כולם מסכימים שהיפנים אמינים יותר. זה לא הופך מותג אופנועים שפחות אמין לאסון מוטורי. בסה"כ מדובר בסרגל ולא וחייבים לצבוע מותג בשחור או לבן. כנראה שההפרשים בסקאלה של האמינות זניחים לעומת ההפרשים בסקאלה של הפאן פקטור כי הרבה מהרוכבים חוזרים ומשדרגים כתומים וזה מעיד יותר מכל דבר אחר. קניתי תיקנתי מכרתי קניתי ואקנה עוד. למי שרוכב רגוע ומחפש כלי תחבורה ליומיומות אין צורך בכתום ולא באף אופנוע שנותן יותר מ 50 כ"ס. בינינו, זה רוב האנשים שמלגלגים על הכתום.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
אז אמרת. אתה מתאר אירוע בפרזנט פרוגרסיב מכליל כשאין לך שום נתון לגבי המתחרים.
החוויה שעברת מבאסת אבל יכול להיות שמדובר בליקוי הרכבה של הדילר, כשל בייצור ואלף אחת סיבות שלא מעידות על הנחת היסוד שלך. חבר עם טנרה (שיא האמינות, כן?) מחליף סט בלמים שהותקן במורשה אחרי 3,000 ק"מ. תתפלא, הוא לא חושב שכל דגמי ימאהה או כל הטנרה סובלים מבעיה. אין לאף אחד נתונים ואני לא מכיר אישית אף אחד עם סיפורי זוועה. הדבר הכי נורא שראיתי היה ה 790 של ברט וגם הוא מודה שהוא התעלל באופנוע. הדבר החמור במקרה שלו היה התנהלות החברה ולא הכשל וגם שם אנחנו יודעים שלא מדובר בסיפור יוצא דופן.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
דווקא את הוסקוורנה הם בידלו ביחס לק.ט.מ, והוא ממותג אחרת לגמרי - בוודאי שבכביש, אבל גם באנדורו (במוטוקרוס הכלים כמעט זהים), עם אופי משל עצמו למותג ועם עיצובים מאוד מיוחדים ושונים לחלוטין מק.ט.מ.
זה עדיין מוקדם, אבל להערכתי נראה בתוך שנתיים-שלוש את תחילת הבידול גם במותג גאס גאס. המיתוג כבר החל מהיום הראשון, ואיתו תחילת האופי שבק.ט.מ מנסים להקנות למותג גאס גאס.
התמזל מזלי ואני במשך 25 זכיתי לרכב על הרבה אופנועים ולתקן הרבה אופנועים, שאתה מפרק אופנוע אתה כבר מרגיש כמה מחשבה הושקעה בו ואם הוא בנוי כדי להחזיק מעמד, בנוסף לזה אני גם רוכב עם הרבה אנשים עם אופנועים מכל הסוגים, מה שטוב אצל גרמנים זה שהם לא מתייחסים לאופנוע כמניה שהם צריכים לשמור על שוויה, רובם יגידו את הטוב וגם את הרע, שהם מוכרים אופנוע ויש שריטה רצינית זאת תיהיה התמונה הראשונה בלוח אז אני מקבל המון מידע בכל טיול שאני עושה וגם רואה מקרוב איך באמצע טיול דוקאטי סופרספורט חדש מתחיל לנזול מהבולמים הקידמיים ואז הרוכב מספר לי שזאת כבר פעם שניה ושכבר ניסו לתקן לו את זה תחת אחריות.
או זה שמכרתי לו את הבמוו XR שהפלסטיקים מלבינים מהשמש (אופנוע חדש בשמש גרמנית חלשה) והפנס הקידמי שכבר הוחלף מקבלים קונדרסציה כל בוקר.
טובים ככל שיהיו אני עם זה סיימתי, שקט נפשי זה גם סוג של הנאה ברכיבה.
מאמין שיש כמה דגמים אירופאים אמינים וכמה דגמים יפנים שלא אבל זאת המגמה ולא יעזור כמה תגיד לעצמך שהם כבר לא כמו שהיה פעם כמו שרנו ניסתה לעשות עם ה״לא רואה מוסך״
אני לא אומר לעצמי כלום ומרגיש די בטוח מבחינת האמינות. טפו חרא של אופנוע!.
המנטליות חשובה אבל בימינו בקבוצות השונות מעלים כל דבר. משבר בבסיס המראה ועד סטארטרים (מהיום בפייסבוק). המידע נמצא שם וכל אחד יכול להתרשם. מקרה השפיצים של הבחור עם ה GS מאתמול לא חיסל אצלי את המוניטין של במוו. השוואת האמינות גם לא תמיד רלוונטית כי במקרה שלי, המתחרה היפני שהכי קרוב ליוניקורן רחוק מהצרכים הבסיסיים שלי כמו מהירות גבוהה מהתנועה (בכביש מהיר) ועוד. יש אוסטרלי מיוטיוב שלקח DR 650 ושיפצר אותו למוות בעלות שמתקרבת ל 690/701/ גאס גאס משו.. הוא כנראה ניצח בסעיף האמינות אבל ללא ABS וזחילה בכביש מהיר הוא חשוף יותר לסכנה.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
אז אני רכבתי על יפנים המון שנים. לא נרשמה באף אחד בעיית אמינות. להוציא xr650 שקניתי שבור (לא באשמתו)
לפני 4-5 שנים עברתי לאוסטרים.
כיום יש לי te250. 2 פעימות. ויש לי את ה 1290 סופר דיוק.
חייב לציין שמעולם לא נתקעתי עם האופנועים שלי.
האופנועים עובדים קשה. השטח אפילו קשה מאוד.
הקטמ הגדול בילה סה״כ יום אחד במסלול.
בקטמ הגדול שנת 2017 יש תקלה , לא קורא את טמפרטורת השמן. זה חיישן שיושב על הפתח מילוי שמן. לצערי עולה יקר ! אבל לא ציפיתי למשהו אחר מאופנוע שעולה כחדש 150 אלף שח.
לא משהו משבית ובטוח לא מסוכן.
ב הסקוורנה צריך טיפול לבולמים. (החלו לנזול אחרי 200 שעות , בעיקר בגלל בוץ וחורף קשוח).
אם זה קניתי תיקנתי מכרתי אז אני סופר מרוצה.
נהנה מכל רגע על האופנועים האוסטרים.
לא הייתי חוזר ליפנים למרות ה״ אמינות״ שלהם.
אם הייתי עובר למשהו אחר אז אוסטרי יותר חדש. או איטלקי שווה ואדום.
לדעתי אחרי כמעט 90 שנים של יצור אופנועים. 1934 החברה בקטמ יודעים מה הם עושים.
ולא סתם ה 250 שלהם. הוא האופנוע הנמכר ביותר בישראל. איך קניתי תיקנתי מכרתי עובד עם טבלת מכירות כזאת?במיוחד שחוק העדר עובד נהדר בישראל(סובארו).
מי מפיץ את הקישקושים האלה על התוצרת האוסטרית?למי יש אינטרס?
(נלקח מפול גז) 250EXC שוב שומר על מעמדו כאופנוע הנמכר ביותר בישראל, כשנמכרו ממנו בשנת 2020 כ-280 יחידות. נזכיר כי הק. ט. מ 250EXC הוא אופנוע אנדורו מקצועי המיועד לשטח בלבד ועלותו 70-67 אלף ש"ח.Jan 5, 2021
Sent from my iPhone using Tapatalk
שמת לב איך את סולח לאופנוע? אני שומע את זה הרבה ״אין תקלות אבל... ״
זה בסדר גמור שאין לך צורך באמינות, גם לי לא היה צורך כזה בעבר אבל ברגע שהנסוע השנתית שלי עלתה התחלתי להרגיש את זה וזה כבר הרס את חווית הרכיבה, לצאת לטיול של 3000 ק״מ עם אופנוע חדש ולא לדעת איך תחזור היה הרגע שהבנתי שהגיע הזמן להפסיק לקנות אירופאים.
בזמן שאתה "הבנת שהגיע הזמן להפסיק לקנות אירופאים", אני מתקרב ל-140 אלף ק"מ על הדוקאטי...
עד לפני שנתיים, אגב, הנסועה השנתית שלי הייתה כ-20 אלף ק"מ.
השנה הייתה הפעם הראשונה שחזרתי על גרר מטיול. היפאנים שהיו לי לא היו אמינים יותר.
כך שדבריך (שנאמרים בלי התייחסות לדגם ספציפי כלשהו, אלא לכל האופנועים שמיוצרים באירופה) הם הכללה גורפת, שכל קשר בינה לבין המציאות מקרי בהחלט.
זה בסדר גמור כל עוד זאת הכללה לשימוש אישי (מה שעובד לך - עובד), אבל בתור טיעון בדיון - זה פשוט גרוע.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
צודק דרזנר.
אני קצת סלחן לאופנועים שלי. כנראה כי יש שם ערך מוסף עבורי.
אם הייתי שליח של וולט כנראה הייתי קונה מובי.
אם הייתי מחפש לתור את העולם כפי שעשיתי בדרום אמריקה על אופנוע לפני כמעט 25 שנה הייתי לוקח xt600. או יפני אחר עם אמינות מופלגת.
אם הייתי רוכב בהודו כנראה הייתי לוקח אנפילד ולא את ה 1290.
אני יודע שקנית אופנוע יקר והוא הצליח להרוס לך חוויה. וליצור אצלך אנטגוניזם למוצרי פרימיום אירופאים. האם זה נכון לכל המותגים ,או לכל האופנועים של היצרן ?
בישראל יש לי חברים עם הטואנו (אחד הפייבוריטים שלי) עם קטמ ,דוקאטי, mv ,קוואסקי h2 ועוד תפלצות יקרות.
אף אחד עד כמה שאני יודע לא חווה תקלה משביתה.
נכון בישראל אין לנו 3000 קמ ביום. אבל 700 קמ כבר יצא לנו לעשות. וכולם חזרו וחוזרים עם האופנועים הבייתה ברכיבה (מעולם לא הזמנו גרר).
לא יודע אם זה נכון לקחת אופנוע אחד (שלא יצא מבושל)ולהשית את הבעיות שלו לכל דגמי האופנועים של היצרנים הארופאים.
כרגע מסתובב באיטליה עם המשפחה , יש פה רוב מוחץ של אופנועים אירופאים. מניח שאם היו נתקעים בדרך היו מחליפים ליפני אמין. אך ברור שכאן זאת לא העדפה.
Sent from my iPhone using Tapatalk
ב- MOTO GP הכלים אמנם שונים אבל עדיין מתבססים על מנועים וטכנולוגיות של היצרנים. קבוצה שתכננה ויצרה אופנוע מירוץ מעבירה את המידע חזרה ליצרן. בשנים האחרונות המותגים האירופאים משתווים או עוקפים את היפנים בדירוג (סוזוקי פורשים שנה הבאה). מיקומים של קטמ, דוקאטי, אפריליה לפי שנה . בתחושת הבטן גם בדגמים המסחריים (~ 5 שנים האחרונות) הם שיפרו אמינות.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
נמנעתי מלהגיב בדיון כי בתכל'ס אני לא באמת מבין באופנועים.
פעם החלום של היה לשדרג מ XT600 לאדוונצ'ר 690
עד ששמעתי שבעוקה יש קילו וקצת של שמן וטיפולים כל אלף וקצת
(רק לסבר את האוזן בשילדה של ה XT שלי נכנס ארבע קילו וקצת)
טוב לא היה יוצא מזה.
אז נכון אני לא מרים לווילי במכת גז אבל בתכלס מה שיש לי ממשיך להניע ולקחת אותי למחוזות חדשים
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
אנדורו. חלמתי מזמן אז הספקתי לשכוח