עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 24

אשכול: המלצה לקטנוע 50 סמק לרכיבה לעבודה חולון רמת גן כל בוקר באיילון

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    190

    המלצה לקטנוע 50 סמק לרכיבה לעבודה חולון רמת גן כל בוקר באיילון

    שלום לחברי הפורום היקרים,

    רוכב כיום על cb500x כל יום לעבודה וחזרה בחולון רמת גן (ההלכה) ורוכב תמידית באיילון.
    אחרי תקופה לא קצרה בכלל ממש מתחיל לי להימאס השימוש התמידי בקלאץ ומעבר בין הילוכים 1-2 ב 90 אחוז מהרכיבה, הלוך וחזור.

    במקרה הטוב, שמשתחרר קצת הפקק יוצא לי להגיע ל 70-80 קמ"ש בלחץ וגם זה אם אני על הנתיב השמאלי.
    בימני אולי מגיע ל 60 קמ"ש.

    בגלל עליית מחירי הדלק ומחשבות על כלי קטן יותר וזול, חשבתי למה לא 50 סמ"ק.

    העניין שאני לא יודע אם קיימים קטנועים בנפח 50 סמ"ק ואם הם עדיין בטוחים מספיק לרכיבה באיילון הפקוק

    אודה לתובנותיכם,
    ניר

    Sent from my SM-G975F using Tapatalk

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    קיימים עדיין קטנועי 50 סמ"ק דו פעימתיים.
    מהירות מרבית שעומדת על כ ה 70+ קמ"ש GPS.
    בינעירוני על 50 סמ"ק זה לא חסכוני בגלל יחסי העברה מאוד קצרים גורמים למנוע לעבוד בסל"ד מהיר באופן קבוע וגם האמינות לא תהיה בשמיים.
    זמינות חלפים נמוכה וקשה למצוא מוסכים שיטפלו.
    אחת לכמה תדלוקים מוסיפים ליטר שמן, הקטנוע הזה שורף שמן והריח לא יורד ממך.

    המלצות לקטנוע - קימקו DJ או ZX.
    פיאג'יו טייפון יכול להיות שק של בעיות.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    עדיין אפשר למצוא דו"פים 50 פלוס-מינוס תקינים, אבל המחירים עלו משמעותית - לדעתי, על כלי טוב ומיושר קו תצטרך לשלם 5-10 אלף ש"ח.
    ממה שזכור לי, עם קיט 70 הם נוסעים לא רע בכלל (מגיעים לאיזור ה-100 קמ"ש, עם האצה מהמקום שלא רחוקה מקטנועי 250), ויתמודדו סביר עם כביש בין-עירוני כל עוד יש בו מידה מסויימת של עומס. ללא הקיט אפשר לעלות על כביש בין-עירוני רק כשהוא פקוק לגמרי, ואין לך צורך במהירויות מעל 60-65 קמ"ש - אחרת זה ממש לא נעים.
    צריכת הדלק ללא הקיט סבירה, עם קיט היא מזעזעת - אבל בנסיעות קצרות זה לא כ"כ משנה.

    לא אתווכח עם בעלי ניסיון, אבל נשגב מבינתי למה שמוסך כלשהו יתקשה לטפל בטייפון 50 ודומיו. אלה כלים מאוד פשוטים, הבעיה יכולה להיות אך ורק בזמינות החלפים.
    אם אין לך כוח להתעסק בהזמנת מלאי חלפים ותיקונים עצמאיים - יכול להיות שעדיף לך קטנוע 125/250.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    קטנוע עם מנוע 70 לא ריאלי לשימוש יומי בעיקר מבחינת צריכת דלק.
    קטנוע שמגיע ל 100 קמ"ש עם האצה של קטנוע 250 עולה בערך 10,000 שקלים לבניה ודורש תחזוקה מאוד צפופה עם צריכת דלק ורעש שלא ממש מתאימים לכלי תחבורה יומי.
    מוסכים לא ששים לעבוד עליהם בגלל שהם משאבות של זמן ולמרות שהם פשוטים לא כולם יודעים לתקן אותם (ביחוד המשופרים).
    זמינות חלפים נמוכה \ לא ריאלית ביחס למחיר של הקטנוע היא גם סיבה.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    קטנוע עם מנוע 70 לא ריאלי לשימוש יומי בעיקר מבחינת צריכת דלק.
    קטנוע שמגיע ל 100 קמ"ש עם האצה של קטנוע 250 עולה בערך 10,000 שקלים לבניה ודורש תחזוקה מאוד צפופה עם צריכת דלק ורעש שלא ממש מתאימים לכלי תחבורה יומי.
    מוסכים לא ששים לעבוד עליהם בגלל שהם משאבות של זמן ולמרות שהם פשוטים לא כולם יודעים לתקן אותם (ביחוד המשופרים).
    זמינות חלפים נמוכה \ לא ריאלית ביחס למחיר של הקטנוע היא גם סיבה.
    כשהנסועה היומית שלך היא 10-15 ק"מ, אין כל-כך משמעות לצריכת הדלק. ההבדל בסוף החודש בין 1/10 ל-1/25 זה עוד 100 שקלים בחודש, שזה פחות מהפער בביטוח בין 50 ל-125 סמ"ק.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    190
    תודה רבה טרייבל וקקטוב על התשובות המפורטות.

    המעבר לקטנוע 50 סמ"ק יעשב בשביל לחסוך בביטוח חובה וכן גם בהוצאות הדלק.

    לכן אני חושב שזו לא תהיה בחירה נכונה עבורי.

    אגב מהירות של 60 קמש בהחלט מתאימה, לפחות בשעות הבוקר ואחה"צ שרוכבים הלוך חזור לעבודה.

    לכן נשאלת השאלה..
    האם כבר כדאי לרכוש קטנוע 125 סמ"ק בין 3-4 שנים שיתן צריכת דלק טובה יותר מה 1 ל 24,25 שאני משיג עם ה cb?

    ואיזה קטנוע 125 סמ"ק מומלץ? בדגש על חסכון בדלק ובטיפולים.



    Sent from my SM-G975F using Tapatalk

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    כשהנסועה היומית שלך היא 10-15 ק"מ, אין כל-כך משמעות לצריכת הדלק. ההבדל בסוף החודש בין 1/10 ל-1/25 זה עוד 100 שקלים בחודש, שזה פחות מהפער בביטוח בין 50 ל-125 סמ"ק.
    צריכת דלק של קטנוע כמו שאתה מתאר עומדת על בערך 1:6

  8. #8
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,339
    לעניות דעתי כבר שנים שאין קטנועי 50 סמ"ק חדשים.
    לכן, ככל שמדובר במשומש, קח את זה שנמצא במצב הטוב ביותר - בלי קשר ליצרן או לדגם. גם כך ההיצע יהיה נמוך מאוד.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    צריכת דלק של קטנוע כמו שאתה מתאר עומדת על בערך 1:6
    אני חושב שאתה מגזים.
    אם הוא מכוון סביר ועם קיט "מתון" יחסית (ברזל יצוק, עם 2 רינגים) אני מניח שתקבל צריכה של 1/15 פלוס מינוס.
    עם קיט מרוצים (אלומיניום, רינג אחד) כנראה שזה יהיה באיזור של 1/10. יותר מזה זאת צריכת דלק של אופנוע שטח 125 דו"פ, בשטח.

    וכמובן, שאם זה לא היה ברור - קטנועי ה-50 סמ"ק החדשים ביותר הם בני למעלה מעשור, וכמו שאביעד אמר - כדאי לקנות את הקטנוע הכי שמור/מיושר קו שמוצאים.
    אני בכ"ז הייתי מעדיף את הטייפון על כל השאר, כי נראה לי שיהיה יותר קל להשיג עבורו חלפים.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  10. #10
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,339
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אני בכ"ז הייתי מעדיף את הטייפון על כל השאר, כי נראה לי שיהיה יותר קל להשיג עבורו חלפים.
    מסכים עם זה

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אני חושב שאתה מגזים.
    אם הוא מכוון סביר ועם קיט "מתון" יחסית (ברזל יצוק, עם 2 רינגים) אני מניח שתקבל צריכה של 1/15 פלוס מינוס.
    עם קיט מרוצים (אלומיניום, רינג אחד) כנראה שזה יהיה באיזור של 1/10. יותר מזה זאת צריכת דלק של אופנוע שטח 125 דו"פ, בשטח.
    לא חושב שיש הגזמה גדולה ולא יודע למה אתה מתכוון במכוון סביר אבל כבר מהקיט הכי מתון נדרש להגביר את כמות הדלק בתערובת והוא יגיע לסלד יותר גבוהה מהמקור בזמן שהתמסורת מאוד קצרה בקטנועים האלו.
    כך שברכיבה "אגרסיבית" אפשר להגיע לצריכה של אופנוע שטח בשטח.

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    לא חושב שיש הגזמה גדולה ולא יודע למה אתה מתכוון במכוון סביר אבל כבר מהקיט הכי מתון נדרש להגביר את כמות הדלק בתערובת והוא יגיע לסלד יותר גבוהה מהמקור בזמן שהתמסורת מאוד קצרה בקטנועים האלו.
    כך שברכיבה "אגרסיבית" אפשר להגיע לצריכה של אופנוע שטח בשטח.
    במכוון סביר - התכוונתי לכל הפחות לקרב' שתואם לקיט ועם דיזות מתאימות, מה שיאפשר לקבל תערובת טובה.

    הייתי אומר שאם כבר אתה מתקין קיט 70 למטרת התניידות, יש היגיון בלהתאים את התמסורת - הרי המטרה פה היא תוספת במהירות הסופית, ולא תאוצות פראיות.
    למיטב זכרוני, קטנוע 50 סמ"ק תקין ללא שיפורים צורך 1/20-1/25. אם אתה מאריך את יחס ההעברה, ולא נוסע כל הזמן במהירות המירבית (מה שגם יעזור לשמור על הקראנק ליותר זמן) אז אני מאמין שלא תגיע לצריכת דלק של אופנוע אינדורו.
    בהזדמנות, אוודא עם בעלי הניסיון. בקרב חבריי יש כאלה
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    במכוון סביר - התכוונתי לכל הפחות לקרב' שתואם לקיט ועם דיזות מתאימות, מה שיאפשר לקבל תערובת טובה.
    הייתי אומר שאם כבר אתה מתקין קיט 70 למטרת התניידות, יש היגיון בלהתאים את התמסורת - הרי המטרה פה היא תוספת במהירות הסופית, ולא תאוצות פראיות.
    למיטב זכרוני, קטנוע 50 סמ"ק תקין ללא שיפורים צורך 1/20-1/25. אם אתה מאריך את יחס ההעברה, ולא נוסע כל הזמן במהירות המירבית (מה שגם יעזור לשמור על הקראנק ליותר זמן) אז אני מאמין שלא תגיע לצריכת דלק של אופנוע אינדורו.
    בהזדמנות, אוודא עם בעלי הניסיון. בקרב חבריי יש כאלה
    קיטים הם תפזורת ואין ממש דבר כזה, אם ממש רוצים אפשר לכוון קיט אלומיניום עם המאייד המקורי.
    בשביל להאריך את יחס ההעברה יש צורך להחליף את הגיר (תיבת הפחתה) באופן חלקי.

    50 סמ"ק מקורי היה מגיע גם ל 1:30.
    קטנוע משופר הוא בור בלי תחתית מבחינת הוצאות.
    הדלק זה הכסף הקטן (למרות שלרוב תמלא שמן יקר).

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    אני שנים עושה את הקו הזה באופן יומי (ראשון לציון- תל אביב).
    לא רואה את עצמי עושה את הנסיעות האלו עם 50 סמ"ק.
    אם רוצה לחסוך עלויות לעומת היום, קנה 125 סמ"ק.

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי nrnrnr צפיה בהודעה
    תודה רבה טרייבל וקקטוב על התשובות המפורטות.

    המעבר לקטנוע 50 סמ"ק יעשב בשביל לחסוך בביטוח חובה וכן גם בהוצאות הדלק.

    לכן אני חושב שזו לא תהיה בחירה נכונה עבורי.

    אגב מהירות של 60 קמש בהחלט מתאימה, לפחות בשעות הבוקר ואחה"צ שרוכבים הלוך חזור לעבודה.

    לכן נשאלת השאלה..
    האם כבר כדאי לרכוש קטנוע 125 סמ"ק בין 3-4 שנים שיתן צריכת דלק טובה יותר מה 1 ל 24,25 שאני משיג עם ה cb?

    ואיזה קטנוע 125 סמ"ק מומלץ? בדגש על חסכון בדלק ובטיפולים.



    Sent from my SM-G975F using Tapatalk
    כל מה שמקורר אוויר עדיף קוריאני וכמה שיותר פשוט.
    קח בחשבון שקטנועים מנפח 125 נטחנים מהר לכן עדיף למצוא כמה שיותר נמוך וכמה שיותר שמור כמובן.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 15-08-2017, 15:53
  2. תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 27-07-2017, 15:44
  3. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 25-05-2017, 18:57
  4. תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 14-03-2017, 10:15
  5. מחפש המלצה לגנרטור לעבודה יומיומית
    על ידי Amitay בפורום אוף טופיק
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 29-11-2016, 15:38

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO