לא הבנתי, אז המאוורר נכנס לפעולה או לא?
בדקת נוזל קירור ברדיאטור או רק במיכל עיבוי?
כל הרכיבים האלו אמינים מאוד.
את המאוורר קל לבדוק - פרק את הקונקטור ותן לו 12V ישירות ממצבר או מבוסטר. אם הוא מסתובב - הכל טוב.
את החיישן קצת יותר חופר לבדוק - צריך להכניס אותו למים רותחים תוך כדי שהוא מחובר למולטימטר ולראות מה ההתנגדות שלו, יש בספר רכב לרוב את הנתון של התנגדות לפי טמפרטורה. שים לב שכנראה יש לך שני חיישנים שונים - אחד לשעון חום מנוע ואחד שמפעיל את המאוורר.
החיישן חום מנוע לרוב נמצא על הטרמוסטט, החיישן מאוורר על הרדיאטור.
תשתדל שלא לרכב לאורך זמן במהירות איטית אם המאווררר לא עובד, במיוחד בחום הזה, פוטנציאל גבוה להתחממות ונזק למנוע.