תודה על התשובה המפורטת.
הייתי רוצה להגיע למחבר של המאוורר אבל זה נראה מאוד לא נגיש. תוכל להכווין איך אוכל להגיע למחבר? כמה פירוק נדרש? אני כבר לא בטוח אם הבעיה עם המאוורר או היונט חום, כי חיווי החום מזייף כבר הרבה זמן. אני חושב שנכון יהיה קודם לבדוק את החיישן כי הוא גם ככה מזייף, וכדאי לשלול קודם אותו מאשר לעבוד קשה יותר.
איפה החיישן מחובר על גבי ראש המנוע, איך אוכל לזהות אותו ? (פשוט לבדוק ממה יוצא חוטי חשמל? למעט חימום קדם בהנעה שהמנוע קר)
תודה


 
			
			 
					
					
					
						 ציטוט ההודעה בתגובה
  ציטוט ההודעה בתגובה