עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 25 מ 25

אשכול: מה עובר על סוזוקי?

  1. #16
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    לא צריכים motoGP כדי לייצר אופנועים שימושיים

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    אם נגיד שהאיום המשמעותי ביותר הוא המנוע החשמלי ואנחנו מדברים על פיתוח מנוע ביערה חדש לחלוטין שיעמוד
    בכל התקנות ההולכות ומחמירות של היורו, אז בפועל רוב היצרנים יגלגלו מנועים קיימים בכל מיני וריאציות.

    רואים את זה בתחום הרכב במנועים משותפים לכמה דגמים של אותו יצרן, יצרני האופנועים נמנעו במשך שנים מפתוח
    מנוע משותף וחלקי אופנוע משותפים כמו שקרה בחברות הרכב (פז'ו סיטרואן) ואחרים.

    אם ניקח את זה צעד קדימה רוב היצרנים עברו למכלולים של חברות מתמחות שואה/הוליאנס ברמבו. בעצם
    מהות האופנוע נגזרת מהעיצוב ומהמנוע השילדה והמדבקה הקטנה של הלוגו. רוב הצעצועים האלקטרונים באים
    כבר ככה מהמזרח...

    פיתוח מנוע לוקח שנים, והמון כסף, ביחד עם העיצוב וגלגול דגם חדש אומר, שהוא יהיה ככל הנראה האחרון לפני האיסור,
    להערכתי המבולבלת ובלתי נחשבת בעליל, הנתמכת ע"י תחושות, הרגשות ומשאלות לב, ומבלי לתת לעובדות לשגע לי את
    השכל אף ייצרן רציני לא יכנס להרפתקה כזאת סוזוקי הפנימו את זה הכי מהר ומנסים לחסוך מה גם שלא ראינו מהם שום
    בשורה יוצאת דופן מאז ה- R750 של שנות השמונים.

    אני מאמין שההפתעה מחכה לנו דווקא מגרמניה השמועות המכוונות מדברות על מנוע חדש... 1300?

    לדעתי הם יפציצו עם מנוע שישבור את כל הציפיות והערכות עד עכשיו מה שייתן להם זריקת מרץ צעירה עד לתחילת האיסור.
    האחרים ינסו ליישר קו אבל אם אין להם משהו ממש בשלבי פיתוח אחרונים או שהם החליטו להשקיע בחשמל אז הסיכויים
    למנועים חדשים או דגמים פורצי דרך נמוכים.

    רוב היצרנים מנסים להרגיל אותו למראה החשמלי-עתידני (מי אמר הארלי) אפרופו בארה"ב מנסים שלא לחזור על הטעויות שלהם
    משנות השבעים, כשיצאו עם כלים לא רלוונטיים להתפתחות מהמזרח וכבר היום מהמרים על החשמל כהכנה לשוק העתידי בהנחה
    שהחשמל זה הדבר הבא רק נקווה שסיפור קלטות הבטה או הבלו-ריי לא יחזור על עצמו.
    לדעתי שום הפתעה לא מחכה לנו מהגרמנים, סה"כ עוד אבולוציה קטנה של הבוקסר 1250 שיגדל ל 1300 בלי יותר מדי חידושים..
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    אם נגיד שהאיום המשמעותי ביותר הוא המנוע החשמלי ואנחנו מדברים על פיתוח מנוע ביערה חדש לחלוטין שיעמוד
    בכל התקנות ההולכות ומחמירות של היורו, אז בפועל רוב היצרנים יגלגלו מנועים קיימים בכל מיני וריאציות.

    רואים את זה בתחום הרכב במנועים משותפים לכמה דגמים של אותו יצרן, יצרני האופנועים נמנעו במשך שנים מפתוח
    מנוע משותף וחלקי אופנוע משותפים כמו שקרה בחברות הרכב (פז'ו סיטרואן) ואחרים.

    אם ניקח את זה צעד קדימה רוב היצרנים עברו למכלולים של חברות מתמחות שואה/הוליאנס ברמבו. בעצם
    מהות האופנוע נגזרת מהעיצוב ומהמנוע השילדה והמדבקה הקטנה של הלוגו. רוב הצעצועים האלקטרונים באים
    כבר ככה מהמזרח...

    פיתוח מנוע לוקח שנים, והמון כסף, ביחד עם העיצוב וגלגול דגם חדש אומר, שהוא יהיה ככל הנראה האחרון לפני האיסור,
    להערכתי המבולבלת ובלתי נחשבת בעליל, הנתמכת ע"י תחושות, הרגשות ומשאלות לב, ומבלי לתת לעובדות לשגע לי את
    השכל אף ייצרן רציני לא יכנס להרפתקה כזאת סוזוקי הפנימו את זה הכי מהר ומנסים לחסוך מה גם שלא ראינו מהם שום
    בשורה יוצאת דופן מאז ה- R750 של שנות השמונים.

    אני מאמין שההפתעה מחכה לנו דווקא מגרמניה השמועות המכוונות מדברות על מנוע חדש... 1300?

    לדעתי הם יפציצו עם מנוע שישבור את כל הציפיות והערכות עד עכשיו מה שייתן להם זריקת מרץ צעירה עד לתחילת האיסור.
    האחרים ינסו ליישר קו אבל אם אין להם משהו ממש בשלבי פיתוח אחרונים או שהם החליטו להשקיע בחשמל אז הסיכויים
    למנועים חדשים או דגמים פורצי דרך נמוכים.

    רוב היצרנים מנסים להרגיל אותו למראה החשמלי-עתידני (מי אמר הארלי) אפרופו בארה"ב מנסים שלא לחזור על הטעויות שלהם
    משנות השבעים, כשיצאו עם כלים לא רלוונטיים להתפתחות מהמזרח וכבר היום מהמרים על החשמל כהכנה לשוק העתידי בהנחה
    שהחשמל זה הדבר הבא רק נקווה שסיפור קלטות הבטה או הבלו-ריי לא יחזור על עצמו.
    למנוע חשמלי יתרונות ביצועים רבים וחסרון עקרי אחד - הבטריה.

    אבל בדיוק בגלל הלחץ שהחשמל מפעיל על מנוע הבעירה הפנימית, אנחנו רואים כמות גדולה של חידושים בתחום המנועים רק שזה ברכב 4 גלגלי ואת הדו גלגלי היפנים לא הצליחו לפצח עם הסטגנציה המחשבתית של חברות האופנועים היפניים.

    בתחום הרכב ראינו מנוע חדש לחלוטין טווין טורבו היברידי פנקייק בטויוטה
    ראינו מנוע חדש בהונדה סקיי דרימס
    ראינו מנוע חדש במזדה עם קומפרסיה משתנה
    מנוע חדש במזרטי עם מבנה חדש לחלוטין של תא הבעירה

    כמות החדשנות שהולכת במנועים היום פשוט מדהימה
    רק לא אצל האופנועים....

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    לדעתי שום הפתעה לא מחכה לנו מהגרמנים, סה"כ עוד אבולוציה קטנה של הבוקסר 1250 שיגדל ל 1300 בלי יותר מדי חידושים..
    אם אתה צודק זאת תהיה אכזבה. הרחבת המנוע הקיים תיתן אולי עוד כמה סוסנים אבל לא תעמוד בקנה אחד אל מול המתחרים.
    אבל...מנוע קצת יותר גדול ושתי סוגי שלדות אחת להתחרות בדוקאטי החדש (יתכן ויחליטו לעשות את זה עם המנוע המרובע)
    ואחת כביש טורר חזק וקל (אל מול הטריונף) ויחזרו גם צעד אחורה עם הגדלת מנוע ה-800 לאדוונצ'ר שטח. ובכך יבטיחו לעצמם
    את השוק החם ביותר עד למות המנועים האמתיים.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Jonathan צפיה בהודעה
    למנוע חשמלי יתרונות ביצועים רבים וחסרון עקרי אחד - הבטריה.

    אבל בדיוק בגלל הלחץ שהחשמל מפעיל על מנוע הבעירה הפנימית, אנחנו רואים כמות גדולה של חידושים בתחום המנועים רק שזה ברכב 4 גלגלי ואת הדו גלגלי היפנים לא הצליחו לפצח עם הסטגנציה המחשבתית של חברות האופנועים היפניים.

    בתחום הרכב ראינו מנוע חדש לחלוטין טווין טורבו היברידי פנקייק בטויוטה
    ראינו מנוע חדש בהונדה סקיי דרימס
    ראינו מנוע חדש במזדה עם קומפרסיה משתנה
    מנוע חדש במזרטי עם מבנה חדש לחלוטין של תא הבעירה

    כמות החדשנות שהולכת במנועים היום פשוט מדהימה
    רק לא אצל האופנועים....
    וזאת בדיוק הבעיה, היצרנים לא ישבו לחשב מסלול מחדש, אלה שידרגו מנועים קיימים להתאמה לתקנות החדשות.
    ולדעתי זאת ההפתעה שתגיע מגרמניה ואולי גם מיצרנים אחרים שירצו לתפוס את הרכבת האחרונה.

    אבל אולי זאת בכלל משאלת לב.

    אני אקנה את הבימר האמתי האחרון שירד מפס היצור!
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  5. #20
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    אם היו משאירים את הדברים בידיים של היצרנים היינו רואים רוב מוחלט של רכבי בנזין.
    אבל זה לא היצרנים. זה מדינות , זה ארגונים בעלי השפעה אדירה. ויש גם את הפן הסביבתי. ומחבקי העצים.
    מהפכת החשמל מגיעה אלינו ובגדול. מישהו דיבר על 2030 כשנה אחרונה שניתן ליבא רכבים שמונעים רחמנא בבנזין.
    קח את המידע הזה ותבין כמה קצרים חייו של המנוע כפי שאנחנו מכירים ואוהבים.
    עכשיו לעניין האופנועים החשמליים.
    יש פיתוחים מעניינים מאוד. יש כמה כלים חשמליים שהייתי שמח להניח את ישבני.
    הם ימשיכו להתפתח או יוחלפו.
    לדעתי העתיד נראה ככה.
    בנזין
    בטריה
    מימן
    חור שחור קטנצ’יק.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  6. #21
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    אם היו משאירים את הדברים בידיים של היצרנים היינו רואים רוב מוחלט של רכבי בנזין.
    אבל זה לא היצרנים. זה מדינות , זה ארגונים בעלי השפעה אדירה. ויש גם את הפן הסביבתי. ומחבקי העצים.
    מהפכת החשמל מגיעה אלינו ובגדול. מישהו דיבר על 2030 כשנה אחרונה שניתן ליבא רכבים שמונעים רחמנא בבנזין.
    קח את המידע הזה ותבין כמה קצרים חייו של המנוע כפי שאנחנו מכירים ואוהבים.
    עכשיו לעניין האופנועים החשמליים.
    יש פיתוחים מעניינים מאוד. יש כמה כלים חשמליים שהייתי שמח להניח את ישבני.
    הם ימשיכו להתפתח או יוחלפו.
    לדעתי העתיד נראה ככה.
    בנזין
    בטריה
    מימן
    חור שחור קטנצ’יק.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    בגרמניה כבר מתחילים לשמוע קולות מהמפלגה הירוקה שרכב חשמלי אינו ירוק אז אם הם מתחילים לראות את האמת יש סיכוי שהרכב החשמלי יגמור כמו קלטות הבטא והמיני דיסק, יהיה מעניין.

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    בגרמניה כבר מתחילים לשמוע קולות מהמפלגה הירוקה שרכב חשמלי אינו ירוק אז אם הם מתחילים לראות את האמת יש סיכוי שהרכב החשמלי יגמור כמו קלטות הבטא והמיני דיסק, יהיה מעניין.
    נחיה ונראה.
    אני לא רואה בעיה ברכב חשמלי כל עוד הוא לא שוקל 2 טון למכונית משפחתית או 150 קילו לאופנוע שטח.
    עם רעש בלי רעש מה זה משנה...רק תנו עוד אדרנלין ובשטח לפחות לחשמל הרבה יכולות שהן מגבלות במנוע בעירה פנימית.

    בכל מקרה סוזוקי איבדה כיוון לחלוטין - אשמח להתבדות.
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


  8. #23
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Jonathan צפיה בהודעה
    נחיה ונראה.
    אני לא רואה בעיה ברכב חשמלי כל עוד הוא לא שוקל 2 טון למכונית משפחתית או 150 קילו לאופנוע שטח.
    עם רעש בלי רעש מה זה משנה...רק תנו עוד אדרנלין ובשטח לפחות לחשמל הרבה יכולות שהן מגבלות במנוע בעירה פנימית.

    בכל מקרה סוזוקי איבדה כיוון לחלוטין - אשמח להתבדות.
    גם אני לא רואה בעיה אבל ברגע שהסיבה הירוקה לקידומו כבר לא קיימת אז אין יתרון או סיבה לקנות רכב חשמלי חוץ מנישות מאד מסויימות.

    סוזוקי מאז ומתמיד הייתה היצרן הקטן בחבורה ואת רוב המיתוג הם קיבלו מ2 גג 3 אופנועים כמו הR750 והיאבוסה כל השאר בעיצוב מזעזע ובנויים לתקציב נמוך ככה שמבחינתי לפחות מעולם לא היה להם כיוון ברור.

  9. #24
    Member הסמל האישי של tree
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    429
    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    נרצה או לא מנוע הבעירה הפנית גוסס.
    אני יכול להבין את סוזוקי שיצאו מהמרוץ הזה
    מה גם היום הנישה הבוערת היא אדוונצר /ניקד.
    אז מה הטעם להמשיך לפתח מנוע בעירה.
    יש את המוטו e. מעניין אם סוזוקי גם משכו את ידיהם גם שם . (זה יהיה מוזר אם הם לא מתחרים


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    חשבתי שדוקאטי זכו לפתח באופן בלעדי את האופנוע הבא למוטו e. מה יש ליצרנים אחרים לחפש שם.

    Sent from my SM-G980F using Tapatalk

  10. #25
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    ציטוט נכתב במקור על ידי tree צפיה בהודעה
    חשבתי שדוקאטי זכו לפתח באופן בלעדי את האופנוע הבא למוטו e. מה יש ליצרנים אחרים לחפש שם.

    Sent from my SM-G980F using Tapatalk
    למיטב ידיעתי זה בד"כ מעין מכרז שמתחדש כל כמה שנים, הכל במטרה להוזיל עלויות לקבוצות.
    אני לא יודע מתי המכרז הזה מתחדש והאם באמת סוזוקי הולכים על זה.
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


אשכולות דומים

  1. לא עובר את בדיקת הראיה
    על ידי רוכב על 2 בפורום כללי
    תגובות: 68
    הודעה אחרונה: 26-12-2021, 20:36
  2. קטנוע לא עובר את ה100 קמש
    על ידי מאוס בפורום פורום טכני
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 08-09-2020, 12:23
  3. סויץ נתקע ולא עובר למצב on
    על ידי Dada בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 25-07-2017, 12:17
  4. איך אני עובר את הקיץ בשלום
    על ידי uriar בפורום פורום ציוד
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 19-07-2016, 19:14
  5. האם EJK/Power Commander עובר מכס?
    על ידי mmaorc בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 24-10-2015, 11:27

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO