לדעתי שום הפתעה לא מחכה לנו מהגרמנים, סה"כ עוד אבולוציה קטנה של הבוקסר 1250 שיגדל ל 1300 בלי יותר מדי חידושים..אם נגיד שהאיום המשמעותי ביותר הוא המנוע החשמלי ואנחנו מדברים על פיתוח מנוע ביערה חדש לחלוטין שיעמוד
בכל התקנות ההולכות ומחמירות של היורו, אז בפועל רוב היצרנים יגלגלו מנועים קיימים בכל מיני וריאציות.
רואים את זה בתחום הרכב במנועים משותפים לכמה דגמים של אותו יצרן, יצרני האופנועים נמנעו במשך שנים מפתוח
מנוע משותף וחלקי אופנוע משותפים כמו שקרה בחברות הרכב (פז'ו סיטרואן) ואחרים.
אם ניקח את זה צעד קדימה רוב היצרנים עברו למכלולים של חברות מתמחות שואה/הוליאנס ברמבו. בעצם
מהות האופנוע נגזרת מהעיצוב ומהמנוע השילדה והמדבקה הקטנה של הלוגו. רוב הצעצועים האלקטרונים באים
כבר ככה מהמזרח...
פיתוח מנוע לוקח שנים, והמון כסף, ביחד עם העיצוב וגלגול דגם חדש אומר, שהוא יהיה ככל הנראה האחרון לפני האיסור,
להערכתי המבולבלת ובלתי נחשבת בעליל, הנתמכת ע"י תחושות, הרגשות ומשאלות לב, ומבלי לתת לעובדות לשגע לי את
השכל אף ייצרן רציני לא יכנס להרפתקה כזאת סוזוקי הפנימו את זה הכי מהר ומנסים לחסוך מה גם שלא ראינו מהם שום
בשורה יוצאת דופן מאז ה- R750 של שנות השמונים.
אני מאמין שההפתעה מחכה לנו דווקא מגרמניה השמועות המכוונות מדברות על מנוע חדש... 1300?
לדעתי הם יפציצו עם מנוע שישבור את כל הציפיות והערכות עד עכשיו מה שייתן להם זריקת מרץ צעירה עד לתחילת האיסור.
האחרים ינסו ליישר קו אבל אם אין להם משהו ממש בשלבי פיתוח אחרונים או שהם החליטו להשקיע בחשמל אז הסיכויים
למנועים חדשים או דגמים פורצי דרך נמוכים.
רוב היצרנים מנסים להרגיל אותו למראה החשמלי-עתידני (מי אמר הארלי) אפרופו בארה"ב מנסים שלא לחזור על הטעויות שלהם
משנות השבעים, כשיצאו עם כלים לא רלוונטיים להתפתחות מהמזרח וכבר היום מהמרים על החשמל כהכנה לשוק העתידי בהנחה
שהחשמל זה הדבר הבא רק נקווה שסיפור קלטות הבטה או הבלו-ריי לא יחזור על עצמו.