ורסיס 1000
![]()
לא חשבתי שאשאל שאלה כזאת פה, כי אני די יודע מה אני רוצה ויכול להחליט לעצמי. אפילו את הראשון קניתי ללא חוות של אחרים.
אני עם CB500X תיכף 7 שנים. אופנוע מעולה שעדיין נותן עבודה כמו גדול.
אבל כבר מזמן אני רוצה לשדרג כי צריך להתקדם.
הבעיה שאני לא מצליח למצוא משהו לשדרוג. יותר נכון לומר שאני לא מצליח למצוא משהו לשדרוג במחיר שאני יכול ומוכן להוציא.
בדקתי את הבאים:
tracer 9 gt
nt 1100
mt 09 sp
kawasaki ninja 1000 sx (רק ישיבה בסוכנות כי לא נותנים עליו רכיבות מבחן)
suzuki v-strom 1050
ktm advanture 890
kawasaki z 900
honda cb 1000 r
honda cbr 650 r
kawasaki versys 650
היו עוד אבל הם היו לכיף בלבד, גם חושב שהבנתם את הקטע.
בכל מקרה, עד היום לא החלפתי כי בסופו של יום, משהו מנע ממני את ההחלפה.עלות שלדעתי לא התאימה, משהו באופנוע לא התאים לי, או סיבה אחרת.
הnt1100 כן התאים לי מלבד 2 דברים. אחד מינורי ועניין של הרגל, השני יותר בעייתי.
מיקום הרגליות וגישה לדוושת ההילוכים. מיקום הרגליות בNT הוא יותר קדימה ומחובר לשלדה. מה שגרם למגה של הרגלית בשוק. אבל זה עניין של להתרגל להנחת הרגל קצת יותר קדימה, למרות שזה פחות נוח ופחות יציב מאשר מקום טבעי של הרגל.
הדבר השני זה שהיה לי מאוד קשה להכנחס את הרגל בין הרגלית לדוושה כדי להעלות הילוך. עד רמה שזה פגע ברכיבה וכאב ברגל.
ההמלצה של הסוכן הייתה להחליף לדוושה aftermarket ארוכה יותר ואז יהיה מקום.
אני כן מתכנן לשים חלקים AM כדי לשפר את האופנוע בנושאים מסוימים, זה לא אחד מהם. כך שאני מאוד מתלבט לגביו.
חזרה לנושא, יש למישהו המלצה על על אופנוע שלא חשבתי עליו (לא קרוזרים או חיקויים סיניים כמו ווג)? כי כבר התחלתי לחשוב על פשוט לקנות 500X חדש, אבל זה לא שדרוג אלא רק חידוש. לצורך פרופורציות, אני 1.88 מטרים ו100 קילו, שלא יציעו zx10r או mt 07.
ורסיס 1000
![]()
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
ה650 הרגיש לי מעט מגושם ונוקשה. ומעט משעמם ברכיבה.
לדעתך ה1000 כן טוב?
touno 1100 לא צריך אפטר מרקט - מפתח ונוסעים...
אחד מאופנועי הכביש הכי וורסטיליים שיש זה כמה אופנועים באופנוע אחד, אידיאלי לטיולים בזוג ולבד,
הכי חזק בסיגמט ועדיין לא מאיים, מנוע 4 בשורה חלק נקי ונמצא שם מהרגע הראשון. יכולות ספורטיביות
לא רעות בכלל. יכולת נשיאת מטען ללא השפעה על האופנוע. בקיצור כלי נהדר לכל מגוון הדברים שאתה
צריך יש לו מערכת מתלים מהטובות בקטגוריה, איכותי ונגיש גם במחיר בקיצור כל רוכב ימצא בו משהו
שמדבר אליו במיוחד בגובה שלך. ויש רכיבות מבחן.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
מה עם מולטי 950? בעדיפות לדגם רגיל, בלי המתלה המתוחכם.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
לא ירדתי עליך, לא אמרתי כלום על הזבל עופות/ משאית מטען שלך שאתה קורא לו אופנוע.
לא בדקתי את רמת המשכל שלך, אבל כנראה שאתה משועמם בפנסיה של שוטרים. אז בלי לדעת מה מנת המשכל שלי אני כבר יודע שהיא יותר גבוהה משלך, כי אני בחרתי לא להיות שוטר, אם ראש קטן ותחת ענק.
ולגופו של עניין z900 mt09sp נופלים פחות או יותר באותה קטגוריה של הטואנו.
אז לך תדחוף בורקס עם החברים שלך ב"פרלמנט" החשוב שמנהל את המדינה.
קבעתי רכיבה על הורסיס 1000 SE. נקווה לטוב.
בנוסף, מסתבר, שמטרו הוציאו את הנינגה 1000 SX לרכיבות מבחון. אז קבעתי גם עליו.
ויש לי גם על הבמוו F 900 XR בשביל משהו מהיצרן הזה.
אפריליה לא מתאימים לי, בדקתי. גם הטאונו לא היה לי נוח.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
רוצה על כולם או רק את הורסיס?
אכן, עם האלקטרוניקה המתקדמת יותר.
יש 4 תת דגמים לורסיס 1000.
הרגיל ללא אותיות משיעור חשבון כיתה ח.
S שמוסיף כמה דברים קטנים של פנסי פניות וכו'.
SE שמוסיף מתלים מתכווננים על ידי הטלפון, זיווד, לווין עם נטפליקס ועוד.
+SE LT שמוסיף.... משהו!?
אתה צודק שאני מחזיק אופנועים הרבה זמן. לא רואה היגיון להחליף אופנוע טוב כל שנה שנתיים. לכן אני מחפש אטפנוע טוב שיספק אותי לכמה שנים.
קוואסקי אולי זול (ביחס לאחרים) לרכוש, אבל יקר לתחזוקה. מכיר מספיק אנשים עם קוואסקי וראיתי את המחירים לטיפולים. זה קצת מבאס.
מחיר גבוה לרכישה זה משהו חד פעמי שאם אתה מסוגל ומוכן להוציא, סבבה.
אבל כל שנה בערך להוציא כמה אלפים כדי להחליף שמן מנוע ורפידת בלם, זה מעמסה.