עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 36

אשכול: T-max מאוורר(וונטה) רדיאטור מחובר ישירות למצבר

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    85

    T-max מאוורר(וונטה) רדיאטור מחובר ישירות למצבר

    שלום חברים,
    מדובר בטימקס 2005 כאשר קניתי את הקטנוע המוכר אמר לי שיש מתג של כיבוי והדלקה לונטה של הרדיאטור
    שפירקתי לבדוק במה מדובר ראיתי שהשקע שמגיע מהוונטה מנותק ויש מעקף ישירות למצבר עם כפתור on/off
    מה יכול להיות הסיבה ? יש לציין שהקטנוע אצלי כבר חודשיים ולא מתחמם.
    איך ניתן להחזיר למקור? סביר להניח שזה נותק בגלל תקלה כלשהי..
    אשמח להסבר מהיכן להתחיל בכדי להחזיר למצב רגיל

    תודה מראש

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    השערה : יוניט וונטה שלא מתפקדת כמו שצריך והתעצלו להחליף .

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    87
    במקור הוונטה מתחברת לריליי שיושב בחזית, כאשר האופנוע מתחמם הריילי מפעיל את הוונטה, בארץ כאשר הריליי לא תקין ברוב המוסכים עושים מן מעקף, מוסיפים בטרמוסטט חיישן חום ומחברים את החיישן לחוטים שלפני הריליי, כאשר המים מתחממים החיישן נפתח וסוגר מעגל והוונטה מתחילה לפעול.

    אצלך במקום לעשות את זה פשוט חיברו ישירות למצבר אם מתג.

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681
    מצחיק אבל הלוואי שהיו עושים מה שכתבת. פשוט מוציאים את התרמוסטט.לגבי כל השאר כבר ענו

    Sent from my LG-D802 using Tapatalk

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    מה שנותן פקודה לממסר זה המד חום או מפסק טרמי שבד"כ מחובר לרדיאטור.
    ממסר חליפי ובית עולים גרושים אבל אם לא מגיע פיקוד לממסר...
    מפה כנראה המעקף.

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    85
    חברים השאלה שלי איך אני מתחיל ?
    איך בודקים עם היוניט תקינה או לא?
    היוניט יושבת על הראש? ליד הטרמוסטט?

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    85
    איפה נמצאת היוניט?
    [

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    התמונה לא נכונה 28 ואילך.

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    87
    בטימקס (בצורה הישנה, לא יודע בחדש) אין יונית ברדיאטור, ומה שיש על הראש זה החיישן של ההזרקה, ומאירסון אם אתה חושב שלא ככה עושים אז אתה עוד לא מכיר מספיק מוסכים שמטפלים בטימקס.

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    85
    ציטוט נכתב במקור על ידי Shahaf 46 צפיה בהודעה
    בטימקס (בצורה הישנה, לא יודע בחדש) אין יונית ברדיאטור, ומה שיש על הראש זה החיישן של ההזרקה, ומאירסון אם אתה חושב שלא ככה עושים אז אתה עוד לא מכיר מספיק מוסכים שמטפלים בטימקס.
    מה מומלץ לעשות?

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי Shahaf 46 צפיה בהודעה
    בטימקס (בצורה הישנה, לא יודע בחדש) אין יונית ברדיאטור, ומה שיש על הראש זה החיישן של ההזרקה, ומאירסון אם אתה חושב שלא ככה עושים אז אתה עוד לא מכיר מספיק מוסכים שמטפלים בטימקס.
    אתה בטוח שאין יונית ברדיאטור בצורה הישנה?
    ועוד שאלה - איך מוסיפים מפסק טרמי (חיישן חום) לתרמוסטט?
    נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 14-08-2015 בשעה 14:30.

  12. #12
    ישנה יוניט על הרדיאטור רק משנת 2001 עד 2003 כולל (דגם מאייד).

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    85
    ציטוט נכתב במקור על ידי מ ו ח ס ו ן צפיה בהודעה
    ישנה יוניט על הרדיאטור רק משנת 2001 עד 2003 כולל (דגם מאייד).
    חברים מבקש את עזרתכם עד עכשיו לא קיבלתי שום כיוון ללכת עליו..
    יש מצב שהחלק הזה יתאים? (T-max 2002)
    האם החלפת יוניט וונטה תפתור את הבעיה ??

    http://m.ebay.com.au/itm/LOOK-YAMAHA...550?nav=SEARCH
    נערך לאחרונה על ידי vy17206; 15-08-2015 בשעה 00:36.

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    הדגם שלך מוזרק,במערכות הזרקה המחשב ניהול עושה הכל ואין צורך במפסקים טרמיים הכל נעשה דרך החיישן טמפרטורה של המערכת.
    החיישן נמצא על הראש מנוע ומשדר נתונים למחשב.
    כאשר המחשב מזהה שהחיישן באזור 95-103c הוא נותן פקודה לממסר שסוגר את המעגל של הוונטה.
    מה שאתה צריך לעשות זה לבדוק אם מגיע מתח לממסר בטמפ' שציינתי ולבדוק בספר מכונאים כי אני לא יודע מה הטמפ' המדויקת.
    אם לא מגיע מתח לממסר זה יכול להעיד על תקלה בחיווט,בחיישן (יהיה מלווה בזלילת דלק) או במחשב ניהול מנוע ואם מגיע הבעיה בממסר או בחיווט שיוצא למאוורר,ממסר עולה גרושים ופשוט מאוד להחלפה.


    אז לשאלה שלך - לא.
    נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 15-08-2015 בשעה 11:02.

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    85
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    הדגם שלך מוזרק,במערכות הזרקה המחשב ניהול עושה הכל ואין צורך במפסקים טרמיים הכל נעשה דרך החיישן טמפרטורה של המערכת.
    החיישן נמצא על הראש מנוע ומשדר נתונים למחשב.
    כאשר המחשב מזהה שהחיישן באזור 95-103c הוא נותן פקודה לממסר שסוגר את המעגל של הוונטה.
    מה שאתה צריך לעשות זה לבדוק אם מגיע מתח לממסר בטמפ' שציינתי ולבדוק בספר מכונאים כי אני לא יודע מה הטמפ' המדויקת.
    אם לא מגיע מתח לממסר זה יכול להעיד על תקלה בחיווט,בחיישן (יהיה מלווה בזלילת דלק) או במחשב ניהול מנוע ואם מגיע הבעיה בממסר או בחיווט שיוצא למאוורר,ממסר עולה גרושים ופשוט מאוד להחלפה.


    אז לשאלה שלך - לא.
    אכן זולל דלק משהו כמו 120 קילומטר למיכל

אשכולות דומים

  1. צריך מטען למצבר יבש (מצבר ליתיום) של שוראי
    על ידי קוקוריקו נגד קופיקו בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 26-02-2016, 23:32
  2. הוספת מים ירוקים למיכל עיבוי/רדיאטור
    על ידי Biker boyz בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 23-01-2016, 12:57
  3. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 11-01-2016, 21:56
  4. טעינה חיצונית למצבר
    על ידי ronen123 בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 18-12-2015, 11:52
  5. Gpz / kle - רדיאטור זהה לחלוטין?
    על ידי odesa בפורום פורום טכני
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 28-10-2015, 14:39

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO