áîñâøú äôåã÷àñè ùàðé çì÷ îîðå (ãøééá, ìîé ùøåöä ìä÷ùéá) àðçðå äåìëéí ìãáø òì àâøåú äâåãù.
äúëðåï ëøâò äåà ìà ìäùéè àåúí òì øåëáé ã"åâ åæä îáåøê.
éù ìé äøáä ðñéåï áøëáéí àáì òì ãå"â àéï áëìì
áëììé äëéååï ùàìéå àðé øåöä ìîùåê äåà ùçì÷ âãåì îáòéú ùàåúï àâøåú âåãù áàåú ìôúåø éëåì ìäéôèø òì éãé ä÷ìåú îùîòåúéåú ìøåëáé äãå"â.
øöéúé ìãòú, áúåø ëàìä òí ðñéåï îä ìãòúëí öøéê ìòùåú ëãé ìä÷ì òì äøåëáéí åìäðâéù àú äãå"â ì- mass market?
ãáøéí ùçùáúé òìéäí:
ðúéáé úçá"ö áäí ìãå"â îåúø ìñåò.
áéèåç ìøåëá åìà ìëìé. æä îùäå ùáëìì àðé îú÷ùä ìäáéï ìîä ÷ééí. äáéèåç äîùîòåúé äåà áéèåç çåáä, áéèåç ðæ÷é âåó . ìîä äåà öøéê ìäéåú òì äëìé åìà òì äøåëá?
ä÷ìä áîéñéí
ñèðãøè áèéçåú âáåä éåúø áúùúéåú
îä òåã ?
ùåá, îëéååï ùàéï ìé ðñéåï ëøåëá àùîç ìùîåò îîëí
úåãä


öéèåè ääåãòä áúâåáä
