה לתוכנית של קטמ לקנות מותגים ולייצר אותו הדבר, מאז הסקוורנה הם קנו עוד 2 מותגים אם אני לא טועה.
    בVW עשו אותו הדבר אבל הצליחו לתת אופי ע״י שינוי המוצר מספיק כדי לבדל אותו.
    חוסר הבידול בקטמ יכול לעלות ביוקר, כרגע זה לא נראה ככה אבל נראה בעוד כמה שנים.
    דווקא את הוסקוורנה הם בידלו ביחס לק.ט.מ, והוא ממותג אחרת לגמרי - בוודאי שבכביש, אבל גם באנדורו (במוטוקרוס הכלים כמעט זהים), עם אופי משל עצמו למותג ועם עיצובים מאוד מיוחדים ושונים לחלוטין מק.ט.מ.

    זה עדיין מוקדם, אבל להערכתי נראה בתוך שנתיים-שלוש את תחילת הבידול גם במותג גאס גאס. המיתוג כבר החל מהיום הראשון, ואיתו תחילת האופי שבק.ט.מ מנסים להקנות למותג גאס גאס.

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    אז אמרת. אתה מתאר אירוע בפרזנט פרוגרסיב מכליל כשאין לך שום נתון לגבי המתחרים.
    החוויה שעברת מבאסת אבל יכול להיות שמדובר בליקוי הרכבה של הדילר, כשל בייצור ואלף אחת סיבות שלא מעידות על הנחת היסוד שלך. חבר עם טנרה (שיא האמינות, כן?) מחליף סט בלמים שהותקן במורשה אחרי 3,000 ק"מ. תתפלא, הוא לא חושב שכל דגמי ימאהה או כל הטנרה סובלים מבעיה. אין לאף אחד נתונים ואני לא מכיר אישית אף אחד עם סיפורי זוועה. הדבר הכי נורא שראיתי היה ה 790 של ברט וגם הוא מודה שהוא התעלל באופנוע. הדבר החמור במקרה שלו היה התנהלות החברה ולא הכשל וגם שם אנחנו יודעים שלא מדובר בסיפור יוצא דופן.
    התמזל מזלי ואני במשך 25 זכיתי לרכב על הרבה אופנועים ולתקן הרבה אופנועים, שאתה מפרק אופנוע אתה כבר מרגיש כמה מחשבה הושקעה בו ואם הוא בנוי כדי להחזיק מעמד, בנוסף לזה אני גם רוכב עם הרבה אנשים עם אופנועים מכל הסוגים, מה שטוב אצל גרמנים זה שהם לא מתייחסים לאופנוע כמניה שהם צריכים לשמור על שוויה, רובם יגידו את הטוב וגם את הרע, שהם מוכרים אופנוע ויש שריטה רצינית זאת תיהיה התמונה הראשונה בלוח אז אני מקבל המון מידע בכל טיול שאני עושה וגם רואה מקרוב איך באמצע טיול דוקאטי סופרספורט חדש מתחיל לנזול מהבולמים הקידמיים ואז הרוכב מספר לי שזאת כבר פעם שניה ושכבר ניסו לתקן לו את זה תחת אחריות.
    או זה שמכרתי לו את הבמוו XR שהפלסטיקים מלבינים מהשמש (אופנוע חדש בשמש גרמנית חלשה) והפנס הקידמי שכבר הוחלף מקבלים קונדרסציה כל בוקר.

    טובים ככל שיהיו אני עם זה סיימתי, שקט נפשי זה גם סוג של הנאה ברכיבה.
    מאמין שיש כמה דגמים אירופאים אמינים וכמה דגמים יפנים שלא אבל זאת המגמה ולא יעזור כמה תגיד לעצמך שהם כבר לא כמו שהיה פעם כמו שרנו ניסתה לעשות עם ה״לא רואה מוסך״

  6. #21
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי אביעד אברהמי צפיה בהודעה
    דווקא את הוסקוורנה הם בידלו ביחס לק.ט.מ, והוא ממותג אחרת לגמרי - בוודאי שבכביש, אבל גם באנדורו (במוטוקרוס הכלים כמעט זהים), עם אופי משל עצמו למותג ועם עיצובים מאוד מיוחדים ושונים לחלוטין מק.ט.מ.

    זה עדיין מוקדם, אבל להערכתי נראה בתוך שנתיים-שלוש את תחילת הבידול גם במותג גאס גאס. המיתוג כבר החל מהיום הראשון, ואיתו תחילת האופי שבק.ט.מ מנסים להקנות למותג גאס גאס.
    הבידול לפי דעתי לא מספיק, שהסקוורנה הציגה את הנודה שהיה בנוי על במוו זה היה בידול, המנוע היה בבסיסו במוו אבל הסמ״ק גדל לפי זיכרוני וגם כח הסוס ולבמוו לא היה משהוא דומה, הנודה לא היה רק תרגיל בעיצוב הוא היה שונה גם מכנית.

  7. #22
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    לא יעזור כמה תגיד לעצמך שהם כבר לא כמו שהיה פעם כמו שרנו ניסתה לעשות עם ה״לא רואה מוסך״
    אני לא אומר לעצמי כלום ומרגיש די בטוח מבחינת האמינות. טפו חרא של אופנוע!.
    המנטליות חשובה אבל בימינו בקבוצות השונות מעלים כל דבר. משבר בבסיס המראה ועד סטארטרים (מהיום בפייסבוק). המידע נמצא שם וכל אחד יכול להתרשם. מקרה השפיצים של הבחור עם ה GS מאתמול לא חיסל אצלי את המוניטין של במוו. השוואת האמינות גם לא תמיד רלוונטית כי במקרה שלי, המתחרה היפני שהכי קרוב ליוניקורן רחוק מהצרכים הבסיסיים שלי כמו מהירות גבוהה מהתנועה (בכביש מהיר) ועוד. יש אוסטרלי מיוטיוב שלקח DR 650 ושיפצר אותו למוות בעלות שמתקרבת ל 690/701/ גאס גאס משו.. הוא כנראה ניצח בסעיף האמינות אבל ללא ABS וזחילה בכביש מהיר הוא חשוף יותר לסכנה.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  8. #23
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    אז אני רכבתי על יפנים המון שנים. לא נרשמה באף אחד בעיית אמינות. להוציא xr650 שקניתי שבור (לא באשמתו)
    לפני 4-5 שנים עברתי לאוסטרים.
    כיום יש לי te250. 2 פעימות. ויש לי את ה 1290 סופר דיוק.
    חייב לציין שמעולם לא נתקעתי עם האופנועים שלי.
    האופנועים עובדים קשה. השטח אפילו קשה מאוד.
    הקטמ הגדול בילה סה״כ יום אחד במסלול.

    בקטמ הגדול שנת 2017 יש תקלה , לא קורא את טמפרטורת השמן. זה חיישן שיושב על הפתח מילוי שמן. לצערי עולה יקר ! אבל לא ציפיתי למשהו אחר מאופנוע שעולה כחדש 150 אלף שח.
    לא משהו משבית ובטוח לא מסוכן.

    ב הסקוורנה צריך טיפול לבולמים. (החלו לנזול אחרי 200 שעות , בעיקר בגלל בוץ וחורף קשוח).
    אם זה קניתי תיקנתי מכרתי אז אני סופר מרוצה.

    נהנה מכל רגע על האופנועים האוסטרים.
    לא הייתי חוזר ליפנים למרות ה״ אמינות״ שלהם.
    אם הייתי עובר למשהו אחר אז אוסטרי יותר חדש. או איטלקי שווה ואדום.
    לדעתי אחרי כמעט 90 שנים של יצור אופנועים. 1934 החברה בקטמ יודעים מה הם עושים.
    ולא סתם ה 250 שלהם. הוא האופנוע הנמכר ביותר בישראל. איך קניתי תיקנתי מכרתי עובד עם טבלת מכירות כזאת?במיוחד שחוק העדר עובד נהדר בישראל(סובארו).
    מי מפיץ את הקישקושים האלה על התוצרת האוסטרית?למי יש אינטרס?

    (נלקח מפול גז) 250EXC שוב שומר על מעמדו כאופנוע הנמכר ביותר בישראל, כשנמכרו ממנו בשנת 2020 כ-280 יחידות. נזכיר כי הק. ט. מ 250EXC הוא אופנוע אנדורו מקצועי המיועד לשטח בלבד ועלותו 70-67 אלף ש"ח.Jan 5, 2021


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  9. #24
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    שמת לב איך את סולח לאופנוע? אני שומע את זה הרבה ״אין תקלות אבל... ״
    זה בסדר גמור שאין לך צורך באמינות, גם לי לא היה צורך כזה בעבר אבל ברגע שהנסוע השנתית שלי עלתה התחלתי להרגיש את זה וזה כבר הרס את חווית הרכיבה, לצאת לטיול של 3000 ק״מ עם אופנוע חדש ולא לדעת איך תחזור היה הרגע שהבנתי שהגיע הזמן להפסיק לקנות אירופאים.

  10. #25
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    שמת לב איך את סולח לאופנוע? אני שומע את זה הרבה ״אין תקלות אבל... ״
    זה בסדר גמור שאין לך צורך באמינות, גם לי לא היה צורך כזה בעבר אבל ברגע שהנסוע השנתית שלי עלתה התחלתי להרגיש את זה וזה כבר הרס את חווית הרכיבה, לצאת לטיול של 3000 ק״מ עם אופנוע חדש ולא לדעת איך תחזור היה הרגע שהבנתי שהגיע הזמן להפסיק לקנות אירופאים.
    בזמן שאתה "הבנת שהגיע הזמן להפסיק לקנות אירופאים", אני מתקרב ל-140 אלף ק"מ על הדוקאטי...
    עד לפני שנתיים, אגב, הנסועה השנתית שלי הייתה כ-20 אלף ק"מ.
    השנה הייתה הפעם הראשונה שחזרתי על גרר מטיול. היפאנים שהיו לי לא היו אמינים יותר.
    כך שדבריך (שנאמרים בלי התייחסות לדגם ספציפי כלשהו, אלא לכל האופנועים שמיוצרים באירופה) הם הכללה גורפת, שכל קשר בינה לבין המציאות מקרי בהחלט.
    זה בסדר גמור כל עוד זאת הכללה לשימוש אישי (מה שעובד לך - עובד), אבל בתור טיעון בדיון - זה פשוט גרוע.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  11. #26
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    צודק דרזנר.
    אני קצת סלחן לאופנועים שלי. כנראה כי יש שם ערך מוסף עבורי.
    אם הייתי שליח של וולט כנראה הייתי קונה מובי.
    אם הייתי מחפש לתור את העולם כפי שעשיתי בדרום אמריקה על אופנוע לפני כמעט 25 שנה הייתי לוקח xt600. או יפני אחר עם אמינות מופלגת.
    אם הייתי רוכב בהודו כנראה הייתי לוקח אנפילד ולא את ה 1290.
    אני יודע שקנית אופנוע יקר והוא הצליח להרוס לך חוויה. וליצור אצלך אנטגוניזם למוצרי פרימיום אירופאים. האם זה נכון לכל המותגים ,או לכל האופנועים של היצרן ?
    בישראל יש לי חברים עם הטואנו (אחד הפייבוריטים שלי) עם קטמ ,דוקאטי, mv ,קוואסקי h2 ועוד תפלצות יקרות.
    אף אחד עד כמה שאני יודע לא חווה תקלה משביתה.
    נכון בישראל אין לנו 3000 קמ ביום. אבל 700 קמ כבר יצא לנו לעשות. וכולם חזרו וחוזרים עם האופנועים הבייתה ברכיבה (מעולם לא הזמנו גרר).
    לא יודע אם זה נכון לקחת אופנוע אחד (שלא יצא מבושל)ולהשית את הבעיות שלו לכל דגמי האופנועים של היצרנים הארופאים.
    כרגע מסתובב באיטליה עם המשפחה , יש פה רוב מוחץ של אופנועים אירופאים. מניח שאם היו נתקעים בדרך היו מחליפים ליפני אמין. אך ברור שכאן זאת לא העדפה.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  12. #27
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ב- MOTO GP הכלים אמנם שונים אבל עדיין מתבססים על מנועים וטכנולוגיות של היצרנים. קבוצה שתכננה ויצרה אופנוע מירוץ מעבירה את המידע חזרה ליצרן. בשנים האחרונות המותגים האירופאים משתווים או עוקפים את היפנים בדירוג (סוזוקי פורשים שנה הבאה). מיקומים של קטמ, דוקאטי, אפריליה לפי שנה . בתחושת הבטן גם בדגמים המסחריים (~ 5 שנים האחרונות) הם שיפרו אמינות.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  13. #28
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    התמזל מזלי ואני במשך 25 זכיתי לרכב על הרבה אופנועים ולתקן הרבה אופנועים, שאתה מפרק אופנוע אתה כבר מרגיש כמה מחשבה הושקעה בו ואם הוא בנוי כדי להחזיק מעמד, בנוסף לזה אני גם רוכב עם הרבה אנשים עם אופנועים מכל הסוגים, מה שטוב אצל גרמנים זה שהם לא מתייחסים לאופנוע כמניה שהם צריכים לשמור על שוויה, רובם יגידו את הטוב וגם את הרע, שהם מוכרים אופנוע ויש שריטה רצינית זאת תיהיה התמונה הראשונה בלוח אז אני מקבל המון מידע בכל טיול שאני עושה וגם רואה מקרוב איך באמצע טיול דוקאטי סופרספורט חדש מתחיל לנזול מהבולמים הקידמיים ואז הרוכב מספר לי שזאת כבר פעם שניה ושכבר ניסו לתקן לו את זה תחת אחריות.
    או זה שמכרתי לו את הבמוו XR שהפלסטיקים מלבינים מהשמש (אופנוע חדש בשמש גרמנית חלשה) והפנס הקידמי שכבר הוחלף מקבלים קונדרסציה כל בוקר.

    טובים ככל שיהיו אני עם זה סיימתי, שקט נפשי זה גם סוג של הנאה ברכיבה.
    מאמין שיש כמה דגמים אירופאים אמינים וכמה דגמים יפנים שלא אבל זאת המגמה ולא יעזור כמה תגיד לעצמך שהם כבר לא כמו שהיה פעם כמו שרנו ניסתה לעשות עם ה״לא רואה מוסך״
    נמנעתי מלהגיב בדיון כי בתכל'ס אני לא באמת מבין באופנועים.
    פעם החלום של היה לשדרג מ XT600 לאדוונצ'ר 690
    עד ששמעתי שבעוקה יש קילו וקצת של שמן וטיפולים כל אלף וקצת
    (רק לסבר את האוזן בשילדה של ה XT שלי נכנס ארבע קילו וקצת)
    טוב לא היה יוצא מזה.

    אז נכון אני לא מרים לווילי במכת גז אבל בתכלס מה שיש לי ממשיך להניע ולקחת אותי למחוזות חדשים

  14. #29
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי NAOR2207 צפיה בהודעה
    פעם החלום של היה לשדרג מ XT600 לאדוונצ'ר 690
    שנים חולמים פה על אדוונצ'ר 690 - יש כזה?
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  15. #30
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    אנדורו. חלמתי מזמן אז הספקתי לשכוח

אשכולות דומים

  1. גאס גאס: אנדורו וסופרמוטו 700 סמ"ק בדרך
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 01-03-2022, 06:29
  2. הוסקוורנה: 701 אנדורו וסופרמוטו מעודכנים ל-2021
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 21-01-2021, 14:48
  3. הוסקוורנה: ה-701 אנדורו וסופרמוטו משתדרגים ל-2020
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 05-11-2019, 21:28
  4. אנדורו-בום: סיכום מכירות אופנועי אנדורו 2016
    על ידי אביעד אברהמי בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 17-07-2017, 12:37
  5. כל יום שישי, "טייסת אנדורו" מארגנת רכיבת אנדורו בעמק האלה.
    על ידי טייסת אנדורו בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 23-12-2015, 16:38

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO