כח שושנה כח שושנה
הוורסיס מחכה לך.
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
נתחיל בזה שזה לא מבחן רגיל, זה מבחן השוואה שמחפש את הערך המוסף לקיים, היינו המטרה להחליף את שלי
לחדש ולכן האופנוע הבא צריך לתת לי "דבר מה נוסף", שנמצא אולי רק אצלי ואולי אצל האחרים, אבל מערכת השיקולים
הם שלי בלבד ונמדד על פי התחושות שלי ושלי בלבד, אני מנסה להיות אובייקטיבי עם ראש פתוח במידת הצלחה כזאת
או אחרת.
האופנוע נבחן בהשוואה לאחרים שרכבתי עליהם לאחרונה, אני לא מתיימר לדעת או להכיר את הנתונים הטכניים,
והוא נבחן כמעט באותו מסלול של האחרים.
שנתחיל?
את האופנוע קיבלתי במוסך רמזור, מלוכלך מאובק ומכוון למצב ספורט, לי זה לא הזיז הרבה אבל אני מניח שלאחרים
כן, האופנוע היה עם 16300 ומשהו ק"מ אז לא בדיוק חדש, לחץ צמיגים לא נבדק.
האופנוע עובר במראה בעיקר בגלל הצבע, (תסתכלו בתמונה) מעבר לזה הוא גבוה במקצת מהורסיס אבל לא בצורה
נוראה, רעש מסלסלת הקלאצ' שמפסיק בלחיצה על הידית, המנוע מחוספס מאד ומשתפר ככל שהאופנוע מחמם.
שילוב ההילוכים נעים היו מקרים שהכנסתי לניוטרל במעבר מראשון לשני, ידית הקלאצ' מגיבה גבוה, מה שמחייב בהילוכים
הנמוכים יותר תשומת לב.
המנוע בתוכנית הזאת אגרסיבי מאד ומעייף, שום אופנוע שרכבתי עליו לאחרונה לא דרש ממני כל כך הרבה תשומת לב,
והייתי מאד איטי איתו בכבישים שלי, הוא לא מעודד רכיבה אגרסיבית/טכנית זריזה.
הכיסא שלו זוועתי ואחרי כשעה התאבן לי התחת, דבר נוסף שהרגשתי וגם יוני מהמוסך ציין זאת תחושה שמשהו בגיאומטריה
של האופנוע משונה התחושה שהציר הקדמי של הגלגל רחוק ממך כמו באופנוע צ'ופר מה שמשפיע בזריזות ההפלקות וברכיבה
הטכנית. ייתכן שניתן לשפר ע"י משחק בזווית הכידון או במתלים הקדמיים, אבל אין ספק שזה פגע לי בהנאה מהרכיבה,
ונאלצתי להשתמש בבלמים הרבה יותר מתמיד ומאופנועים אחרים שבדקתי.
לא מדובר באופנוע רע וייתכן שדווקא מצב "כוסיות" ישפר את ההנאה ממנו ועדיין זה היה האופנוע הכי פחות נעים שרכבתי עליו.
בקיצור במקדם ההנאה הוא קיבל ציון נחשל וממוקם נמוך מאד בתחתית הרשימה שלי.
לפחות הוא יפה בתמונות:
![]()
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
כח שושנה כח שושנה
הוורסיס מחכה לך.
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
במקום הורסיס הייתי נעלב, השימוש היחידי שלו בזמן האחרון הוא כקומיוטר לרכיבות מבחן על אופנועים אחרים...
הייתי יכול לחסוך לך זמן ודלק, זה היה ברור שהוי סטרום לא יתאים לך.
אז זהו שאני לא מחפש לחסוך לא בזמן ולא בכסף, אבל אני מחפש את ה-X פרטור זה שיוציא ממני את הארנק לקנייה נחשקת.
אין לי ספק שהבימר 1000 על 160 סוסיו ייתן לי אותו מבחינת הריגוש, אבל תהיה לי בעיה עם המורכבת ושלושה ארגזים.
המולטיסטרדה נראה מצוין ויש לו מספיק סוסים באורווה לפצות על סגנון המנוע ואולי לתת לי משהו אחר-אבל ראבק באיזה מחיר?
ה-G/S 1250 חלום ייתן לי שיוט נינוח ובשרני בנוחות למרחקים עם כל הפיצ'פקס האפשריים, כבר הייתי מוכן לקפוץ עד ש...1300
(השמועות האחרונות מדברות על הפתעה, בחברה נותנים לכולם להרגיש שמדובר במנוע 1300 אבל המנוע יגדל בעת ההצגה ל...?).
הטריומף 1200 החדש עדיין לא מוכר מספיק ומתומחר בארץ בנדיבות לא ברורה.
אני יודע שיש לי דרישות סותרות והייתי יכול בעולם מושלם לקחת אולי את הסוזוקי 1000 מרובע הצילינדרים אבל אז היינו רוקדים
על מדרגות הרבנות. יש לי את טיול השחרור הגדול בקרוב שם יתקבעו כללים אחרים עד לנחיתה בארץ שוב. בקיצור צרות של עשירים.
המחמאה הכי גדולה לורסיס היא שבמסגרת האופנועים הנעים באזור ה-100K לא מצאתי לו מחליף ראוי לצרכים שלי, ומסתמנת קנייה
של אחד חדש.
למה?
כי הוא פשוט עושה לי את זה יותר מכולם וניסיתי דיי הרבה.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
הכוונה הייתה שהייתי יכול לחסוך לך זמן בגלל שבסבב האחרון שלי של רכיבות מבחן הוי סטרום היה הכי נמוך ברשימה, קשה לי לראות סיבה טובה למה לבחור בו על פני המתחרים, ועובדה, המכירות שלו על הפנים.
אשריך
איזה הוא העשיר שבית כיסאו סמוך לשולחנו.
זכית מחכים שתחזור לרכב גם על וורסיס חדש וגם ישן
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
לא מנסיון, אבל יש לי תחושה שרכבת על ויסטרום פגום.
מציע לך לנסות את המולטי 950. לא יקר כמו ה-1260, אבל עדיין לא אופנוע שאפשר להגדיר כ"חלש" או "משעמם". קצת יותר חלש מהורסיס שלך.
תרכב, ספר איך היה.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
אה, כן.
אם כבר אמרנו מולטי 950 - אתה חייב סיבוב על ה-DESERTX. אתה כנראה לא תאהב אותו (ולו רק בגלל ה-21 מלפנים), אבל הוא אופנוע מ-ד-ל-י-ק.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
שושני, בסוף תגיע לגיל שכבר לא מתאים ותתחרט שלא הגשמת את חלום הבימר.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021