המחירים האלה כוללים חלקים וחומרים שהיצרן דורש להחליף לפי הספר (שמן, פילטרים, פלגים וכו').
זה לא כולל חלקים שמוחלפים עפ"י בלאי ולא עפ"י קילומטראז' קבוע מראש (צמיגים, בלמים וכו').
אגב, הגזמתי עם ה-10% בשנה.
אלה היו עלויות הטיפולים לטרייסר ב-2015, כפי שפורסמו במבחן של ואללה.רכב:
טיפול 1,000 ק"מ: 770 שקל
טיפול 10,000 ק"מ: 922 שקל
טיפול 20,000 ק"מ: 1,795 שקל
טיפול 30,000 ק"מ: 1,139 שקל
טיפול 40,000 ק"מ: 2,511 שקל
סה"כ 40,000 ק"מ: 7,137 שקל
ב-7 שנים, הטיפולים התייקרו "רק" ב-25%.
אגב, מי יזכיר לי כמה הייתה האינפלציה הרשמית המצטברת בשנים האלה?
UPD: מדד המחירים לצרכן עלה בתקופה הזו ב-6.12%:
הלמ"ס שקרנים, מטרו חמדנים![]()