המסלול היה אותו שעמום זהה אצלי גם ב-A1 וגם ב-A: או שהם תופרים אותו פר מורה, או שיש קומבינות (כנראה שניהם).
זה יישמע קצת מפגר למי שלא נסע באזור, אבל המסלול נראה ככה: יוצא מהמגרש שמאלה, שמאלה בכיכר [לתת זכות קדימה], שמאלה ברמזור [להימצא בנתיב הימני כי אח״כ פונים ימינה ולתת איתותים בהתאם], ימינה אח״כ ברמזור [הימינה בלי רמזור, לתת זכות קדימה אם צריך], עד הסוף לכניסה לבני-ברק [לא נכנסים לחניה של הקניון, ואם הטמבל שלפניך נכנס, תוודא שאתה נותן זכות קדימה בפרסה], זכות קדימה בפניה לששת הימים [כנראה ששם תחליפו מי מוביל, לעצור רק איפה שמותר ולא לנסוע מעל המהירות המותרת], ימינה בפניה לכביש שמאחורי קניון איילון [לתת/לקחת זכות קדימה בהתאם, השילוט שם תחת, שם שוב כנראה תחליפו מקומות], שמאלה ואז ימינה לסיבוב סביב אצטדיון ר״ג [זכות קדימה בהתאם, ושלט עצור נראה לי], שמאלה לכביש שסוגר את המעגל [להימצא באמצע הכביש ולתת זכות קדימה למי שמגיע ממול], המשך בכביש עד הסוף ופרסה באותו כביש בו פניתם ימינה לכיוון בני-ברק [הבוחן יהיה מעורפל בהוראות בשביל שמישהו ינסה לפרסס איפה שאסור], ומהשלב הזה זה חזרה למגרש באותו מסלול עם זכות קדימה ואיתותים בהתאם.
עריכה: טיפ חשוב, כשאתה נוסע אחרי נבחן/ים, תעשה להם בקרה ואל תהיה תוכי. יכולים להיות איתך A1ים בטסט ואין להם בד״כ מושג מהחיים (לא ראו שלט, לא ראו אוטו וכו׳).
צירפתי תמונה להמחשת הסלט. כמובן שזה הטסט שהיה לי ולא בהכרח יהיה לך; לא לוקח אחראיות על כלום; יאדה יאדה בהצלחה.
test-rg.jpg
לינק חיצוני כי תמונות בפג״ז לא שורדות הרבה (גם איכות יותר סבבה בתוך הלינק):
![]()