וזה לא בקארזפורום כי ..... ????
מנהלים!! באן לצמיתות !!
גילוי נאות. היתה לי פחית שנה אחת בלבד
מרכז כאן במקום לפתוח שרשור חדש כל פעם.
חשבתי להתארגן על מגיני שמש לשמשות, שפנים האוטו לא ייאפה.
יש כאלה שנפתחים מהצד -
https://www.aliexpress.com/item/1005002689150890.html
side_to_side.jpg
מלמטה למעלה -
https://www.aliexpress.com/item/1005004110104895.html
pull_up.jpg
מלמעלה למטה -
https://www.aliexpress.com/item/1005004234379845.html
pull_down.jpg
מישהו ניסה מי מאלה?
הבנתי שעוד נהרס מהשמש -
- צבע - ווטאבז.
- צמיגים - מוחל. לא נתקלתי בפתרון למעט כיסוי שכנראה יתרום לחלודה, טרייד לא שווה / לא כזה אכפת לי מצמיגי רכב.
- פנסים - הבנתי שאפשר לרסס איזה דרעק -
https://www.amazon.com/Meguiars-G178.../dp/B01M4RVVX6
זה באמת עוזר?
- מגבים - זה נראה לי חשוב, צריכים לעבוד בחורף. מה קורה אם אני מוריד אותם ליולי-אוגוסט-ספטמבר? פתרון אחר כלשהו?
וזה לא בקארזפורום כי ..... ????
מנהלים!! באן לצמיתות !!
גילוי נאות. היתה לי פחית שנה אחת בלבד
הם לא רוכבי אופנוע, מה הם כבר מבינים?
אפשר אולי להתארגן על משהו כזה -
https://ridermagazine.com/2018/12/20...-with-her-too/
dog_bike.jpg
ואז לא צריך פחית.
נערך לאחרונה על ידי kaz; 07-07-2022 בשעה 18:43.
- יש חנות ביצחק שדה, שמכינה במקום ספריי צבע לפי הקוד.
הוא מזין את הצבע למחשב, מוציא צבע עם מן מכסה מתכת לחיץ, לוחץ 3 פעמים לתוך כוס פלסטיק חד פעמית, מחזיר. מוציא צבע אחר, לוחץ פעמיים, מחזיר. ממשיך עם עוד כמה מיכלים עד שהכוס כמעט מעלה. מערבב עם מקל גלידה רחב, ודוחס לתוך מיכל עם מכשיר שיש לו. בום, 70 ש"ח.
- ראיתי שמורידים את הגלגלים בשביל להחליף נוזל בלמים. אפשר איכשהו להגיע לברגי הניקוז בלי לפרק, אולי עם מפתח כזה?
9mm_swivel.jpg
הוא מדבר על טופ קולור,
ולא בדיוק הבנתי את הקשר לבלמים.
נאור, טכנו צינור זה בחולון, צריך לקפוץ מתישהו, אני דיברתי על טופ קולור.
איילזו, 2 אייטמים לא קשורים.
נראה שספריי זה קונספירציה, אפשר לצבוע עם רולר
אפשר?
כן.
אפשר גם עם מברשת (תשאל כל חימושניק בצבא),
ואפשר גם סתם לקחת פחית צבע ולשפוך על האוטו.
בשביל להגיע לגימור ברמה בסיסית, וכדי לא לשפוך 50 קילו צבע על האוטו חייבים בריסוס.
הם עברו? מתי?
https://www.google.com/maps/@32.0651...7i13312!8i6656
וואלה אני כבר זקן.
להעשרה בלבד. לא קשור לצורך שלך, אלא במאמר מוסגר,
יש מפתח מיוחד לפתיחת ניפלים המחוברים עם צינורית (לא נתקלתי באופנוע, כי אצלנו פותחים רק את הפטמת ניקוז, או ברגי בנג'ו). נראה כמו מפתח רינג, אבל עם פאה אחת פתוחה. מעין הכלאה בין רינג לפתוח, ונועד מצד אחד כדי לא לחרב את הניפלים (בד"כ חיבורים ממתכת עדינה), ועדיין לאפשר הכנסה לניפלים המחוברים לצינור.
חפש בגוגל "רינג חתוך".
כאמור,
מעולם לא השתמשתי בכזה. תמיד ברינג רגיל, או איפה שממש אין ברירה, עם פתוח, אבל בשיא הרגישות.
טרייבל, פה בסרטון הוא פותח בלי לפרק את הגלגלים -
איילזו, זה נראה לי המפתח שאתה מתכוון אליו -
https://www.aliexpress.com/item/1005001452409485.html
flare_head.jpg
לא הבנתי את ההערה בסוגריים. ברכב לא פותחים גם כן את פטמת הניקוז? חשבתי שזה אותו דבר רק במציק, כי הגלגלים מסתירים ואי אפשר לפמפם עם יד אחת ולשחק עם הפטמה ביד השניה (giggity)
בסרטון הרכב נמצא על ליפט בבית לכל היותר יש ג'ק ובוקים ואז גם צריך לזחול מתחת לאוטו - מאוד לא נוח לעבוד ככה זה לגבי הגלגלים האחוריים.
בגלגלים הקדמיים אפשר לסובב את ההגה עד הסוף ואז בחלק מהרכבים תהיה גישה לפטמה אבל עדיין לא יהיה נוח לעבוד ועדיף להסיר את הגלגל.
ברכב פותחים את פטמת הניקוז בכל גלגל ומתחילים מהגלגל שהכי רחוק ממשאבת ה ABS שזה גלגל אחורי (ותלוי באיזה צד המשאבה).
הכוונה בסוגריים היא שגם אם יש גישה דרך הג'אנט לא תצליח לעשות ניקוז כמו שצריך בפעם הראשונה שתעבוד ובטח לא עם הגלגל מורכב.
חשוב לדעת שנוזל בלמים הוא חומר מעכל ואסור שיבוא במגע עם חלקים צבועים או חלקים בכלל לכן גלגל מורכב הוא פתח לבעיות.
חשוב לעטוף את התבריג של הפטמה עם גריז אחרי הפתיחה ולא לפתוח אותה מידי.
חיפשתי רמפה בטבע, אני חושב לכיוון של תעלות מים שיש ליד גשרים וכאלה