ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
נרצה או לא מנוע הבעירה הפנית גוסס.
אני יכול להבין את סוזוקי שיצאו מהמרוץ הזה
מה גם היום הנישה הבוערת היא אדוונצר /ניקד.
אז מה הטעם להמשיך לפתח מנוע בעירה.
יש את המוטו e. מעניין אם סוזוקי גם משכו את ידיהם גם שם . (זה יהיה מוזר אם הם לא מתחרים שם).
לגבי החברה מסין ?
המעצבים הטובים לא עובדים היום רק בשביל bmw או כל ברנד יוקרתי אחר.
הם עוברים לעצב מותגים סיניים.
כך גם המהנדסים. וכך גם שיטות היצור המערביות.
הסינים נכנסים חזק לשוק הרכב העולמי ואי אפשר לעצור את זה. (כמו שעשו ועושים עם כל דבר ).


Sent from my iPhone using Tapatalk
ועדיין כל מוצר סיני שמיוצר בסין שהוא לא תחת חברה מערבית נחות, זה כבר 20 שנה ככה.
בדיוק חזרתי מישראל והמגמה בישראל כמו בימי הסובארו DL שונה משאר השווקים, אין לי את הסטיסטיקה אבל לפני שבוע ראיתי הכי הרבה מכוניות סיניות על הכביש ממה שראיתי בחיי.
בדיוק כמו לפני 30 שנה אם מישהוא מאירופה היה מבקר בישראל והיה רואה סובארו.
בהתייחס לנ״ל לא חושב שישראל זה המקום שבו אפשר להסיק מסקנות לגבי עתיד התחבורה.

ולעניין סוזוקי, מישהוא הציג להנהלה שרוב רוכבי הוי סטרום לא צופים במוטו ג׳יפי ובזה זה נסגר, ההשקעה של יצרנים במירוצים ברוב המקרים לפירסומות ומיתוג, פעם רובנו רכבנו על אופנועים שדומים במראה לאופנועי המירוץ והיום כבר לא.