ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
התמזל מזלי ואני במשך 25 זכיתי לרכב על הרבה אופנועים ולתקן הרבה אופנועים, שאתה מפרק אופנוע אתה כבר מרגיש כמה מחשבה הושקעה בו ואם הוא בנוי כדי להחזיק מעמד, בנוסף לזה אני גם רוכב עם הרבה אנשים עם אופנועים מכל הסוגים, מה שטוב אצל גרמנים זה שהם לא מתייחסים לאופנוע כמניה שהם צריכים לשמור על שוויה, רובם יגידו את הטוב וגם את הרע, שהם מוכרים אופנוע ויש שריטה רצינית זאת תיהיה התמונה הראשונה בלוח אז אני מקבל המון מידע בכל טיול שאני עושה וגם רואה מקרוב איך באמצע טיול דוקאטי סופרספורט חדש מתחיל לנזול מהבולמים הקידמיים ואז הרוכב מספר לי שזאת כבר פעם שניה ושכבר ניסו לתקן לו את זה תחת אחריות.
או זה שמכרתי לו את הבמוו XR שהפלסטיקים מלבינים מהשמש (אופנוע חדש בשמש גרמנית חלשה) והפנס הקידמי שכבר הוחלף מקבלים קונדרסציה כל בוקר.

טובים ככל שיהיו אני עם זה סיימתי, שקט נפשי זה גם סוג של הנאה ברכיבה.
מאמין שיש כמה דגמים אירופאים אמינים וכמה דגמים יפנים שלא אבל זאת המגמה ולא יעזור כמה תגיד לעצמך שהם כבר לא כמו שהיה פעם כמו שרנו ניסתה לעשות עם ה״לא רואה מוסך״
נמנעתי מלהגיב בדיון כי בתכל'ס אני לא באמת מבין באופנועים.
פעם החלום של היה לשדרג מ XT600 לאדוונצ'ר 690
עד ששמעתי שבעוקה יש קילו וקצת של שמן וטיפולים כל אלף וקצת
(רק לסבר את האוזן בשילדה של ה XT שלי נכנס ארבע קילו וקצת)
טוב לא היה יוצא מזה.

אז נכון אני לא מרים לווילי במכת גז אבל בתכלס מה שיש לי ממשיך להניע ולקחת אותי למחוזות חדשים