אחרי ששכחו זרמי האדרנלין בדם, וסיימתי גם את כל המטלות הקשורות של החיים עצמם ישבתי לרגע להבין ולנתח על מה הצעקה.

165 כ"ס לא הולכים ברגל, זה גם קרוב לוודאי האופנוע הכי חזק והכי חכם שרכבתי עליו אי פעם, אני יכול להגיד בלב שלם שהוצאתי
את כל הסוסים למרעה ובמקביל גם את הילד הרע שבתוכי. הקטע שכל ילד יכול לפתוח גז עד הסוף בישורות, אבל לנצל את המנוע,
בהספק הזה, באזורי התפוקה המלאה, בכביש טכני, (הילוך 3-4) הייתה בעבר משימה למקצוענים, עם המכונה הזאת הצלחתי ללא
מאמץ מצדי ועבודה נהדרת של הגמדים האלקטרוניים, פשוט להיות טוב יותר ומהיר יותר מהרגיל וזה כבר לא עניין של מה בכך.

זה לא אופנוע למתחילים, בפירוש לא, זה אופנוע שמצריך ידע וניסיון ניכר ברכיבה ומטבע הדברים מי שיקנה אותו יהיה אדם מבוסס
שראה דבר או שתיים בחיים. אבל...איפשהו בגרמניה מישהו הצליח לייצר מכונה שלא מאיימת על הרוכב באלימות אלה דווקא
מכונה ממושמעת ויציבה, אם המנוע הוא הפנינה העיקרית באופנוע, הרי שזה לא היה עומד שום צורה אם שאר חלקי השלם לא היו
מגבים אותו באיכות ויכולת משלימה.

הבלם הקדמי הוא חלום רטוב של כל רוכב, נשיכה נהדרת על פי כמות הלחץ שמופעל על הידית ולא פעם מצאתי את עצמי עובד רק
איתו כשבפינל'ה הייתי מצרף גם את האחורי הרבה פחות ממה שאני רגיל ויודע.

הכידון עובד נהדר ומרגיש זריז כשאין הפרדה בעצם בין הגלגל הקדמי לאחורי, הניהוג מרגיש כמקשה אחת כשכל חלק באופנוע
מכיר ויודע את העבודה, בניגוד למה שהרגשתי באופנועים אחרים. גם בשינויי כיוון מהירים ובהטיות התחושה חלקה וזורמת ללא
בעיטות או איתותים של חוסר שביעות רצון מהכידון.

התחושה באופנוע שאתה רוכב מהר ממה שאתה באמת בהתחלה לא הבנתי למה, אבל הצלחתי לפתור את התעלומה מיגון הרוח
נמצא בדיוק על אזור הכתפיים בניגוד לורסיס שאתה נמצא בתוך בועה גדולה של ריק שמגנה עליך, בבימר אתה ממש מגרד את
גבולות ההגנה מה שאומר שבצדיי הגוף את מחכך את הרוח וזה נותן תחושה של מהירות. ב-140 בורסיס אתה לא מרגיש כלום
בבימר התחושה שאתה רוכב עם חלון פתוח. אגב זה משפיע גם על האופנוע כשהוא מקבל מכות רוח, והייתה רוח אתמול.
הורסיס עולה על הבימר בהגנה על הרוכב מהרוחות ובכיסא הנוח יותר אבל בבימר אתה לא סובל כמו באופנועים אחרים מרוח
מציקה באזור הרגלים ומערבולות רוח משתנות. והבימר פולט חום בדיוק כמו בורסיס.

תצוגת המידע לרוכב מושלמת, בניגוד לאופנועים אחרים בה המסך או המסכים נראו כלא שייכים או פלטו מידע לא רלוונטי בבימר
את יכול לקבוע איזה מידע יופיע ואיך, אתה גם יכול לכוון את האופנוע למפרט אישי (דינמיק פרו) בו נשמר הסט אפ האישי שלך.

המראות שנראו לי קטנות בהתחלה ידעו לתת מידע מדויק על הנעשה מאחור ובצורה יציבה בכל מהירות.

במצב רוד (כביש) המנוע מגיב מתון יותר והמתלים מכוונים לנוחות (רכים יותר) בערך 60-70 אחוז מיכולת המנוע, וזה עדיין
אופנוע מהיר גם שם לא נתקלתי במצב של חוסר כוח, סיבסוב המצערת האלקטרונית היה קצת גדול יותר. במצב דינמיק הבקרות
עובדות על מלא (וטוב שכך) והמנוע עובד בשיא ההספק. במצב דינמיק פרו ניתן להחליט על איזה בקרות מוותרים ובכמה אחוז,
יש אין ספור אפשרויות כך שכל אחד יכול לתפור לו אופנוע כלבבו. אני לא מתעסק עם אופנוע זר שיש לו כל כך הרבה כוח בלי
פיקוח של הגמדים.

במבחני הדרכים שברשת מדברים על חור בכוח בטווח הביניים אני לא הרגשתי בזה והמעבר מטווח הביניים לטווח וואוו הוא כל-כך
מהיר שאני לא בטוח שהוא (כמו פתח תקווה) קיים. לא רכבתי בזוג ואולי טוב שכך. למרות שאני יודע שיהיו תלונות מהג'ינג'ית
לגבי נוחות הכיסא ומהירות הרכיבה שלי וכמובן סכנה לצלעות.





צמיגים: (מצלר) בסוף הרכיבה מצאתי כי הצלחתי לבצע הטיות טובות מאד והרחקתי את הפס מקודמי ועדיין הייתי רחוק מסוף
קו הצמיג יש לאן להשתפר...או לא! הצמיגים נתנו ביטחון רב בכל מצב.

הנדסת אנוש: מושלמת כל דבר נמצא היכן שחשבתי שיהיה, ניתן לעבור מצבי רכיבה תוך כדי תנועה בקלות, וכן אני חושב שהתכנון
הרע של המושב הוא מכוון על מנת לאלץ אותך לקנות את מושב הנוחות בתוספת תשלום. (אם זה רלוונטי למישהו אז לא לוותר עליו).

צופר חלש משל הורסיס.

חזרתי לורסיס אחרי רכיבה כאובה מאוד ואחרי מנוחה בסוכנות של כעשר דקות, רכבתי עליו עוד כשעה וקצת ללא כאב, מה שמספר
לי שהבעיה היא לא בי אלה בתכנון מושב הרוכב בבימר.

וואוו איזה אופנוע ובבקשה תפסיקו ללחוש לי דוקאטי V4...