תוצאות 1 עד 12 מ 12

אשכול: KTM חושפת מנוע דו"פ 2 פעימות חדש ה TPI מת יחי ה TBI

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513

    KTM חושפת מנוע דו"פ 2 פעימות חדש ה TPI מת יחי ה TBI

    כמו שאתם בטח יודעים KTM הציגה ב 2017 מנוע דו"פ חדש מסוג TPI כלומר הזרקה ל TRANSFER PORT היו רבים שאהבו ורבים שפחות אהבו, היו תלונות על תגובת מצערת מתונה מדי וכאלה.
    כעת KTM מציגה מנוע חדש כרגע רק במוטוקרוס וב XC שלא דורשים תקינה לזיהום אוויר.

    KTM נוטשת את ה TPI לטובת הזרקה מסוג הזרקת השמן לטובת הזרקה לסעפת כלומר THRUTLE BODY INJECTION,
    כמו כן KTM זונחת את הזרקת השמן (לתוך חלל בית הארכובה ) וחוזרת ל PREMIX כלומר שמן מעורבב בדלק במיכל הדלק.
    ובנוסף היא נושטת את ה POWER VALVE המכני לטובת POWER VALVE חשמלי כמו זה שבשרקו .

    בקיצור המון שינויים חלקם מגדילים את המורכבות של המנועים לשטח (הזרקה, חשמל ב PV) חלקם מקטנים (פרימיקס).

    אביעד/פג"ז מה דעתכם לפנק באיזה כתבה עם הסברים על המעבר ל TBI הסיבות וכו'.
    ואם אנחנו צפויים לראות את המנועים האלה מגיעים גם לדגמי האנדורו.
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


  2. #2
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,339
    על זה. אוסף מידע.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    נשמע כמו ניסינו על הלקוחות שלנו, יצא על הפנים ועכשיו נחזור למה שעובד.

  4. #4
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,339
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    נשמע כמו ניסינו על הלקוחות שלנו, יצא על הפנים ועכשיו נחזור למה שעובד.
    אני לא מסכים עם הקביעה הזו. אני חושב שזו אבולוציה של מערכת ההזרקה. זה שעכשיו ישחררו מערכת עם הזרקה לגוף המצערת, לא אומר שה-TPI נכשל, אלא שיש התקדמות. אני גם לא מסכים שהיא הייתה מערכת לא טובה. לטעמי היא טובה מאוד. הבעיה של ה-TPI הייתה אי-היכולת להזריק PREMIX, ולכן המערכת הזריקה דלק נקי לתא המעבר. נראה שפתרו את הבעיה, וכעת אפשר להתקדם למערכת מודרנית יותר עם הזרקה לגוף המצערת כמו ב-4 פעימות.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    ציטוט נכתב במקור על ידי אביעד אברהמי צפיה בהודעה
    על זה. אוסף מידע.
    מעולה תודה, אחלה של חווית שירות.
    עושים אצלכם גם אספרסו קצר כזה או רק קפה שחור?

    ציטוט נכתב במקור על ידי אביעד אברהמי צפיה בהודעה
    אני לא מסכים עם הקביעה הזו. אני חושב שזו אבולוציה של מערכת ההזרקה. זה שעכשיו ישחררו מערכת עם הזרקה לגוף המצערת, לא אומר שה-TPI נכשל, אלא שיש התקדמות. אני גם לא מסכים שהיא הייתה מערכת לא טובה. לטעמי היא טובה מאוד. הבעיה של ה-TPI הייתה אי-היכולת להזריק PREMIX, ולכן המערכת הזריקה דלק נקי לתא המעבר. נראה שפתרו את הבעיה, וכעת אפשר להתקדם למערכת מודרנית יותר עם הזרקה לגוף המצערת כמו ב-4 פעימות.
    כן כמי שיש לו אופנוע דו"פ עם קרבורטור אני מסכים לחלוטין, ה TPI הוכיח את עצמו, כן היו מנועים שכשלו בגלל בעיות בהזרקת השמן אבל זה נכון גם למנועים עם הזרקת שמן בלבד שם קצר קטן בחשמל והמנוע מורעב לשמן.
    אבל לרוכב שהוא לא הארד אנדורו ולא מתחרה מנוע דו"פ שלא צריך לחשוב על JETTING או על לנקות את השיירים של שמן 2 פע' מכל מיני פינות חשוכות הוא יתרון גדול.

    אני לא מבין אבל אם KTM הולכים חזרה ל PREMIX עבור TBI אז זה אומר שדגמי ה EXC (או XCW בארה"ב) ישארו עם TPI?
    כי אחת היתרונות הגדולים ב TPI היתה היכולת לעמוד בתקנות זיהום אוויר גבוהות יותר לעומת ה 2 פע' PREMIX לפחות מבחינת שריפת שמן דו"פ כי המערכת מסוגלת לשנות את יחס השמן דלק כתלות בסל"ד ועומס בעוד שב PREMIX אתה די תקוע עם היחס ששמת במיכל.
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


  6. #6
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,339
    ציטוט נכתב במקור על ידי Jonathan צפיה בהודעה
    כן כמי שיש לו אופנוע דו"פ עם קרבורטור אני מסכים לחלוטין, ה TPI הוכיח את עצמו, כן היו מנועים שכשלו בגלל בעיות בהזרקת השמן אבל זה נכון גם למנועים עם הזרקת שמן בלבד שם קצר קטן בחשמל והמנוע מורעב לשמן.
    אבל לרוכב שהוא לא הארד אנדורו ולא מתחרה מנוע דו"פ שלא צריך לחשוב על JETTING או על לנקות את השיירים של שמן 2 פע' מכל מיני פינות חשוכות הוא יתרון גדול.

    אני לא מבין אבל אם KTM הולכים חזרה ל PREMIX עבור TBI אז זה אומר שדגמי ה EXC (או XCW בארה"ב) ישארו עם TPI?
    כי אחת היתרונות הגדולים ב TPI היתה היכולת לעמוד בתקנות זיהום אוויר גבוהות יותר לעומת ה 2 פע' PREMIX לפחות מבחינת שריפת שמן דו"פ כי המערכת מסוגלת לשנות את יחס השמן דלק כתלות בסל"ד ועומס בעוד שב PREMIX אתה די תקוע עם היחס ששמת במיכל.
    אף אחד לא יודע מה יהיה ב-2024. או שה-EXC יעברו ל-TBI או שיישארו עם TPI. האופציה הראשונה הגיונית כי תמיד האנדורו מקבלים את השינויים של המוטוקרוס שנה אחת אחרי, אבל האופציה השנייה גם היא לא תלושה, כי בסך הכל ה-TPI עובד טוב, וכפי שכתבת - הוא משמעותית טוב יותר מקרבורטור, טוב ככל שיהיה. אז הכל זה ספקולציות.

    אגב, באמת שלא הצלחתי להבין מכל התבכיינות הרשת מה רע ב-TPI. היו כמה מנועים שנפגעו וטופלו, וזהו. מבחינת אופן פעולה - המערכת עובדת טוב ומדויק.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ״הוכיח את עצמו, אבל היו מנועים שכשלו״
    אני זוכר גל של תלונות של לקוחות על המנוע הזה וגם במשפט שכתבת אתה בעצם מאשר את זה.
    המנוע החדש הוא פיתוח חדשני אבל לא אבולוציה של המנוע היוצא.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    ״הוכיח את עצמו, אבל היו מנועים שכשלו״
    אני זוכר גל של תלונות של לקוחות על המנוע הזה וגם במשפט שכתבת אתה בעצם מאשר את זה.
    המנוע החדש הוא פיתוח חדשני אבל לא אבולוציה של המנוע היוצא.
    dresdner
    ברשתות החברתיות יש בעיה שכל תלונה קטנה באחוזים מקבלת אפליפיקציה מטורפת

    כשל של מנוע דו''פ זה לא דומה לכשל של מנוע 4 פעימות וכמו כן יש כשלים לכל המנועים, לבטא לשרקו לקטמ
    התנאים שאופנוע שטח מתמודד איתם לא דומים בכלל לאופנוע כביש או אדוונצ'ר, זה לא אותו אזור חיוג.
    אז כן יש כשלים רובם אבל אחוזי הכשל דומים לפני ואחרי ה tpi

    מה שכן tpi מביא הרבה יתרונות
    1. אין יותר צורך בהחלפת דיזות בקרבורטור כל פעם שעוברים מחורף לקיץ או מגובה פני הים לגובה 1500 מ מעל פני הים

    2. צריכת הדלק ירדה פלאים, אנשים עושים 80 או 90 מייל על טנק לעומת 60 בקרבורטור ובשטח זה אומר שאתה לא צריך לסחוב עוד משקל או עם בקבוקי דלק על הגב

    3. המנוע הרבה יותר נקי כי צריכת השמן קטנה יותר בגלל ההפרדה בין שמן לדלק

    4. המנוע חלק הרבה יותר אבל הרבה הרבה יותר ומסוגל להגיע לסלד סטרטוספרי בלי לשלם כ'כ הרבה בסלד נמוך

    אז כן ה tpi הצליח ובגדול וכותב לך את זה רוכב בטא שמושפע מכל מה שכתבתי

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Jonathan צפיה בהודעה
    dresdner
    ברשתות החברתיות יש בעיה שכל תלונה קטנה באחוזים מקבלת אפליפיקציה מטורפת

    כשל של מנוע דו''פ זה לא דומה לכשל של מנוע 4 פעימות וכמו כן יש כשלים לכל המנועים, לבטא לשרקו לקטמ
    התנאים שאופנוע שטח מתמודד איתם לא דומים בכלל לאופנוע כביש או אדוונצ'ר, זה לא אותו אזור חיוג.
    אז כן יש כשלים רובם אבל אחוזי הכשל דומים לפני ואחרי ה tpi

    מה שכן tpi מביא הרבה יתרונות
    1. אין יותר צורך בהחלפת דיזות בקרבורטור כל פעם שעוברים מחורף לקיץ או מגובה פני הים לגובה 1500 מ מעל פני הים

    2. צריכת הדלק ירדה פלאים, אנשים עושים 80 או 90 מייל על טנק לעומת 60 בקרבורטור ובשטח זה אומר שאתה לא צריך לסחוב עוד משקל או עם בקבוקי דלק על הגב

    3. המנוע הרבה יותר נקי כי צריכת השמן קטנה יותר בגלל ההפרדה בין שמן לדלק

    4. המנוע חלק הרבה יותר אבל הרבה הרבה יותר ומסוגל להגיע לסלד סטרטוספרי בלי לשלם כ'כ הרבה בסלד נמוך

    אז כן ה tpi הצליח ובגדול וכותב לך את זה רוכב בטא שמושפע מכל מה שכתבתי
    אז מדבריך נשמע שהם עשו טעות גדולה שזרקו את זה לפח כי אני לא רואה כאן אבולוציה של הTPI אלה החלטה ללכת לכיוון אחר, אומנם לא 180 מעלות אבל עדיין לא באותה דרך

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אז מדבריך נשמע שהם עשו טעות גדולה שזרקו את זה לפח כי אני לא רואה כאן אבולוציה של הTPI אלה החלטה ללכת לכיוון אחר, אומנם לא 180 מעלות אבל עדיין לא באותה דרך
    לא בהכרח.
    מנוע הזרקה TBI הוא עדיין מנוע מוזרק.
    נראה יותר כאיוולוציה של ביצועים שדרשה קצת רוולוציה של ניהול מנוע.

    שוב, מנועים לשטח ולהרד אנדורו צריכים לעמוד בדרישות שונות ממה שמוכר בכביש הציבורי או באופנועי מירוץ לאספלט.
    התלונה העיקרית של הציבור כנגד ה TPI קשורה לכך שאין למנוע את המיידיות של קרבורטור.
    ואולי המעבר ל PV חשמלי הוא שדרש מעבר ל TBI ?

    או אולי ה TBI וה PV היו נדרש כדי לגרום למפות ההצתה להיות בעלות משמעות?
    אני אישית רוכב של מפה אחת, אני אוהב שיש עוד מפסק אבל מרגע שקבעתי מצב אני לא משנה אותו, מעדיף לדעת בדיוק למה היד צריכה לצפות.
    לך תדע.
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אז מדבריך נשמע שהם עשו טעות גדולה שזרקו את זה לפח כי אני לא רואה כאן אבולוציה של הTPI אלה החלטה ללכת לכיוון אחר, אומנם לא 180 מעלות אבל עדיין לא באותה דרך
    אה כן גם היו תלונות על כך שמיכל השמן נסדק ומנועים נתפסו בגלל זה, שוב אולי בהתעללות שהאופנועים האלה עוברים אצל חלק מהרוכבים זה מה שגרם להם לשים PREMIX
    או אולי להיות יותר מכוונים לנישה של רוכבי מירוצים שמעדיפים PREMIX ולבטל את משאבת השמן (כדי שכשהם יטביעו את האופנוע הם יוכלו להמשיך בלי לדאוג מקצרים במערכת.).

    לך תדע...בשביל זה רציתי להזמין כתבה של פג"ז שיתנו דיעה יותר מקצועית, אם איזה קפה תורכי קטן כזה ורחאט-לקום בקטנה ליד.
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    בתחילת דרכם של מנועי ה tpi אכן היו כשלים בשימון.
    המון זמן לא שמעתי על מנוע שנתפס ב tpi. טבלת המכירות מראה שרוכבים אוהבים tpi.
    חזרה לאחור. זיהום ,התעסקות.
    שונא לערבב שמן דלק. מסריח לא נעים ,מצריך פח שמן שיטייל עלי.
    אני בעד tpi .
    מי שמתלונן שהתגובה לא מיידית בבקשה שיגש למגרש המשחקים הקרוב למקום מגוריו, להשחיז את יכולות הרכיבה שלו.
    ידוע ש 90 אחוז רוכב 10 אחוז אופנוע. (באותו סגמנט כן). ומנועי ה tpi ממשיכים לנצח במירוצים.
    מקווה שהמנוע החדש ישאר רק בדיגמי המוטוקרוס.ולמסלולים סגורים. והtpi ימשיך להתפתח.
    בכל מקרה וככל הנראה כולנו נעלה על בטריות בקרוב. לדעתי בשטח חשמלי זה פיתרון אדיר. לא מרעיש (פוגשים הרבה יותר בעלי חיים).


    Sent from my iPhone using Tapatalk

אשכולות דומים

  1. ק.ט.מ חושפת פרירייד 250F ארבע פעימות
    על ידי אביעד אברהמי בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 12-09-2017, 14:05
  2. שמן מנוע 250EXCF 4 פעימות
    על ידי RON76 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 06-08-2017, 11:56
  3. מנוע 250 4 פעימות סוזוקי רמז 12
    על ידי Artiomdxz בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 29-05-2016, 20:06
  4. שמן מנוע 4 פעימות לגיר 2 פעימות
    על ידי Ssaharr בפורום פורום טכני
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 06-01-2016, 21:11

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO