השערה : יוניט וונטה שלא מתפקדת כמו שצריך והתעצלו להחליף .
שלום חברים,
מדובר בטימקס 2005 כאשר קניתי את הקטנוע המוכר אמר לי שיש מתג של כיבוי והדלקה לונטה של הרדיאטור
שפירקתי לבדוק במה מדובר ראיתי שהשקע שמגיע מהוונטה מנותק ויש מעקף ישירות למצבר עם כפתור on/off
מה יכול להיות הסיבה ? יש לציין שהקטנוע אצלי כבר חודשיים ולא מתחמם.
איך ניתן להחזיר למקור? סביר להניח שזה נותק בגלל תקלה כלשהי..
אשמח להסבר מהיכן להתחיל בכדי להחזיר למצב רגיל
תודה מראש
השערה : יוניט וונטה שלא מתפקדת כמו שצריך והתעצלו להחליף .
במקור הוונטה מתחברת לריליי שיושב בחזית, כאשר האופנוע מתחמם הריילי מפעיל את הוונטה, בארץ כאשר הריליי לא תקין ברוב המוסכים עושים מן מעקף, מוסיפים בטרמוסטט חיישן חום ומחברים את החיישן לחוטים שלפני הריליי, כאשר המים מתחממים החיישן נפתח וסוגר מעגל והוונטה מתחילה לפעול.
אצלך במקום לעשות את זה פשוט חיברו ישירות למצבר אם מתג.
מצחיק אבל הלוואי שהיו עושים מה שכתבת. פשוט מוציאים את התרמוסטט.לגבי כל השאר כבר ענו
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
מה שנותן פקודה לממסר זה המד חום או מפסק טרמי שבד"כ מחובר לרדיאטור.
ממסר חליפי ובית עולים גרושים אבל אם לא מגיע פיקוד לממסר...
מפה כנראה המעקף.
חברים השאלה שלי איך אני מתחיל ?
איך בודקים עם היוניט תקינה או לא?
היוניט יושבת על הראש? ליד הטרמוסטט?
בטימקס (בצורה הישנה, לא יודע בחדש) אין יונית ברדיאטור, ומה שיש על הראש זה החיישן של ההזרקה, ומאירסון אם אתה חושב שלא ככה עושים אז אתה עוד לא מכיר מספיק מוסכים שמטפלים בטימקס.
ישנה יוניט על הרדיאטור רק משנת 2001 עד 2003 כולל (דגם מאייד).
חברים מבקש את עזרתכם עד עכשיו לא קיבלתי שום כיוון ללכת עליו..
יש מצב שהחלק הזה יתאים? (T-max 2002)
האם החלפת יוניט וונטה תפתור את הבעיה ??
http://m.ebay.com.au/itm/LOOK-YAMAHA...550?nav=SEARCH
נערך לאחרונה על ידי vy17206; 15-08-2015 בשעה 00:36.
הדגם שלך מוזרק,במערכות הזרקה המחשב ניהול עושה הכל ואין צורך במפסקים טרמיים הכל נעשה דרך החיישן טמפרטורה של המערכת.
החיישן נמצא על הראש מנוע ומשדר נתונים למחשב.
כאשר המחשב מזהה שהחיישן באזור 95-103c הוא נותן פקודה לממסר שסוגר את המעגל של הוונטה.
מה שאתה צריך לעשות זה לבדוק אם מגיע מתח לממסר בטמפ' שציינתי ולבדוק בספר מכונאים כי אני לא יודע מה הטמפ' המדויקת.
אם לא מגיע מתח לממסר זה יכול להעיד על תקלה בחיווט,בחיישן (יהיה מלווה בזלילת דלק) או במחשב ניהול מנוע ואם מגיע הבעיה בממסר או בחיווט שיוצא למאוורר,ממסר עולה גרושים ופשוט מאוד להחלפה.
אז לשאלה שלך - לא.
נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 15-08-2015 בשעה 11:02.