ציטוט נכתב במקור על ידי Jonathan צפיה בהודעה
dresdner
ברשתות החברתיות יש בעיה שכל תלונה קטנה באחוזים מקבלת אפליפיקציה מטורפת

כשל של מנוע דו''פ זה לא דומה לכשל של מנוע 4 פעימות וכמו כן יש כשלים לכל המנועים, לבטא לשרקו לקטמ
התנאים שאופנוע שטח מתמודד איתם לא דומים בכלל לאופנוע כביש או אדוונצ'ר, זה לא אותו אזור חיוג.
אז כן יש כשלים רובם אבל אחוזי הכשל דומים לפני ואחרי ה tpi

מה שכן tpi מביא הרבה יתרונות
1. אין יותר צורך בהחלפת דיזות בקרבורטור כל פעם שעוברים מחורף לקיץ או מגובה פני הים לגובה 1500 מ מעל פני הים

2. צריכת הדלק ירדה פלאים, אנשים עושים 80 או 90 מייל על טנק לעומת 60 בקרבורטור ובשטח זה אומר שאתה לא צריך לסחוב עוד משקל או עם בקבוקי דלק על הגב

3. המנוע הרבה יותר נקי כי צריכת השמן קטנה יותר בגלל ההפרדה בין שמן לדלק

4. המנוע חלק הרבה יותר אבל הרבה הרבה יותר ומסוגל להגיע לסלד סטרטוספרי בלי לשלם כ'כ הרבה בסלד נמוך

אז כן ה tpi הצליח ובגדול וכותב לך את זה רוכב בטא שמושפע מכל מה שכתבתי
אז מדבריך נשמע שהם עשו טעות גדולה שזרקו את זה לפח כי אני לא רואה כאן אבולוציה של הTPI אלה החלטה ללכת לכיוון אחר, אומנם לא 180 מעלות אבל עדיין לא באותה דרך