ציטוט נכתב במקור על ידי הקטנוען צפיה בהודעה
מצטרף להמלצה על הטנדה פורזה 350. אני איתו מינואר, עם קרוב ל10000 קילומטר. נסיעה של 4 פעמים בשבוע בכבישים מהירים 50 קילומטר לצד (סה"כ 100 ליום) + סידורים פה ושם.

יתרונות:
*נוח מאוד (מתלים טיפה קשים, אבל ממש בקטנה) ומרווח עם תא מטען גדול
יציב מאוד
*מנוע חזק והחלטי (יותר מהמקסים 400 הישן, לא
מכיר את החדש)
*משקף מתכוונן ועוד מלא אבזור (מפתח קרבה וכו וכו)
*טווח טיפולים של מכונית, פעם ב12000 קילומטר, והוא הקטנוע בנפח הזה הכי זול לאחזקה.
*כמובן אמינות של הונדה.

חסרונות:
*מראות מעצבנות (אני אישית קניתי פשוטות מעליאקספרס ושמתי).
*מחיר לעומת הגוי מקס, אבל בצומת שהוא בליגה אחרת ממש.

היה לי בעבר גם דאון טאון 350, קטנוע מצויין. הבעיה שהוא התייקר מאוד ועכשיו הוא נמכר קרוב למחיר של הפורזה, אז פשוט העדפתי את ההונדה, שעולה עליו בכל הפרמטרים.
כמו כן יש לך את הx max 300, גם כן קטנוע מעולה. פחות נוח, יותר יקר לקניה ואחזקה באופן משמעותי.

לגבי האקסייטינג, לא מכיר לעומק, רק נסיעת מבחן, יש לו מנוע מעולה, אבל מתלים נוקשים ומאוד לא נוחים.

כאמור אני החלטתי ללכת על הפורצה 350 ואני לא מתחרט לרגע. פשוט תענוג.

אם יש לך שאלות נוספות, בשמחה
האמת שאני ממש נוטה לכיוון ההונדה. לא הADV אלא הפורזה.
קבעתי נסיעות מבחן ל3 כלים. לפורזה (נסעתי על הADV350 והיה לי קצת מוזר ולא נוח. הבנתי שהם עדיין שונים. מבחינת המנוע וההרגשה של הכלי היה סבבה, פחות מבחינת ישיבה.), לדאון טאון 350 ולמקסים. החלטתי שזה יקל מעלי את ההחלטות.
תודה רבה

עוד משהו: יש לי ארגז של 52 ליטר לג'וי מקס (הייתי כבר לוקח גדול יותר אם זה לא יהיה מכוער.) כולל סבל, האם כדאי לי לשמור לקטנוע החדש במידה וזה פורצ'ה או לא? (לא מתאים? יש גדולים ויפים? ומאיפה?)