בואו נדבר שניה על הנפחים שמתחת ל500 סמק, ברגע שעוברים כמה שנים וכמה קילומטרים האופנוע יכול להגיע לשליש מהמחיר שלו בזמן שמנוע חדש עולה כמעט חצי ממה שימכרו אותו ביד 2.
עכשיו שאתם נתקעים עם כלי כזה שחייב להחליף לו מנוע כולם יעדיפו למכור את הכלי לפירוק נכון? אז אני שואל למה?? למה בכלל מגיעים למצב כזה שאי אפשר יותר לתקן דברים חשובים מבלי שנחשוב על למכור לפירוק פשוט? למה המחירים של החלפים גבוהים כלכך???!?! זה גורם לכולנו לוותר על כלי שהיה לנו סבבה איתו רק בגלל המחירים של החלקים וסתם אופנועים נזרקים לפח