עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 41

אשכול: צריך המלצה עם עדיפות לניסיון, כי כבר אין לי רעיונות

  1. #16
    Member הסמל האישי של oradul
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    32°06'57.7"N 34°56'20.5"E
    הודעות
    406
    יש לי כמה סוגיות עם דוקאטי.
    הראשונה, זה שמאז שרכבתי מבחן על המונסטר 821 (כמובן שזה היה לפני 4 שנים בערך) יצא לי כל החשק לדוקאטי. זה היה כל כך underwhelming וחוויה מבאסת בכללי, שפשוט מחקתי את המותג הזה מהמחשבה. למרות שזה לא הוגן כי זה היה אופנוע אחד משנתון אחד.
    השניה, הינה המחיר. המולטידרדה V2 הרגיל, אשר הינו הכי זול, מתחיל ב108K. זה חורג מהתקציב המקסימלי שהצבתי לעצמי. לא בהרבה, אבל חורג. בנוסף אני רוצה להוסיף דברים שגם עולים כסף.
    שלישית, זה האחזקה. אני לא מכיר את תמחור האחזקה של דוקאטי, אבל אני לא מצפה למחירים זולים כמו ההונדה שלי. כמו כן, המותגים האירופאים לא אמינים כמו היפנים. אפילו מבחני שמן (וידאו שבדק את השמן של רוב היצרנים) הראו שלדוקטי שמן המנוע מלוכלך (סוג שמן ירוד או מנוע שהורס את עצמו?).
    כך שזה מרחיק אותי כי לא בא לי להעביר את חיי במוסך כמו בעלי ג'יפים אנגליים משנות השמונים/תשעים.

    אבל אין לי ניסיון עם דוקטי, כך שיש סיכוי טוב שאני מדבר מהתחת

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי oradul צפיה בהודעה
    יש לי כמה סוגיות עם דוקאטי.
    הראשונה, זה שמאז שרכבתי מבחן על המונסטר 821 (כמובן שזה היה לפני 4 שנים בערך) יצא לי כל החשק לדוקאטי. זה היה כל כך underwhelming וחוויה מבאסת בכללי, שפשוט מחקתי את המותג הזה מהמחשבה. למרות שזה לא הוגן כי זה היה אופנוע אחד משנתון אחד.
    השניה, הינה המחיר. המולטידרדה V2 הרגיל, אשר הינו הכי זול, מתחיל ב108K. זה חורג מהתקציב המקסימלי שהצבתי לעצמי. לא בהרבה, אבל חורג. בנוסף אני רוצה להוסיף דברים שגם עולים כסף.
    שלישית, זה האחזקה. אני לא מכיר את תמחור האחזקה של דוקאטי, אבל אני לא מצפה למחירים זולים כמו ההונדה שלי. כמו כן, המותגים האירופאים לא אמינים כמו היפנים. אפילו מבחני שמן (וידאו שבדק את השמן של רוב היצרנים) הראו שלדוקטי שמן המנוע מלוכלך (סוג שמן ירוד או מנוע שהורס את עצמו?).
    כך שזה מרחיק אותי כי לא בא לי להעביר את חיי במוסך כמו בעלי ג'יפים אנגליים משנות השמונים/תשעים.

    אבל אין לי ניסיון עם דוקטי, כך שיש סיכוי טוב שאני מדבר מהתחת
    מרווחי הטיפולים של הדוקאטי החדשים עומדים על 15K ק"מ.
    ברור שהשמן יהיה טינופת.
    אני דוגל בלהחליף לפני, אבל מבחינתי זאת עלות של 250 שקלים + 20 דקות עבודה בבית.

    מבחינת אחזקה שוטפת, שום דבר לא יהיה זול כמו ההונדה שלך. שילוב כזה של פשטות, אמינות וחלפים זולים (בחו"ל לפחות, לא יודע מה המחירים בארץ) זה משהו שקשה למצוא.
    אם אתה עולה לאופנועי ליטר, האחזקה הולכת להתייקר. כמו שאמרת (ובצדק) - הורסיס 1000 הוא אופנוע יקר לאחזקה (שילוב של מחירים מנופחים במטרו, וטבלת טיפולים מנופחת ע"י היצרן).
    oLw0eWe.png
    אני חושב שהפשרה הטובה ביותר זה ה-MT-09 טרייסר. הוא אופנוע מהנה, מספיק נוח, אמין, נמכר במחיר סביר - ועלויות הטיפולים נמוכות יותר (אם כי עדיין מחרידות. יש לי תחושה שמטרו מעלים את מחירי הטיפולים ב-10-15% מדי שנה).
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #18
    Member הסמל האישי של oradul
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    32°06'57.7"N 34°56'20.5"E
    הודעות
    406
    וואו... מעל 12 אלף לירות ארת ישראליות עבור טיפולים עד 42000? וזה רק הטיפול ללא חומרים וחלקים שבטוח יהיה צורך לפחות בכל טיפול שני (לא כולל שמן ומסנן שמן שאני מחליף בכל טיפול). זה מטורף.
    נראה לי שכל מה ששילמתי בהונדה עד היום זה 12K. ושלי כבר מעל 86000 ק"מ

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי oradul צפיה בהודעה
    וואו... מעל 12 אלף לירות ארת ישראליות עבור טיפולים עד 42000? וזה רק הטיפול ללא חומרים וחלקים שבטוח יהיה צורך לפחות בכל טיפול שני (לא כולל שמן ומסנן שמן שאני מחליף בכל טיפול). זה מטורף.
    נראה לי שכל מה ששילמתי בהונדה עד היום זה 12K. ושלי כבר מעל 86000 ק"מ
    המחירים האלה כוללים חלקים וחומרים שהיצרן דורש להחליף לפי הספר (שמן, פילטרים, פלגים וכו').
    זה לא כולל חלקים שמוחלפים עפ"י בלאי ולא עפ"י קילומטראז' קבוע מראש (צמיגים, בלמים וכו').

    אגב, הגזמתי עם ה-10% בשנה.
    אלה היו עלויות הטיפולים לטרייסר ב-2015, כפי שפורסמו במבחן של ואללה.רכב:

    טיפול 1,000 ק"מ: 770 שקל
    טיפול 10,000 ק"מ: 922 שקל
    טיפול 20,000 ק"מ: 1,795 שקל
    טיפול 30,000 ק"מ: 1,139 שקל
    טיפול 40,000 ק"מ: 2,511 שקל
    סה"כ 40,000 ק"מ: 7,137 שקל

    ב-7 שנים, הטיפולים התייקרו "רק" ב-25%.
    אגב, מי יזכיר לי כמה הייתה האינפלציה הרשמית המצטברת בשנים האלה?

    UPD: מדד המחירים לצרכן עלה בתקופה הזו ב-6.12%:

    הלמ"ס שקרנים, מטרו חמדנים
    נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 21-06-2022 בשעה 13:14.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  5. #20
    Member הסמל האישי של oradul
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    32°06'57.7"N 34°56'20.5"E
    הודעות
    406
    הרסתם לי את השבועיים הקרובים עם ההמלצות שלכם, רכיבות מבחן ואין זמן לנשום
    קבעתי BMW, 2 KAWASAKI, DUCATI.
    עוד שעה יזרקו פה לנסות את MTT 420 RR
    420RR_BLUE_7.jpg

  6. #21
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי oradul צפיה בהודעה
    הרסתם לי את השבועיים הקרובים עם ההמלצות שלכם, רכיבות מבחן ואין זמן לנשום
    קבעתי BMW, 2 KAWASAKI, DUCATI.
    עוד שעה יזרקו פה לנסות את MTT 420 RR
    420RR_BLUE_7.jpg
    תוסיף מוטו גוצי V85TT וויסטרום 1000, סתם בשביל הכיף.
    גם לאבניר מגיע לראות אותך.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  7. #22
    Member הסמל האישי של oradul
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    32°06'57.7"N 34°56'20.5"E
    הודעות
    406
    בדקתי את הויסטרום 1050. בסדר, לא יותר מזה לדעתי. והמחיר שרוצים לא תואם את מה שמקבלים.
    מוטוגוצי... לא יודע. אולי כשאהיה בתל אביב בשביל דוקאטי, אקפוץ לעופר לראות מקרוב.

  8. #23
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    מסכן, שיגעו אותך (כרגיל, כמו כל שרשור אחר שהיה פה לשאלה איזה כלי להחליף/לרכוש טוב לי/לך/לו)
    קח הצעה, קצת לא רגילה - אל תקשיב לאף אחד !!!
    כלי רכב ואופנוע בעיקר מתאים רק לך אישית. כל אחד יכול לכתוב להצהיר ולהביא הוכחות וסימוכין על ביצועים נוחות אמינות לכלי שהוא מחזיק/חולם עליו/האקסית המיתולוגית ויישבע לך שהשמש זורחת לו מהאגזוז כל פעם שמסתכלים עליו ושמניעים אותו, וואה וואההה!!!
    רכיבות מבחן זה אכן אחלה, וגם תחפור באתרי פורומים בחו"ל על כל מיני מחלות ושגעונות לכלי/ם שהנך חפץ בהם. כולל באיביי ואתרים שונים לזמינות חלקים חדשים ומשומשים בעולם.
    נכון שפריסת מוסכים שירות ויבואן בארץ חשוב, אבל לא כזה קריטי לדעתי, כל עוד אתה יודע להשתמש עם הרשת ולהזמין חלקים מחו"ל.
    זה בכל אופן מה שאני עושה, גם לחברים הכי טובים שלי אני שומע אבל בערבון מוגבל.
    בהצלחה.
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  9. #24
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    מרווחי הטיפולים של הדוקאטי החדשים עומדים על 15K ק"מ.
    ברור שהשמן יהיה טינופת.
    אני דוגל בלהחליף לפני, אבל מבחינתי זאת עלות של 250 שקלים + 20 דקות עבודה בבית.

    מבחינת אחזקה שוטפת, שום דבר לא יהיה זול כמו ההונדה שלך. שילוב כזה של פשטות, אמינות וחלפים זולים (בחו"ל לפחות, לא יודע מה המחירים בארץ) זה משהו שקשה למצוא.
    אם אתה עולה לאופנועי ליטר, האחזקה הולכת להתייקר. כמו שאמרת (ובצדק) - הורסיס 1000 הוא אופנוע יקר לאחזקה (שילוב של מחירים מנופחים במטרו, וטבלת טיפולים מנופחת ע"י היצרן).
    oLw0eWe.png
    אני חושב שהפשרה הטובה ביותר זה ה-MT-09 טרייסר. הוא אופנוע מהנה, מספיק נוח, אמין, נמכר במחיר סביר - ועלויות הטיפולים נמוכות יותר (אם כי עדיין מחרידות. יש לי תחושה שמטרו מעלים את מחירי הטיפולים ב-10-15% מדי שנה).
    המחירים הזויים ולא משקפים אני מטפל בורסיס טיפולים כפולים החלפת שמן ומסנן כל 6000 וטיפול גדלו לפי הספר
    ובחיים לא הגעתי למחירים האלה. את החלקים המקוריים אני מזמין הרבה מראש מפרטזילה או אתרים דומים בחצי מחיר,
    שמן אני מקפיד לשים של לקווי מולי תואם מפרט שעולה חצי ממה שבקשים במטרו ומשלם רק על העבודה במוסך מורשה.

    בסופו של יום בגלל אמינות המנוע והכלי עצמו נדרשתי (לאחר 53000 ק"מ כמעט) רק להחלפת רפידות (קונה ברמבו מת"א)
    מצבר שנגמר פעם, צמיגים (3 סטים) וטיפולים שוטפים בלבד. ההחזקה באמת שאינה מהווה עול כלכלי.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  10. #25
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי oradul צפיה בהודעה
    רוצה על כולם או רק את הורסיס?



    גם אני באותה בעיה רוצה להחליף למשהו חדש ולא מצליח למצוא משהוא שהוא טוב מהורסיס לצרכים שלי. ניסיתי את כולם ולכל אחד יש את היתרונות והחסרונות שלו, אבל החיבור שלי לארבע בשורה מבחינה איכות הרכיבה למרחקים הופכת את הורסיס למושלם עבורי, במיוחד בזוג.

    גם אני ממליץ על דגם ה-S שעדיף על המתלים האלקטרונים שהיו נוקשים לטעמי, אם אתה לא מאלה שמשנים כל רגע את עומס המתלים אז חבל לשלם את ההפרש. כחבילה הורסיס טוב יותר מהמתחרים בקטגוריה בהנחה שוב שאתה לא מחפש כלי שנוטה לשום קיצוניות אלה כלי שעושה הכל בצורה טובה.

    יש טובים ממנו בשטח, יש טובים ממנו בכביש, יש מופרעים ממנו ויש נחשקים ממנו, בכולם החישוב של עלות-תועלת שימושית-פאן נמצאת במקום אחר בסקלה.
    ברמת האיכות והאמינות כאופנוע חדש 0 תקלות מספטמבר 2017 מבחנתי שווה הכל!
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  11. #26
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    השנקל שלי: (1) שושני 100% צודק. אחרי 9 שנים עם הוורסיס אני יכול להגיד שזה אחד הזולים בתחזוקה שהיו לי. אמינות מוחלטת. לאחר כשנה וחצי החלפתי מצבר לליתיום (מדוד עלי) שמחזיק עד היום ועושה רושם שיחזיק עוד הרבה שנים. ובגלל שאני רוכב הרבה בעיר במהירות על הבמפים היה צריך שיפוץ בולמים קדמיים פעם אחת. צמיגים זה צמיגים בכל האופנועים, ורק לדוגמה - שרשרת וגלגל"ש מקוריים. רפידות ברקסים הוחלפו פעם אחת. שושני גם צודק לגבי איכות הרכיבה, אבל כאן נכנס (2) - אתה חייב רכיבת מבחן. אישית הרכיבה על הגוצי V85TT גרמה לי להתאהב בו, למרות שעל הנייר גם הוורסיס וגם הטרייסר טובים ממנו. קניתי אותו למרות נחיתות האופנוע ולמרות היבואן. אז לפני שאתה מחליט - תעבוד (ותיהנה) ברכיבות מבחן - אל תוותר על אף אופציה.

  12. #27
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    KTM דיוק 890.
    אם אתה בעניין של נייקד ורוכב הרבה בעיר ממליץ לבדוק.
    אחד המלהיבים שרכבתי עליהם. קל חזק מדוייק נוח ספורטיבי ומסיבת חיוכים מתחת לקסדה.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  13. #28
    Member הסמל האישי של oradul
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    32°06'57.7"N 34°56'20.5"E
    הודעות
    406
    טוב. עשיתי את הרכיבות ולאחר הרבה מחשבה... בסוף.

    :BMW 900XR
    *ראשית, צריך לציין שיש שינוי לטובה ב"במוו" מבחינת מענה ושירות.
    כלי מאוד מהנה. קומפקטי וגמיש. קל לשליטה ומעבר בין מכוניות. הבדלים בין מצבי הרכיבה מאוד מורגשים במנוע, במתלים ובמצערת.
    יש לו כוח לתת בשביל שימוש יומיומי וטיולים בסופ"ש. הוא לא הכי חזק מבחינת כוחות איגואנה, אבל אם 14 אלף קמ"ש זה לא מה שישוב לכם, אז אין בעיה.
    קל להטות אותו והרגיש מאוד יציב ובטוח גם בזוויות שאיני רגיל לעשות עם אדוונצ'ר.
    יש לו טורק טוב שמרגישים בתוך העיר כשצריך לעקוף רכב איטי בזריזות. יש אלקטרוניקה שלא שיחקתי איתה הרבה, היה לי חשוב יותר להרגיש את האופנוע והנוחות.
    אז מבחינת נוחות - האופנוע קטן אבל בכל זאת היה לי בסדר במשך השעה שהיה לי אותו. מה שכן הפריע זה צורת מיכל הדלק לא אפשרה לי להצמיד את הרגליים לאופנוע.
    המושב היה לי מעט צפוף ובסוף הרכיבה התחילו איתותים של חוסר נוחות. וזה עם מושב ה"קומפורט" שלהם. מישהוא נמוך ממני (188) יכול להרגיש בבית על האוכף ומיכל הדלק. נראה לי שברכיבות מעל שעה, שזה כל דבר מעבר לעבודה-בית, יתחיל להיות לא נוח. אולי שינוי המילוי יעזור.
    ההילוכים והקוויקשיפטר עבדו מעולה. בלמים טובים למרות שהרגישו לי מעט רכים. אולי הגיע הזמן להחליף רפידות. הגישה להילוכים הייתה בסדר עם צורך במעט מאמץ לרגל כדי לתפוס מלמטה כאשר רוכב עם מגף.
    מבחינת מחיר כולל לא הכי נורא בחבורה, אבל בהתחשב שהוא הכי זול ממה שבחנתי לאחרונה, התוספות לא זולות.
    בסופו של דבר, החלטתי שלא כל כך מתאים מסיבות של מחיר, נוחות לטווח הארוך, נוחות רגליים; החלטתי לוותר על האופנוע הזה.

    ducati multistrada v2:
    כבר עכשיו חשוב לציין שזה צפוי שלא יהיה זול. לכן גם באתי בספקות לכיוון הזה. אבל בגלל שאיני מחליף אופנועים כל 600 קילומטרים, אולי שווה להוציא עוד קצת בשביל משהו שאהנה ממנו לשנים הבאות.
    ברכיבות המבחן בדרך כלל מביאים את הדגם היקר יותר כדי שתהנה מהמערכות והתוספות ואולי תשתכנע לרכוש את הדגם היקר יותר. בגלל זה איני בטוח עד כמה הרכיבה על הV2 S תתורגם לV2 הרגיל.
    בכל מקרה, הכלי הזה גדול יותר מהBMW ומרגישים את זה. אישית אני אוהב אופנועים גדולים. זה מרגיש "רציני" יותר. אבל זה מוריד מאפשרויות סינון התנועה. וגם לא רציתי לפגוע אפילו טיפה באופנוע שעולה כמו שנה וחצי משכורות. מאוד התפלאתי על המנוע. V TWIN חלק וכוחני. עם טורק זמין וכוחות יען שיספיקו (לדעתי) לכל מי שאינו על מסלול MOTOGP. האופנוע נוח ברובו, אך הפריע לי שהשלדה חשופה בדיוק היכן שהרגליים שלי צמודות, כך שאני חובק את השלדה וזה לא נוח. גם יש שם קדח בורג שמאוד לא נוח וגם מכאיב אם אוחזים חזק.
    פה פחות שמתי לב להבדלים בין מצבי הרכיבה. האמת, הרגישו לי אותו הדבר. הבלמים עצרו את האופנוע כמו המחסום הזה שיוצא מהאדמה (באנגלית נקרא ballard). המושב היה סבבה ולא הרגשתי בעיות גם בסוף הרכיבה (45 דקות). לא הרגשתי הבדל במגן הרוח בין מצבו התחתון לעליון. גם האופנוע הזה, למרות שגבוה יותר הרגיש בסדר בהטיות ויציב לאורך כל הרכיבה. בכללי נהניתי ממנו. באחד הרמזורים בתל אביב (בדרך לצאת מהעיר בתחילת הרכיבה) עצר לידי V,2 שלום והסכמה הדדית עם הראש שלנו אחד לשני תמיד נותנת תחושה טובה.
    בסופו של יום, המולטי אחלה אופנוע, אבל המחיר ההתחלתי שלו עם התוספות (שמתי על כל האופנועים שבחנתי את אותן התוספות בהתחשב למה שיש לסוכנות להציע במעמד הקניה) עובר את כל השאר בהרבה. וחשבתי גם על מחירי הטיפולים ועלות תיקון במקרה ואצטרך, מנע ממני להמשיך תהליך. אולי יום יבוא וזאת לא תהיה הבעיה שלי ואוכל להרשות אותו, אבל כרגע לא יכול להרשות אותו.
    Kawasaki ninja 1000sx:
    כמה שלא רציתי להתעסק עם מטרו, אבל מה לעשות... זה מה יש.
    הספורט טורינג של היפני הירוק. לא חשבתי בכלל שאבחן קוואסקי, אבל הנה אני במצב הזה.
    למה את זה? כי אני רוצה את נוחות וגם את ה"fun". אז זה אמור לשלב אותם תוך התפשרות לא רבה מ2 הכיוונים.
    כבר אגיד שאני 188 קילומטר גובה ו102 טון משקל. בגלל זה לא נוח לי על נייקדים (גם לא אוהב כמה שהם נוקשים בהטיות) ספורט/סופר ספורט בכלל לא בגלגול החיים הזה עבורי.
    אז אם כבר בנושא, הנוחות. המושב היה נוח ברובו, כן הייתי צריך לזוז אחורה במושב מידי פעם כי החלקתי קדימה, אבל זה לא כזה נורא וקורה לי גם בשלי. הרגליים לאומת זאת, סיפור קצת אחר. למרות שזה לא קיצוני כי זה אמור להיות גם טורינג, מיקום הרגליות לא היה לי נוח בסוך שעת הרכיבה. והגישה להילוכים לא הייתה מיטבית עבורי עם המגפיים. כך שביום רכיבה (טיול) זה יהיה מאוד לא נעים.
    אם כבר הילוכים, קוואסקי החליטו מסיבה כלשהי לשים קפיץ עם ההילוכים כל שבמקום שהמהלך יעצור כאשר עוברים הילוך, הדוושה ממשיכה מהלך עד אשר הקפיץ נמתח ומרגיש "זהו". איני מצליח להבין את הסיבה לזה כשכולם עובדים באותה הצורה אשר מעולה לפעולה הזאת, מעצור בסוף מהלך. טקטי ומורגש. פה צריך להתרגל ולהיות רגיש למהלך ההילוך. יש את כל העזרים (slip assist, wet clutch, dry cake, medium rare with a side dish of curly fries) כך שההילוך נכנס במגע, אבל אין את הפידבק לדעת את זה כי הדוושה ממשיכה מהלך.
    המנוע חזק אבל חלק, לא בועט כמו ימאהה. כך שאין בעיה לפתוח מצערת ולהישאר באוכף. האלקטרוניקה טובה וצריך רק כמה דקות כדי ללמוד איפה כל דבר ואיך מתפעלים את זה. התצוגה מעולה, אין בעיות של סנוור שמש או חוסר תאורה סביבתית. זה גם משנה צבעים לפי האור הסביבתי (כמו ברכב) או שאני פשוט מסומם וראיתי דברים שלא היו?
    האופנוע מאוד כיף לפתוח מצערת, אבל בגלל שאיני תואם ארגונומית את האופנוע, הרוח הפריע בקסדה וחבטה בה עם פמפומים שהתחילו לעשות כאב ראש בסוף הרכיבה.
    הבלמים עוצרים את האופנוע ללא בעיה ולא היה לי צורך לבדוק עד כמה הם "באמת" עוצרים. אבל לפי מה שראתי/שמעתי בחוות דעת באינטרנט, אומרים שהם מעט חלשים/רכים ממה שצפוי לאופנוע כזה. לי לא הפריע.
    המתלים היו סבבה והייתה לי רכיבה חלקה כמה שניתן בכבישים שלנו, ועם זאת היו נוקשים מספיק כדי לשחק איתו. בשעה בהייתה לי נסעתי מהסוכנות בכפר סבא לאריאל וחזרה, ונשארו כמה דקות ספייר (קיבלתי אותו בחמישי ב16:30, כך שיש תנועה בכביש. ויש מחסום ליד אורנית), וכל זה במהירות חוקית לפרוטוקול.
    אז לפי הניסיון והיכולות שלי, אני מרוצה.
    שורה תחתונה, הדבר היחיד שהפריע לי פה, זה שהתנוחה עדיין ספורטיבית מידי עבורי כדי שאוכל לרכב איתו מרחקים. כך שנשאר רק זוג גלגלים אחד אחרון לבחון.
    Kawasaki versys 1000s:
    אז last but not least, הורסיס. הגישה אליו הייתה כבר חצי סגורה. המכאניקה והאלקטרוניקה של הורסיס 1000 היא אותו הדבר כמו בנינג'ה 1000, כך שאין לי מה לבחון בזה מלבד איך זה יתנהג בתצורת אדוונצ'ר.
    אז מה שיש לי באמת לבדוק זה הארגונומיקה והנוחות. למבחן קיבלתי את דגם הSE, שכל ההבדל בינו לבין דגם הS זה מתלים אלקטרוניים עם מערכת שנקראת KSH – Kawasaki sky hook.
    אם אינך רוכב על כביש הרוס או משנה עומס כל רכיבה, לדעתי זה מיותר להוציא את התוספת עבור זה, אבל כל אחד לעצמו.
    פה כבר הייתי יותר באלמנט שלי. התנוחה זקופה ונוחה. ולמרות שלקראת סוף הרכיבה החלה קצת אי נוחות בתחת, ניתן לפתור זאת בקלות עם החלפת מילוי המושב. גישה להילוכים נוחה וטבעית ללא שום "הסתגלות", הרגשתי בבית. לוח המכוונים חצי דיגיטלי וחצי אנלוגי היה דווקא מגע נחמד ולא חושב שהוא מיושן או מכוער.
    מיקום הרגליות למעט קדימה לעומת האופנוע שלי אז המקום הרגיל בו אני מוריד את הרגל בטבעיות גרם לרגלית לפגוע ברגל. יש לי 2 אפשרויות לטיפול בזה, להחליף את הרגליות שיהיו קצת אחורה, או לשים את הרגליים קצת קדימה. אחליט כשאקבל את האופנוע.
    המשקף. מה לכל השלדים בחג ההודיה הם חשבו לעצמם כשעשו את המשקף הזה? נגמרה היצירתיות כשהגיעו אליו? או שפשוט נתנו לילד בן שנתיים לעצב את זה? המנגנון לכוון את המשקף הינו בדיחת קרש במקרה הטוב. וזה לא המקרה הטוב. לא צריך להתחכם פה, יש אלף מנגנונים קיימים שעושים את העבודה. למי שלא מבין על מה אני מדבר, צפו בyoutube. רק לויסטרום יש מנגנון טיפשי יותר מזה.
    מעבר למנגנון, המיגון היה גרוע. לא כל כך המיגון לגוף, אבל סבלתי מרעש נוראי בקסדה בגלל המשקף. ראשית, לא היה הבדל בין מצב תחתון לעליון. מה גם ההבדל הוא רק איזה 2 סנטימטר. הבעיה הייתה גם שהרוח חבטה בקסדה בצורה כזאת שהיה רעש רוח מטורף כאילו אני ללא קסדה וכל הרוח מנותבת לראש.
    הרמתי את המשקף למעלה והתחבאתי מאחוריו, אבל עדיין היה רעש כי יש פתח באמצע המשקף שעה את אותו האפקט. אבל גם את זה ניתן לתקן בקלות על ידי משקף אחר. פשוט לא הגיוני לי שאצטרך לרכוש משקף אחר על ההתחלה כדי לא לסבול. מזל שאני רוכב עם אטמי אוזניים.
    האופנוע התנהג מעולה בקו ישר, בסיבובים, בהטיות, בחניה, ובמנהרה כשרכבתי על התקרה.
    הבעיות שיש לי איתו ניתנות לטיפול בצורה פשוטה מאוד. ולכן, החלטתי ללכת על הקוואסקי ורסיס 1000 אס.
    כבר שמתי מעט כדי לשריין את הצבע שרציתי ונשאר רק לארגן את הסכום ולבצע את הרכישה.
    כמובן שהוספתי דברים. 3 ארגזים, מגן מנוע, מגן רדיאטור, איתורן. אגזוז אני קונה לבד כי אהבתי את הצליל של arrow יותר משל akrapovic לאופנוע הזה, ומטרו נותנים רק את אקרפוביץ.
    וכבר התחלתי לדבר עם איש מקצוע לגבי צביעה אישית שרוצה לעשות כבר כמה שנים.
    לא חשבתי שאצטרך להיפרד מהונדה, ועוד לעבור למטרו, אבל מה לעשות שאין בארץ משהו שלהם שמתאים לי.
    אם בקרוב תראו ורסיס 1000 עם צביעה יחודית, אל תשכחו לומר שלום J

    לגבי מי שהעלה לבדוק מה יש לעופר אבניר להציע. בדקתי ולא התאים לי. אפריליה, הוסקרונה, מוטו גוצי וגם לא סוזוקי. המתנתי שיביאו את הג'יקסס 1000 ג'יטי, אבל אין יעד להגעתו.

  14. #29
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    תתחדש!
    ועל תיגע בצבע המקורי, אף אחד בארץ לא יוציא לך צביעה באיכות (ועמידות) שמתקרבת למה שאתה מקבל מהמפעל.
    אל תעשה את הטעות הזאת.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  15. #30
    Member הסמל האישי של oradul
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    32°06'57.7"N 34°56'20.5"E
    הודעות
    406
    אין בארץ מישהו איכותי?

אשכולות דומים

  1. אלוהים, בבקשה תפסיק לתת לי רעיונות טיפשיים...
    על ידי השושנים בפורום אוף טופיק
    תגובות: 31
    הודעה אחרונה: 02-11-2021, 11:20
  2. מחפש רעיונות לעבודה עד הקיץ
    על ידי TundraOG בפורום אוף טופיק
    תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 30-12-2019, 15:23
  3. תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 25-05-2018, 07:47
  4. תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 29-11-2017, 18:39
  5. איך הדיאלים מניסיון שלכם?
    על ידי noamkepf בפורום כללי
    תגובות: 81
    הודעה אחרונה: 14-03-2017, 22:01

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO