כמו שאתם בטח יודעים KTM הציגה ב 2017 מנוע דו"פ חדש מסוג TPI כלומר הזרקה ל TRANSFER PORT היו רבים שאהבו ורבים שפחות אהבו, היו תלונות על תגובת מצערת מתונה מדי וכאלה.
כעת KTM מציגה מנוע חדש כרגע רק במוטוקרוס וב XC שלא דורשים תקינה לזיהום אוויר.
KTM נוטשת את ה TPI לטובת הזרקה מסוג הזרקת השמן לטובת הזרקה לסעפת כלומר THRUTLE BODY INJECTION,
כמו כן KTM זונחת את הזרקת השמן (לתוך חלל בית הארכובה ) וחוזרת ל PREMIX כלומר שמן מעורבב בדלק במיכל הדלק.
ובנוסף היא נושטת את ה POWER VALVE המכני לטובת POWER VALVE חשמלי כמו זה שבשרקו .
בקיצור המון שינויים חלקם מגדילים את המורכבות של המנועים לשטח (הזרקה, חשמל ב PV) חלקם מקטנים (פרימיקס).
אביעד/פג"ז מה דעתכם לפנק באיזה כתבה עם הסברים על המעבר ל TBI הסיבות וכו'.
ואם אנחנו צפויים לראות את המנועים האלה מגיעים גם לדגמי האנדורו.