עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 18

אשכול: אומרים שיש סקס אחר....ב.מ.וו 1000XR במבחן

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,083

    אומרים שיש סקס אחר....ב.מ.וו 1000XR במבחן

    נתחיל מהתמונות שלא ייעלמו לנו:

    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,083
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,083
    אז אתמול עדיין התלבטתי אם לצלצל לסוכנות ולבטל את רכיבת המבחן, אופנוע "ספורט" יקר בתל-אביב ביוני
    כל-כך לא אני...

    בבוקר יצאתי לשם הרי צריך לעשות כל יום משהו שקצת מפחיד אותך, האמת החשש נעלם מרגע ששמתי את עכוזי
    הענוג על מושב הקרש שלו, והאופנוע הזה וואאוו כמה שהוא נכון.

    מנועי הארבע בשורה הם המנועים הכי נכונים שיש, הם עגולים הום נדיבים, הם חסרי דרמות, הם עובדים הכי מושלם
    שההנדסה המודרנית יכולה לעשות תנו להם קרב' לכל צילנדר, תנו להם 2 פלאגים לצילנדר, או ארבעה שסתומים לצילנדר
    ובעצם האכלתם את החיה בעוד אוממפ...

    אם יש משהו לאופנוע הזה זה כוח, הרבה כוח...המון כוח כוח שלא נגמר בכל תחום.

    "צא בהתחלה במצב רוד, וכשתרגיש בטוח תעביר לדינמיק"

    ככה הבחור מהסוכנות.

    כבר באילון, שלקח לי כמה דקות ועבירת תנועה אחת למצוא אותו, עברתי לדינמיק, למה? כי אני יכול...ובשביל זה
    אני פה.

    כביש 1 על כל התנועה שלו עבר מהר, מאד מהר, יותר מדי מהר, רוב המכוניות בנתיב שלי נתקעו היום ברוורס, בעיה
    שלהם, אני ירדתי בלטרון בואכה נס הרים בר בהר, אין טעם לבדוק את האופנוע הזה בפקקים, הוא שונא את זה.

    קצת לפני תחילת העליות התחיל התחת שלי לאותת שכואב לו, מסתבר את המושב תכנן בן למשפחה גרמנית אמתי שלא
    למד את לקחי מלחמת העולם השנייה. והדבר המוזר כשניסית לעמוד לרגע על הרגליות מסתבר שזה שהאופנוע נראה...
    "אדוונצ'ר" אין לך מה לחפש בעמידה על הרגליות, אין לו מושג מה אתה עושה שם, רד, שב ותסבול בבקשה.

    האופנוע הזה מדויק, הקו הנבחר הוא הקו הסופי, הוא זריז כמו שד ההפלקות איתו נהדרות, וכוח, כמה כוח וכמה שאתה
    רוצה וצריך. אופנוע ספורט מהדרגה הראשונה נוח (חוץ מהכיסא) איכותי ומרשים.

    אלקטרוניקה מעולה, מתלים חלום, גם בכביש מגורד לא הרגשתי את שפע הרעידות המוכר להפך, בבר בהר עצרתי לתמונות
    ושתייה קרה, לא היתה לי סבלנות לחזור לרכיבה. פגשתי כמה חברים שבמידה ויהיה לי אחד כזה אני מניח שניפגש בכביש:



    התחלתי לחשוב איך אני לא מחזיר אותו לסוכנות ולמה...

    אז מה היה לנו שם, כל הדברים הטובים מהורסיס אבל טובים פי כמה, והמנוע...אוי המנוע הזה, משוררים עוד ישירו לו
    שירי אהבה כשיגיע המנוע החשמלי. ילדים ישמיעו את הצליל שלו במערכות השמע שלהם ומלכים יבקשו להיקבר איתו ביום
    מותם.

    זה לא מתחיל נגמר במנוע אבל המנוע...איזה מנוע...עכשיו צריך לבדוק איזה אפשרויות מושב קומפורט יש לב.מ.וו להציע.

    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    תתחדש!

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    נשמע שמישהו כאן מאוהב.
    שנתיים שאני חופר לך שאתה עדיין לא מספיק זקן בשביל GS ושהב.מ.וו שמתאים לך זה ה-XR. שמח לקרוא שהתחברת לכלי. תתחדש

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,083
    אחרי ששכחו זרמי האדרנלין בדם, וסיימתי גם את כל המטלות הקשורות של החיים עצמם ישבתי לרגע להבין ולנתח על מה הצעקה.

    165 כ"ס לא הולכים ברגל, זה גם קרוב לוודאי האופנוע הכי חזק והכי חכם שרכבתי עליו אי פעם, אני יכול להגיד בלב שלם שהוצאתי
    את כל הסוסים למרעה ובמקביל גם את הילד הרע שבתוכי. הקטע שכל ילד יכול לפתוח גז עד הסוף בישורות, אבל לנצל את המנוע,
    בהספק הזה, באזורי התפוקה המלאה, בכביש טכני, (הילוך 3-4) הייתה בעבר משימה למקצוענים, עם המכונה הזאת הצלחתי ללא
    מאמץ מצדי ועבודה נהדרת של הגמדים האלקטרוניים, פשוט להיות טוב יותר ומהיר יותר מהרגיל וזה כבר לא עניין של מה בכך.

    זה לא אופנוע למתחילים, בפירוש לא, זה אופנוע שמצריך ידע וניסיון ניכר ברכיבה ומטבע הדברים מי שיקנה אותו יהיה אדם מבוסס
    שראה דבר או שתיים בחיים. אבל...איפשהו בגרמניה מישהו הצליח לייצר מכונה שלא מאיימת על הרוכב באלימות אלה דווקא
    מכונה ממושמעת ויציבה, אם המנוע הוא הפנינה העיקרית באופנוע, הרי שזה לא היה עומד שום צורה אם שאר חלקי השלם לא היו
    מגבים אותו באיכות ויכולת משלימה.

    הבלם הקדמי הוא חלום רטוב של כל רוכב, נשיכה נהדרת על פי כמות הלחץ שמופעל על הידית ולא פעם מצאתי את עצמי עובד רק
    איתו כשבפינל'ה הייתי מצרף גם את האחורי הרבה פחות ממה שאני רגיל ויודע.

    הכידון עובד נהדר ומרגיש זריז כשאין הפרדה בעצם בין הגלגל הקדמי לאחורי, הניהוג מרגיש כמקשה אחת כשכל חלק באופנוע
    מכיר ויודע את העבודה, בניגוד למה שהרגשתי באופנועים אחרים. גם בשינויי כיוון מהירים ובהטיות התחושה חלקה וזורמת ללא
    בעיטות או איתותים של חוסר שביעות רצון מהכידון.

    התחושה באופנוע שאתה רוכב מהר ממה שאתה באמת בהתחלה לא הבנתי למה, אבל הצלחתי לפתור את התעלומה מיגון הרוח
    נמצא בדיוק על אזור הכתפיים בניגוד לורסיס שאתה נמצא בתוך בועה גדולה של ריק שמגנה עליך, בבימר אתה ממש מגרד את
    גבולות ההגנה מה שאומר שבצדיי הגוף את מחכך את הרוח וזה נותן תחושה של מהירות. ב-140 בורסיס אתה לא מרגיש כלום
    בבימר התחושה שאתה רוכב עם חלון פתוח. אגב זה משפיע גם על האופנוע כשהוא מקבל מכות רוח, והייתה רוח אתמול.
    הורסיס עולה על הבימר בהגנה על הרוכב מהרוחות ובכיסא הנוח יותר אבל בבימר אתה לא סובל כמו באופנועים אחרים מרוח
    מציקה באזור הרגלים ומערבולות רוח משתנות. והבימר פולט חום בדיוק כמו בורסיס.

    תצוגת המידע לרוכב מושלמת, בניגוד לאופנועים אחרים בה המסך או המסכים נראו כלא שייכים או פלטו מידע לא רלוונטי בבימר
    את יכול לקבוע איזה מידע יופיע ואיך, אתה גם יכול לכוון את האופנוע למפרט אישי (דינמיק פרו) בו נשמר הסט אפ האישי שלך.

    המראות שנראו לי קטנות בהתחלה ידעו לתת מידע מדויק על הנעשה מאחור ובצורה יציבה בכל מהירות.

    במצב רוד (כביש) המנוע מגיב מתון יותר והמתלים מכוונים לנוחות (רכים יותר) בערך 60-70 אחוז מיכולת המנוע, וזה עדיין
    אופנוע מהיר גם שם לא נתקלתי במצב של חוסר כוח, סיבסוב המצערת האלקטרונית היה קצת גדול יותר. במצב דינמיק הבקרות
    עובדות על מלא (וטוב שכך) והמנוע עובד בשיא ההספק. במצב דינמיק פרו ניתן להחליט על איזה בקרות מוותרים ובכמה אחוז,
    יש אין ספור אפשרויות כך שכל אחד יכול לתפור לו אופנוע כלבבו. אני לא מתעסק עם אופנוע זר שיש לו כל כך הרבה כוח בלי
    פיקוח של הגמדים.

    במבחני הדרכים שברשת מדברים על חור בכוח בטווח הביניים אני לא הרגשתי בזה והמעבר מטווח הביניים לטווח וואוו הוא כל-כך
    מהיר שאני לא בטוח שהוא (כמו פתח תקווה) קיים. לא רכבתי בזוג ואולי טוב שכך. למרות שאני יודע שיהיו תלונות מהג'ינג'ית
    לגבי נוחות הכיסא ומהירות הרכיבה שלי וכמובן סכנה לצלעות.





    צמיגים: (מצלר) בסוף הרכיבה מצאתי כי הצלחתי לבצע הטיות טובות מאד והרחקתי את הפס מקודמי ועדיין הייתי רחוק מסוף
    קו הצמיג יש לאן להשתפר...או לא! הצמיגים נתנו ביטחון רב בכל מצב.

    הנדסת אנוש: מושלמת כל דבר נמצא היכן שחשבתי שיהיה, ניתן לעבור מצבי רכיבה תוך כדי תנועה בקלות, וכן אני חושב שהתכנון
    הרע של המושב הוא מכוון על מנת לאלץ אותך לקנות את מושב הנוחות בתוספת תשלום. (אם זה רלוונטי למישהו אז לא לוותר עליו).

    צופר חלש משל הורסיס.

    חזרתי לורסיס אחרי רכיבה כאובה מאוד ואחרי מנוחה בסוכנות של כעשר דקות, רכבתי עליו עוד כשעה וקצת ללא כאב, מה שמספר
    לי שהבעיה היא לא בי אלה בתכנון מושב הרוכב בבימר.

    וואוו איזה אופנוע ובבקשה תפסיקו ללחוש לי דוקאטי V4...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  7. #7
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,338
    מכונת-על. אחד האופנועים שיותר נהניתי עליהם. הדור האחרון אופנוע מושלם!


  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    133
    למה כולם קטלו אותך בפייסבוק לא מבין

    הרי ידוע שזה דגם "מתורבת" של הRR
    mt-07

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,083
    ציטוט נכתב במקור על ידי ניסו צפיה בהודעה
    למה כולם קטלו אותך בפייסבוק לא מבין

    הרי ידוע שזה דגם "מתורבת" של הRR

    נשבע לך שלא הבנתי, מה הוא רוצה איחלתי לו בהצלחה בדרכו החדשה ושלום.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    מה שבטוח אדום זה לא הצבע שלו, לך על הצביעה אחרת

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,083
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    מה שבטוח אדום זה לא הצבע שלו, לך על הצביעה אחרת
    אהבתי את הגרסה הלבנה.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,083
    אפרופו צביעה לשנת הייצור האחרונה של ה-1250 הוציאו את הדבר הבא שמחליף את צביעת הדבורה:

    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    כשתהיה זקן תקנה כזה. עכשיו לך תזמין XR

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,083
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    כשתהיה זקן תקנה כזה. עכשיו לך תזמין XR
    אין במלאי וצפי הגעה חצי שנה + אולי קפיצה קטנה לחו"ל?...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

אשכולות דומים

  1. מה אתם אומרים על הדיאלים S3?
    על ידי Track בפורום כללי
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 24-11-2019, 18:25
  2. שוקל לקנות cb650f חדש..מה אומרים??
    על ידי שי33 בפורום כללי
    תגובות: 37
    הודעה אחרונה: 02-09-2018, 13:19
  3. קטנוע או אופנוע?? מה אתם אומרים?
    על ידי גלעד543 בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 27-07-2018, 16:23
  4. צפייה בסרטים ב4K מה אתם אומרים?
    על ידי 400SM בפורום אוף טופיק
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 06-03-2018, 16:02
  5. Beta alp 4.0 מה אתם אומרים?
    על ידי Shiek בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 24-06-2015, 17:00

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO