לא בהכרח.
מנוע הזרקה TBI הוא עדיין מנוע מוזרק.
נראה יותר כאיוולוציה של ביצועים שדרשה קצת רוולוציה של ניהול מנוע.
שוב, מנועים לשטח ולהרד אנדורו צריכים לעמוד בדרישות שונות ממה שמוכר בכביש הציבורי או באופנועי מירוץ לאספלט.
התלונה העיקרית של הציבור כנגד ה TPI קשורה לכך שאין למנוע את המיידיות של קרבורטור.
ואולי המעבר ל PV חשמלי הוא שדרש מעבר ל TBI ?
או אולי ה TBI וה PV היו נדרש כדי לגרום למפות ההצתה להיות בעלות משמעות?
אני אישית רוכב של מפה אחת, אני אוהב שיש עוד מפסק אבל מרגע שקבעתי מצב אני לא משנה אותו, מעדיף לדעת בדיוק למה היד צריכה לצפות.
לך תדע.